Soundjuh aan de beurt part II; begint er weer op te lijken

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Soundjuh aan de beurt part II; begint er weer op te lijken

Bericht door Sounddragon »

Rij net naar huis, kom ik van het industrieterrein in Kaasdorp af,wil rechtsaf Nieuwe Gouwe op, voorrangsweg, altijd spitsuur daar tussen 4 en 6, ik sta achter een Polo als 2e in de rij, links van ons staan ook auto's voor linksaf, dus beetje lastig te zien, maar als je vooruit kijkt goed te doen :roll:

Auto voor me rijdt weg, blijkbaar had ze de ruimte, ik erachteraan, naar links kijkend of ik die ruimte óók kan benutten, Polo is voor 3/4 over de haaietanden heen en Beppie bedenkt zich, en gaat bovenop de rem kwam ECHT NIKS AAN gewoon he, compleet onbegrijpelijk, dus ondergetekende rijdt gewoon al links kijkend achterin, omdat ik meestal ook kijk voor de auto voor me, maar ik zag geen reden waarom ze zou stoppen :evil: :evil: :evil:
Tuurlijk een vrouw, kan bijna niet missen, lekker onzeker, was hoogzwanger ook nog, en daardoor durfde ze niet zei ze later :x :evil:

Bumpert, tussenbalk, koplamp rechts en radiateur zijn overleden, dat was het voor zover ik kon zien...foto's komen nog wel, staan op me foon, maar ik heb even weinig zin at this time...misschien straks :(
Nu eerst even eten, koffie en een dikke draaien, even chillen, daarna gaan we es verder denken :)

Auto staat nu nog even op de zaak, autoambulances waren even op :roll: :?

Morgen even verder kijken wat wijsheid is, naar huis, naar collega met plaatwerkhobby of evt gewoon naar de autoschadeboer, ik denk dat het onderdelen verzamelen wordt, even met collega samen fiksen, nieuwe tussenbalk erin, radiateurtje, andere bumpert regelen (heb evt een tijdelijke van de diesel liggen) koplampie van de sloop vissen en dan alles laten spuiten :?

iemand toevallig nog wat liggen ?????? :roll: :?


KUTZOOI :evil:
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 29 sep 2006 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Shiiiiiiiit, dat is genaaid zeg! :shock:

Net nu hij weer lkr in zijn nieuwe lakje zit krijg je dit pffff.... :?
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

pffffffffffff .... gaat lekker Jeff ... wat een drama!!

Succes met het fixen van de boel!
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
vincent
forum-gebruiker
Berichten: 499
Lid geworden op: 19 feb 2004 21:42
Auto('s): Corsa D 1.6T GSI
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door vincent »

Het zit je ook lekker mee, de laatste tijd :(

Suc6 ermee!
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

WTF,dat ga je niet menen man :shock:

Wat een shit zooi zeg,das zeker goed balen :cry:

Succes met de afhandeling Jeff en hoop dat je Astra gauw weer op orde is!!
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ze heeft hopelijk toch wel toegegeven dat ze ineens remde ? anders draai jij nog voor de kosten op ook :( mooi kut
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Rallyastra schreef:Ze heeft hopelijk toch wel toegegeven dat ze ineens remde ? anders draai jij nog voor de kosten op ook :( mooi kut
Dat doet hij waarschijnlijk zowiezo, want hij rijdt achterop... :(
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Yep klopt,hoe k*t het ook klinkt maar achterop is fout :cry:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Je mag anders ook niet onnodig remmen.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Lekkere klotezooi!!!
Koplampen zul je op de sloop moeilijk vinden :(
Ik zocht er ook een en heb het maar opgegeven.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

wat voor type koplamp heb je? elektrisch verstelbaar ja/nee? en is ie van voor 94 of erna. ik ben vorige week op de autlsloop nog geweest en daar staan zat astra F's (inclusief 2 gsi) en ook nog een verlaagde duitse station met gloednieuwe remus RVS demper.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Koop wat zwarte angel eyes, gelijk een beter lichtopbrengt van + 200%
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Balen man... maar ik ben toch wel benieuwd als je onnodig remt of dat je dan in het nadeel gesteld wordt, zeker als je het zelf toegeeft... Dat zou inhouden dat als iemand op de snelweg spontaan remt, de mensen die achter hem met zn allen gaan groepsexen ineens allemaal zelf voor de kosten moeten opdraaien.... beetje onlogisch.... (mja... dat zijn de verkeersregels al gauww :shutup: )

succes iig met het verloop!
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
BASS GSI
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 341
Lid geworden op: 13 okt 2004 20:10

Bericht door BASS GSI »

Mooi klote voor je..

Net klaar en dan dit weer..

Succes met het opknappen..
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Fout ben ik zowieso, ik lig achterop, einde verhaal, alleen bij moedwil zou je in discussie kunnen gaan, zij twijfelde omdat ze geen zicht had, op zich logisch.... :|

Koplampies vind je hier wel op de sloop, staan astra's zat hier, misschien vind ik zelfs nog wel een radiateurtje in fatsoenlijke staat, moet je net even mazzel hebben..
Radiateur en bumper gaan het meeste geld kosten vrees ik, maar ik heb evt nog 2 bumpers liggen, mijn originele en die van de diesel met mistlampies :wink:
Prio 1 is dus het laswerk even netjes laten doen; tussenbalkie halen, puntlassen wegboren, tussenlassen, even zwart spuiten, radiateurtje erin, koplampie scoren op de sloop, oude bumpert erop en we rijden weer 8)
Ik heb mijn complete oude front INCL de koplampen nog liggen, kan er zó op :wink:

Ik ga trouwens toch maar een trekhaakie monteren, als ik mijn schade zie en die van haar .... :roll: :? Mutz had alleen licht deukie in de achterbumper en de stekkerdoos van de trekhaak was ietsie verbogen :shock:

PiccaZ :(

@plaats des onheils :

Afbeelding

Afbeelding

Later op de zaak, planning had even geregeld dat ik werd opgehaald incl auto, de autoambulances waren even op, zal je altijd zien, anders had ik der meteen mee naar huis kunnen nemen, staat nu tussen de ballastblokken, morgen weer een dag :)

Afbeelding

Grille eraf en kappie open, nu kan je goed zien wat er gebeurd is : trekhaakie rechts nét op kentekenplaat, drukt met de tussenbalk de radiateur uit de steunen, verder niks geraakt, spruitstukkie/st.bkr pomp zijn intakt.. motorkappie en schermen zijn nog netjes, knipper RV is zelfs niet eens afgebroken :)
Het scherm RV staat wel een beetje 'bol' ik zag het aan de naad tussen e kap en het scherm, maar denk dat dat komt omdat ie een beetje trekt door de tussenbalk die wat korter is nu :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Ook al remt degene onnodig,nog zit je fout :?

Mijn vader heeft datzelfde probleem ook gehad toen een vrouw gewoon op haar rem ging staan nadat ze net weg reed bij groen,ineens op de rem en bam achterin!!!!! :? En wie zat er fout,nou ja me pa dus :evil:

Bij een kettingbotsing betaal jij de schade bij wie jij achterin ben gereden(als ik het goed heb),alleen heb de achterste auto dan wel pech :roll:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Astrid_fahrer schreef:wat voor type koplamp heb je? elektrisch verstelbaar ja/nee? en is ie van voor 94 of erna. ik ben vorige week op de autlsloop nog geweest en daar staan zat astra F's (inclusief 2 gsi) en ook nog een verlaagde duitse station met gloednieuwe remus RVS demper.
Is een nieuw model koplamp wat ik nodig heb, vanaf 95 dus..

Zaten er op die GSi's nog fatsoenlijke voorbumpers per ongeluk ???? :P
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Wat triest om die fotows zo te zien Jeff :cry:


Het zit je niet echt mee,gaat wel weer goed komen dat weet ik zeker maaja tis wel k*t dat het jou net weer mot gebeuren
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

inderdaad doffe ellende om die foto's zo te zien.... een trekhaak kan inderdaad verdomd veel aanrichten zeg :cry:

Voor zover ik weet waren de voorbumpers van die GSI's op de sloop in niet veel betere staat als die van jou jammer genoeg...
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Paintballer schreef:Ook al remt degene onnodig,nog zit je fout :?

Mijn vader heeft datzelfde probleem ook gehad toen een vrouw gewoon op haar rem ging staan nadat ze net weg reed bij groen,ineens op de rem en bam achterin!!!!! :? En wie zat er fout,nou ja me pa dus :evil:

Bij een kettingbotsing betaal jij de schade bij wie jij achterin ben gereden(als ik het goed heb),alleen heb de achterste auto dan wel pech :roll:
maar hoe zit het dan... als je op bijv. de snelweg een bumperklever in je anus hebt dan zit je dus hoog en droog als je ineens op de rem gaat staan? Als je bijv. schade aan de achterkant van je auto hebt en je denkt... heej dat moet weg... dan ga je op de weg ineens boven op de rem... en dan wordt het vergoed door de gedupeerde :? lijkt me niet...

of krijg je dan alleen een boete?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Dat is idd de manier om schade op te lossen.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

GSi Twente schreef:Dat is idd de manier om schade op te lossen.
trieste wetgeving dan...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

2.nullutje schreef:
maar hoe zit het dan... als je op bijv. de snelweg een bumperklever in je anus hebt dan zit je dus hoog en droog als je ineens op de rem gaat staan? Als je bijv. schade aan de achterkant van je auto hebt en je denkt... heej dat moet weg... dan ga je op de weg ineens boven op de rem... en dan wordt het vergoed door de gedupeerde :? lijkt me niet...

of krijg je dan alleen een boete?
Ja eigenlijk werkt het wel zo ja,degene die achter jou rijd hoort afstand te houden,klaar!!!!!!Of diegene moet echt voor niks op de rem gaan staan en een grote zooi veroorzaken met meerdere auto's betrokken,dan denk ik dat er nog wel wat onderzoek bij komt en dat er nog wel is de schuld bij die persoon die remde wordt neergelegd!!

Bumperkleven is zowieso strafbaar maar ik weet niet of je nog een boete krijgt als je een botsing veroorzaakt door achter op iemand te knallen op de snelweg :?:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Bericht door D_V_R_O_S »

pfff lekker kut weer geluidsdraakie.. ken je weer opnieuw beginnen!!!

ken jij niet beter goedkoop auto'tje kopen en eens goed gaan leren rijden :P neej geintje man maar dit is echt weer heel erg verneukt...
pffff.... ben je weer lekker mee :x
Gebruikersavatar
djfloske
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 mar 2003 18:43
Locatie: Mariahout
Contacteer:

Bericht door djfloske »

klote jeff, succes ermee :cry:
Ecotec Powerrrrrrr
Plaats reactie