Ik kon dat 20jaar nietGSI078 schreef:We kunnen ook een tpoic openen hoe lang iemand geen gsi kan/kon rijden..
Gsi van GSI078 (Remblokken vervangen)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ben net even bij de GSi ween kijken, was me telefoon vergeten dus heb geen foto`s kunnen maken... Maar begint er al erg netjes uit te zien.. De galasde naden staan in de plamuur en de binnenrand is helemaal vervangen (zelfs nog stuk zelf bijgemaakt) en staat in een soort van rubbermatjes tegen steenslag en vocht.. Morgenochtend word hij verder strak gemaakt en daarna wachten op het spuiten
Dit is gepost door GSI078, vrouw was ingelogt...
Dit is gepost door GSI078, vrouw was ingelogt...
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
-
- forum-gebruiker
Sorry vriend, heb tegen gezeten en hij is morgen pas klaar .. Ik moet ook een dagje geduld hebben en kan er helaas niet bijkomen...raymond schreef:ja ik wil fotos zit hier in spanje te kijken of er al fotos zijn maar nee hoor weer niks
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Owkee hie zijn dan de foto's , ik moet zeggen dat ik hèèl tevreden ben
over twee weken als de lak uitgehard is moet ze nog even terug om af te flokken (grinn) zoals die spuiter het noemde en te poetsen e.d.
Voor:
Na:
je ziet onderin de rand een wit streepje das een weerspiegeling, ik zag het en schrok me een ongeluk snel naar de auto gelopen zie ik niets even gekeken zoals ik de foto had genomen en het was een weerspiegeling (opluchting alom )
Het gehele scherm:
Nogmaals :
Totaal plaatje :
Rechterkant ook gelijk weer strak gemaakt :
nu nog even kijken wat sander ervan vind vanavond
over twee weken als de lak uitgehard is moet ze nog even terug om af te flokken (grinn) zoals die spuiter het noemde en te poetsen e.d.
Voor:
Na:
je ziet onderin de rand een wit streepje das een weerspiegeling, ik zag het en schrok me een ongeluk snel naar de auto gelopen zie ik niets even gekeken zoals ik de foto had genomen en het was een weerspiegeling (opluchting alom )
Het gehele scherm:
Nogmaals :
Totaal plaatje :
Rechterkant ook gelijk weer strak gemaakt :
nu nog even kijken wat sander ervan vind vanavond
Laatst gewijzigd door Carla op 08 jul 2008 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
netjes hoor. Mooi dat hij weer superstrak terug is
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
dank jullie wel allemaal
@ Redbill, dat poetsen moet even wachten tot het weekend dan zijn we beiden vrij dus reken er maar op dat ik dat dan zeer zeker wel doe
en dat tankklep rubber zit er wel , maar toen de vorige eigenaar hem heeft laten spuiten hebben ze die meegespoten
Maar eens kijken naar een nieuwe ,moeten nog wel meer dingetjes gebeuren in de toekomst beetje voor beetje de roest vonden we eerst even het belangrijkste
@ Redbill, dat poetsen moet even wachten tot het weekend dan zijn we beiden vrij dus reken er maar op dat ik dat dan zeer zeker wel doe
en dat tankklep rubber zit er wel , maar toen de vorige eigenaar hem heeft laten spuiten hebben ze die meegespoten
Maar eens kijken naar een nieuwe ,moeten nog wel meer dingetjes gebeuren in de toekomst beetje voor beetje de roest vonden we eerst even het belangrijkste
't RoggelTeam
't RoggelTeam
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ow ja, nu zie ik het... Inderdaad maar even een nieuwe dan, kost maar een eurootje of 5 geloof ik...Carla schreef:dank jullie wel allemaal
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)