c.v. kapot, nu in safelock..
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
c.v. kapot, nu in safelock..
hoi
ik ben er NU mee bezig, ik hoopte het nu op te lossen door wat draden van kroonsteen te solderen, maar dat mocht niet baten..
de centrale vergrendeling werkt niet meer op afstandsbediening, alleen de knipperlichtjes gaan branden en ik hoor het stuurapparaatje in de voetruimte tikken als altijd
maar de sloten blijven vergrendeld. ook als ik de bestuurdersknop ophoog trek, blijft passagierskant en kofferbak gewoon gesloten..
Ik heb de bestuurderskant open, en kan de kofferbak openen met sleutel
maar de passagierskant krijg ik niet open, ik kan van binnenuit de knop niet omhoog krijgen
ik heb slotloze deurgrepen
Kan dit veroorzaakt worden door een defecte bestuurderskant master- cv module ?
deze heb ik nu uit de deur gehaald, dus paneel los etc. dat ding ligt nu op de tafel. sloop hier is al dich zaterdag om 13:00.
zal het hieraan liggen?? maandag heb ik apk en moet die passagiersdeur open
maar hopelijk kan ik dit oplossen door een andere cv module bestuurderskant
groet Roy
ik ben er NU mee bezig, ik hoopte het nu op te lossen door wat draden van kroonsteen te solderen, maar dat mocht niet baten..
de centrale vergrendeling werkt niet meer op afstandsbediening, alleen de knipperlichtjes gaan branden en ik hoor het stuurapparaatje in de voetruimte tikken als altijd
maar de sloten blijven vergrendeld. ook als ik de bestuurdersknop ophoog trek, blijft passagierskant en kofferbak gewoon gesloten..
Ik heb de bestuurderskant open, en kan de kofferbak openen met sleutel
maar de passagierskant krijg ik niet open, ik kan van binnenuit de knop niet omhoog krijgen
ik heb slotloze deurgrepen
Kan dit veroorzaakt worden door een defecte bestuurderskant master- cv module ?
deze heb ik nu uit de deur gehaald, dus paneel los etc. dat ding ligt nu op de tafel. sloop hier is al dich zaterdag om 13:00.
zal het hieraan liggen?? maandag heb ik apk en moet die passagiersdeur open
maar hopelijk kan ik dit oplossen door een andere cv module bestuurderskant
groet Roy
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Als je de microswitch achter je deurgreep aan de bestuurderskant bedient, moet alles van safe lock afgaan.
(schakelaartje met dat metalen gebogen stripje)
(schakelaartje met dat metalen gebogen stripje)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
volgens mij heb ik die microswich niet meer vanwege de slotloze deurgreep, maar ik zal morgen als het licht is weer even kijken.
maar heb nu ontdekt, als ik het motortje handmatig naar beneden druk, hoor ik wel alle andere slotjes meegaan ( maar ze zijn al op slot)
als ik het motortje handmatig omhoor trek, gebeurd er niks nakkes nada
ik ga NU op weg naar iemand 100km verderop... gelukkig 1 en al snelweg 130 en geen files
en dan een ander motortje halen
hopelijk als ik die aan de stekker zet, knopje omhoog trek, dat dan alles weer meegaat
wish me luck..
maar heb nu ontdekt, als ik het motortje handmatig naar beneden druk, hoor ik wel alle andere slotjes meegaan ( maar ze zijn al op slot)
als ik het motortje handmatig omhoor trek, gebeurd er niks nakkes nada
ik ga NU op weg naar iemand 100km verderop... gelukkig 1 en al snelweg 130 en geen files
en dan een ander motortje halen
hopelijk als ik die aan de stekker zet, knopje omhoog trek, dat dan alles weer meegaat
wish me luck..
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Good Luck Roy
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
@ Roy: heb jij de sloten verwijderd? Succes in ieder geval.
Ik meen lang geleden hier en gelezen te hebben dat je die beter kan laten zitten achter de slotloze grepen. Iemand die hier iets meer over kan zeggen?
Ik meen lang geleden hier en gelezen te hebben dat je die beter kan laten zitten achter de slotloze grepen. Iemand die hier iets meer over kan zeggen?
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
ja ik heb geen sloten meer achter die handgrepen. Maar zou ook niet weten waarom wel, als je er toch niet bijkunt.
Ik kan eventueel nog wel de microswitch weer aansluiten en ergens los laten bungelen, maarja, waarom
Bij nood/dommigheid inbreken in de auto weet ik inmiddels ook te doen met een stangetje
Maar heb nu een ander motortje, zet ik er morgen in en hopelijk doet alles het dan weer.
koste weer een halve tank benzine en 25,- ik had er hier op de sloop meerdere gratis kunnen meegappen
maargoed eigen schuld moet ik maar niet zo laat voor apk plots nog moeten sleutelen en ontdekken
update volgt zondagmiddag
Ik kan eventueel nog wel de microswitch weer aansluiten en ergens los laten bungelen, maarja, waarom
Bij nood/dommigheid inbreken in de auto weet ik inmiddels ook te doen met een stangetje
Maar heb nu een ander motortje, zet ik er morgen in en hopelijk doet alles het dan weer.
koste weer een halve tank benzine en 25,- ik had er hier op de sloop meerdere gratis kunnen meegappen
maargoed eigen schuld moet ik maar niet zo laat voor apk plots nog moeten sleutelen en ontdekken
update volgt zondagmiddag
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Heb dat onderwerp al gevonden. De conclusie van het laten zitten was dit
Onderwerp: slotloos
Onderwerp: slotloos
oenatje schreef:dat is makkelijker, scheeld werk
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
met dit soort problemen is het makelijker om het slot erachter te houden. en reserve handgrepen is ook nooit weg
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
schijtzooi
Andere cv kastje erin, maakt niet uit..
Met afstandbediening en handbediening doet het wel om op slot te doen, maar openen lukt niet met afstandbediening en handmatig.
microchipje die ik hier heb, heeft een andere contrastekker...
Als ik wel de sloten nog achter de handgrepen had, had ik er ook niks aan. ik kan nu deurpaneel niet van passagiersdeur doen.
zal het aan het ''TELEKEY'' kastje liggen, of draadbreuk in de draad die het openen aanstuurt
wat kan ik in godesnaam doen ?
ik maak er wel een foto van, wacht even
Andere cv kastje erin, maakt niet uit..
Met afstandbediening en handbediening doet het wel om op slot te doen, maar openen lukt niet met afstandbediening en handmatig.
microchipje die ik hier heb, heeft een andere contrastekker...
Als ik wel de sloten nog achter de handgrepen had, had ik er ook niks aan. ik kan nu deurpaneel niet van passagiersdeur doen.
zal het aan het ''TELEKEY'' kastje liggen, of draadbreuk in de draad die het openen aanstuurt
wat kan ik in godesnaam doen ?
ik maak er wel een foto van, wacht even
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
zo zit het aangesloten, sluiten gaat wel, bij openen hoor ik het kastje tikken maar er gebeurd niks, alleen knipperlichtjes gaan branden
roodgeel - voeding
groen- knipperlichten
( met zn 3en aan elkaar)
zwart- massa
wit-massa
roodgrijs - massa
wit- gaat volgens mij naar passagierskant
grijs- gaat ook naar passagierskant
en dan 3 afgeknipte, is altijd zo geweest, denk dat die met alarm te maken hadden
roodgeel - voeding
groen- knipperlichten
( met zn 3en aan elkaar)
zwart- massa
wit-massa
roodgrijs - massa
wit- gaat volgens mij naar passagierskant
grijs- gaat ook naar passagierskant
en dan 3 afgeknipte, is altijd zo geweest, denk dat die met alarm te maken hadden
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Welke CV motor heb je nu vervangen dan? Bijrijderskant neem ik aan?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
nee bestuurderskant, master cv vervangen maar dat hielp niks
aan die kant heb ik ook die telekey stuurapparaat zitten in de voetruimte
van de bijrijderskant kan ik nieteens het deurpaneel er vanaf halen nu.
vreselijk irritant dit. kan gewoon op geen mogelijkheid de deur openkrijgen..
ik vrees, ergens draadbreuk, omlaag doet het wel, omhoog niet
wat nu ?
aan die kant heb ik ook die telekey stuurapparaat zitten in de voetruimte
van de bijrijderskant kan ik nieteens het deurpaneel er vanaf halen nu.
vreselijk irritant dit. kan gewoon op geen mogelijkheid de deur openkrijgen..
ik vrees, ergens draadbreuk, omlaag doet het wel, omhoog niet
wat nu ?
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
deurpaneel slopen, en een ander scoren.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
ja en dan ?
dan krijg ik misschien de deur open, ( volgens mij nog steeds niet hoor)
maar is het probleem nog niet opgelost, wel deurpaneel naar de kloten
ik denk dat zowel handmatig als met a.b. / telekey kastje het signaal naar de kiekert gaat, en daar zit iets niet goed
of ergens draadbreuk van kiekert terug naar c.v. maarja overal trossen draad
( moest vanmorgen via kofferbak naar binnen, auto staat nu ter apk)
Gister met terugzetten van slotstuk met cv waarschijnlijk een pinnetje nog in slotstand ofzo, normaal kon ik nog van buitenaf openen.
De auto staat nu echt op de rand om geschorst te worden, kost teveel tijd en kopzorgen
Ik heb ze 150 tot 200 budget gegeven, zal allang blij zijn als ze iets kunnen ontdekken, en als dat het enige puntje voor apk is.
dan krijg ik misschien de deur open, ( volgens mij nog steeds niet hoor)
maar is het probleem nog niet opgelost, wel deurpaneel naar de kloten
ik denk dat zowel handmatig als met a.b. / telekey kastje het signaal naar de kiekert gaat, en daar zit iets niet goed
of ergens draadbreuk van kiekert terug naar c.v. maarja overal trossen draad
( moest vanmorgen via kofferbak naar binnen, auto staat nu ter apk)
Gister met terugzetten van slotstuk met cv waarschijnlijk een pinnetje nog in slotstand ofzo, normaal kon ik nog van buitenaf openen.
De auto staat nu echt op de rand om geschorst te worden, kost teveel tijd en kopzorgen
Ik heb ze 150 tot 200 budget gegeven, zal allang blij zijn als ze iets kunnen ontdekken, en als dat het enige puntje voor apk is.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Motor bijriderskant is kapot. 99,9% zeker.
Deurpaneel kan er behoorlijk heel afkomen hoor!
Schroefjes van de greep los halen. Onderste kun je volgens mij niet bij.
Dan harde ruk aan het paneel om de klikkers los te trekken.
dan kun je hem van de deur aftrekken terwijl hij onder nog vastgeschroefd zit. Geen probleem (been there done that).
Daarna kun je met je arm gewoon bij de cv motor komen en dan zien dat je het motortje uit het slotpalletje kan trekken.
Zodra je die 2 los van elkaar hebt kun je de deur gewoon openen.
Deurpaneel kan er behoorlijk heel afkomen hoor!
Schroefjes van de greep los halen. Onderste kun je volgens mij niet bij.
Dan harde ruk aan het paneel om de klikkers los te trekken.
dan kun je hem van de deur aftrekken terwijl hij onder nog vastgeschroefd zit. Geen probleem (been there done that).
Daarna kun je met je arm gewoon bij de cv motor komen en dan zien dat je het motortje uit het slotpalletje kan trekken.
Zodra je die 2 los van elkaar hebt kun je de deur gewoon openen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Hopelijk is het die motor dan
Aangezien ik de bestuurderskant nu dubbel heb, is dat motortje hetzelfde ? of MOET het een passagierskant motor zijn ?
oftewel, die masterfunctie van de bestuurderskant, zit dat echt in het motortje ?
Toch vreemd dat als dit het is, dan het zoveel ellende met zich mee brengt
want het kan dan toch net zogoed een kapotte tankklep motor zijn? of klepslot ?
verdere apk puntjes, kentekenverlichting 1 bolletje stuk , bandenspanning RA2 ? milieu aantekening wegens wat druppels olie lichtbeeld van koplamp rechts
oftewel, dat maak ik morgen allemaal wel in no time.
vergrendeling is eigelijk het enige boeiende / deuren van binnen en buiten kunnen openen
Aangezien ik de bestuurderskant nu dubbel heb, is dat motortje hetzelfde ? of MOET het een passagierskant motor zijn ?
oftewel, die masterfunctie van de bestuurderskant, zit dat echt in het motortje ?
Toch vreemd dat als dit het is, dan het zoveel ellende met zich mee brengt
want het kan dan toch net zogoed een kapotte tankklep motor zijn? of klepslot ?
verdere apk puntjes, kentekenverlichting 1 bolletje stuk , bandenspanning RA2 ? milieu aantekening wegens wat druppels olie lichtbeeld van koplamp rechts
oftewel, dat maak ik morgen allemaal wel in no time.
vergrendeling is eigelijk het enige boeiende / deuren van binnen en buiten kunnen openen
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
kentekenverlichting doet het weer, stekker zat er niet goed op ofzo
bandenspanning weer op peil..
bestuurderskant kan ook weer open van buitenaf ( was bij terugzetten het stangetje vergeten van portiergreep naar slotstuk..
nu alleen nog lichtbeeld koplamp rechts en passagiersdeur open krijgen
Ben net op de sloop geweest, als pauze van mn werk. er staat zowaar een gsi!! kenteken onbekend, ( hoe kun je dat achterhalen) 8 klepper blauw
airbagstuur, voorbumper, mistlampen, zijruitjes, naja nog veel meer. misschien strip ik m volgende week wel. zat een gare calibra leren interieur in gepropt. achterbank met ijzerdraad half vast
******
wat van belang is:
Heb van die auto passagierskant cv en slotstuk eruitgehaald, koste weer 20,- ( van particulier bestuurderskant 25,-)
wat is iedereen een afzetter, ik zou er 5,- of 10,- voor vragen maargoed. hobby kost geld, haast hebben kost geld.
Ik denk alleen, dat ik het paneel wel deels los krijg en er half bijkan, ( net ook gedaan bij die slopert) maar verders niks los kan krijgen
cv motor kun je niet van het palletje trekken, motor moet je er echt afschroeven
vanavond maar weer proberen hopelijk kan ik handmatig iets van dat slotstuk indrukken net als dat je het met sleutel doet zegmaar
bandenspanning weer op peil..
bestuurderskant kan ook weer open van buitenaf ( was bij terugzetten het stangetje vergeten van portiergreep naar slotstuk..
nu alleen nog lichtbeeld koplamp rechts en passagiersdeur open krijgen
Ben net op de sloop geweest, als pauze van mn werk. er staat zowaar een gsi!! kenteken onbekend, ( hoe kun je dat achterhalen) 8 klepper blauw
airbagstuur, voorbumper, mistlampen, zijruitjes, naja nog veel meer. misschien strip ik m volgende week wel. zat een gare calibra leren interieur in gepropt. achterbank met ijzerdraad half vast
******
wat van belang is:
Heb van die auto passagierskant cv en slotstuk eruitgehaald, koste weer 20,- ( van particulier bestuurderskant 25,-)
wat is iedereen een afzetter, ik zou er 5,- of 10,- voor vragen maargoed. hobby kost geld, haast hebben kost geld.
Ik denk alleen, dat ik het paneel wel deels los krijg en er half bijkan, ( net ook gedaan bij die slopert) maar verders niks los kan krijgen
cv motor kun je niet van het palletje trekken, motor moet je er echt afschroeven
vanavond maar weer proberen hopelijk kan ik handmatig iets van dat slotstuk indrukken net als dat je het met sleutel doet zegmaar
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Voorportiermotortjes zijn volgens mij niet hetzelfde L/R maar je kan een bestuurdersmotor wel als slave gebruiken al sik me goed herinner. Dan worden gewoon een aantal pinnen niet gebruikt.
En dit probleem kan nooit met een tanklep of kofferbakmotor gebeuren omdat die geen blokkeerstand hebben inwendig.
Je moet het zo zien, Electromotortje trekt met tandwieltje en heugeltje dat uiteinde omhoog of omlaag. Das een vaste slag.
Als je dan save lock activeerd met die losse microswitch laat je de tandheugel verder doorschuiven dan normaal. daardoor valt hij in een blokkeerpal en zit hij dus vast.
Normaal geen probleem. dan kan hij er zo weer uit draaien. Maar jouw motortje zal versleten zijn en dan zit er gewoon teveel speling op waardoor hij er in is gekomen (zonder dat je safe lock switch hebt) en er dus ook niet meer uit wil.
En dit probleem kan nooit met een tanklep of kofferbakmotor gebeuren omdat die geen blokkeerstand hebben inwendig.
Je moet het zo zien, Electromotortje trekt met tandwieltje en heugeltje dat uiteinde omhoog of omlaag. Das een vaste slag.
Als je dan save lock activeerd met die losse microswitch laat je de tandheugel verder doorschuiven dan normaal. daardoor valt hij in een blokkeerpal en zit hij dus vast.
Normaal geen probleem. dan kan hij er zo weer uit draaien. Maar jouw motortje zal versleten zijn en dan zit er gewoon teveel speling op waardoor hij er in is gekomen (zonder dat je safe lock switch hebt) en er dus ook niet meer uit wil.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
vanavond wordt niks meer, kids liggen net in bed ( 1 had gekotst ) en ik ga nu rondje met hond
buiten al stikdonker en koud, niet ideal om een half uur in te klooien.
Morgenmiddag haal ik het deurpaneel half los, dan van binnenuit de handgreep eruit, dan hopelijk van binnen of buiten aan een hendeltje trekken van het slotgedeelte
maar t vreemde is, als ik het knopje forceer, dus van binnenuit gewoon HEEL hard eraan trekken, dan krijg ik m wel omhoog maar alsnog niet de deur open..
buiten al stikdonker en koud, niet ideal om een half uur in te klooien.
Morgenmiddag haal ik het deurpaneel half los, dan van binnenuit de handgreep eruit, dan hopelijk van binnen of buiten aan een hendeltje trekken van het slotgedeelte
maar t vreemde is, als ik het knopje forceer, dus van binnenuit gewoon HEEL hard eraan trekken, dan krijg ik m wel omhoog maar alsnog niet de deur open..
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Goed en slecht nieuws
goede: ik heb de passagiersdeur opengekregen! ( paneel van binnen half los, handgreep loshalen, van buitenaf handmatig met schroevendraaier het rad van sluitstuk bedienen)
slechte nieuws, ik heb nu de donor sluitplaat met cv motor, aan de stekker gekoppeld, maar c.v. doet het nog steeds niet!
microswitch ook aangesloten op passagierskant, knopje ingedrukt, hoor wel wat motortjes gaan, maar de boel springt niet open,
met afstandbediening hoor ik alleen nog steeds bij sluiten de motortjes gaan, handmatig met de bestuurders massterkant hoor ik ook alleen bij sluiten wat gaan.
Maar telkens 0 geluidjes bij poging tot openen met c.v.
het stuurkastje hoor ik wel de tikjes geven, dus signaal komt wel aan, maar daar blijft het bij. het gaat niet naar de motors , of zit nog ergens in safelock stand ?
eigelijk weer terug bij af maar kan nu met open handgreep wel de deur provisorisch openen..
wat nu ?
weer terug mnaar bestuurderskant? ik had al cv motor vervangen maar nu misschien ook de slotplaat vervangen ? ( speling/ fafelock) of nu zoeken in kiekert en bedrading ?
of zie ik iets over het hoofd
IK WORD ER GEK VAN
goede: ik heb de passagiersdeur opengekregen! ( paneel van binnen half los, handgreep loshalen, van buitenaf handmatig met schroevendraaier het rad van sluitstuk bedienen)
slechte nieuws, ik heb nu de donor sluitplaat met cv motor, aan de stekker gekoppeld, maar c.v. doet het nog steeds niet!
microswitch ook aangesloten op passagierskant, knopje ingedrukt, hoor wel wat motortjes gaan, maar de boel springt niet open,
met afstandbediening hoor ik alleen nog steeds bij sluiten de motortjes gaan, handmatig met de bestuurders massterkant hoor ik ook alleen bij sluiten wat gaan.
Maar telkens 0 geluidjes bij poging tot openen met c.v.
het stuurkastje hoor ik wel de tikjes geven, dus signaal komt wel aan, maar daar blijft het bij. het gaat niet naar de motors , of zit nog ergens in safelock stand ?
eigelijk weer terug bij af maar kan nu met open handgreep wel de deur provisorisch openen..
wat nu ?
weer terug mnaar bestuurderskant? ik had al cv motor vervangen maar nu misschien ook de slotplaat vervangen ? ( speling/ fafelock) of nu zoeken in kiekert en bedrading ?
of zie ik iets over het hoofd
IK WORD ER GEK VAN
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Er zat ook nog andere rommel bij aangesloten toch?
Wie weet blijft er in een van die kastjes wel iets hangen.
Wie weet blijft er in een van die kastjes wel iets hangen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- EKadett
- forum-gebruiker
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
- Locatie: huis op een berg
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
ziezo
10 minuten werk..
cv doet t weer, kiekert was stukbarsten
Nieuwe kiekert zit er nu in uit de gsi van Leon/ botje
( / voor jan lul naar friesland gereden en sloop geweest voor nieuwe motortjes)
jieeeehaaawww
Roy ( bij Rob thuis)
10 minuten werk..
cv doet t weer, kiekert was stukbarsten
Nieuwe kiekert zit er nu in uit de gsi van Leon/ botje
( / voor jan lul naar friesland gereden en sloop geweest voor nieuwe motortjes)
jieeeehaaawww
Roy ( bij Rob thuis)
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Mooi dat het is opgelost. Soms is het een simpel probleem maar voordat je het dan hebt gevonden
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
Toch niet die witte he?EKadett schreef: Nieuwe kiekert zit er nu in uit de gsi van Leon/ botje
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: c.v. kapot, nu in safelock..
mooi, eindelijk opgelost