Dunlop sportmaxx VS 30km abuse
ga me eigen niet mengen in reacties.
maar als het mij was over komen zou ik wcht geen meter meer rijden.
ik had echt alles in het werk gezet om op een sleep wagen naar huis te komen zelfs de ANWB laat ik mijn wiel er niet afhalen en mee nemen op ergens een band op te draaien dat gebeurd alleen bij door mij geselecteerde bedrijf en waar ik bij ben.
maar nou denk ik dat ik wat zuiniger op mijn spullen ben!
suc6 met de rep.
maar als het mij was over komen zou ik wcht geen meter meer rijden.
ik had echt alles in het werk gezet om op een sleep wagen naar huis te komen zelfs de ANWB laat ik mijn wiel er niet afhalen en mee nemen op ergens een band op te draaien dat gebeurd alleen bij door mij geselecteerde bedrijf en waar ik bij ben.
maar nou denk ik dat ik wat zuiniger op mijn spullen ben!
suc6 met de rep.
Laatst gewijzigd door chucky66 op 07 apr 2008 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Matt schreef:Reacties kunnen wat minder in mijn ogen maar ja Sommige kunnen ook geschrapt worden als er gelezen word.
Het is je eigen keuze geweest om zo door te rijden. Niet slim maar toch, wat moet je anders?
Is klote
helemaal mee eens ik vindt dat plug er wel erg radicaal tegen in vliegt,beetje jammer en idd hij mist helemaal niks want bij mijn reiger bumper ziet het er percies het zelfde uit... en het is idd de ankerplaat die je ziet kijk maar eens beter plug....
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Baas J. schreef:Plug, rijd jou nou maar lekker op een rotonde met 140km/h, en verlies dan de volgende keer de macht over 't stuur met je kamikaze acties...
Voor de overige leden;
- Schijven zijn splinternieuw
- Schijven/blokken remmen 4/4 (je ziet inderdaad de ankerplaat en niet de remschijf! Foto is de dag erna genomen, daarom vlieg roest op de schijf)
- Er is niks met de kasten aan de hand, t "gat" dat je ziet komt door de vorm van de infinity bumper. Alles is 100%.
- Ik ken mn auto 100%, en 99% van onderhoud is uitgevoerd. Weet wel zeker dat ie in betere staat is dan de meeste auto's hier.
Voorlopig heb ik geen andere mannetjes nodig die m'n auto repareren als ik iets naar de tyfus heb gereden (unlike others..).
En inderdaad net in de schuur m'n velg nog even gechecked, zit toch een klein scheurtje in, morgen even nieuwe velg en band bestellen.
Laat ze maar lekker lullen hoor, ben blij dat je nog dezelfde dag thuis bent gekomen
C20NE
kHad het al weggehaald, kwam der veel te lomp uit, magoed als ik dat dan zie denk ik echt 'ben je nou mee bezig, bel de ANWB'. Ga je toch niet uren mee doorrijden.... Als de ANWB der na een half uur is ben je nog sneller thuis ook.
En die zijwand ligt eraf als je der nog een heel stuk gaat doorrijden met platte band. Dan scheurt de wand. Zie je ook, die hele stalen ring is er dwarsdoorheen.
En die zijwand ligt eraf als je der nog een heel stuk gaat doorrijden met platte band. Dan scheurt de wand. Zie je ook, die hele stalen ring is er dwarsdoorheen.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Michel82
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra gsi c20xe
anwb
3 jaar geleden was m'n koppelingskabel afgebroken.
Ik was niet lid van de anwb.
Ik heb ze gebeld en me terplekken lid gemaakt.
ik ben nu geen lid meer maar als ik ooit weer met panne kom bel ik ze gewoon weer op en maak me dan weer lid.
michel
ik ben nu geen lid meer maar als ik ooit weer met panne kom bel ik ze gewoon weer op en maak me dan weer lid.
michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: anwb
ja, alleen kost het dan 3x zoveel..Michel82 schreef:3 jaar geleden was m'n koppelingskabel afgebroken.
michel
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Goh, verstandig... Denk je dat ze geen administratie bijhouden van mensen die alleen willen profiteren?Michel82 schreef:3 jaar geleden was m'n koppelingskabel afgebroken.
michel
Ik vind het een beetje een jammere houding. Ja, ik wil wel dat jullie me helpen als ik problemen heb, maar ik wil jullie eigenlijk niet betalen. Dat één keer pechhulp al meer kost dan je als gewoon lid in een jaar betaalt komt zeker niet bij je op?
De ANWB heeft ook mensen nodig die ze niet elk jaar nodig hebben, maar wel betalen. Door mensen als jij wordt het voor mensen die wel lid zijn alleen maar duurder. Lekker sociaal ben jij.
Laatst gewijzigd door RedBill op 08 apr 2008 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
eigelijk is dat juist heel sociaal. als hij nu nodig heeft en terplekke lid wordt betaalt hij 3x zoveel premie als een vast lid dat jaar heeft.RedBill schreef:Goh, verstandig... Denk je dat ze geen administratie bijhouden van mensen die alleen willen profiteren?Michel82 schreef:3 jaar geleden was m'n koppelingskabel afgebroken.
michel
Ik vind het een beetje een jammere houding. Ja, ik wil wel dat jullie me helpen als ik problemen heb, maar ik wil jullie eigenlijk niet betalen. Dat één keer pechhulp al meer kost dan je als gewoon lid in een jaar betaald komt zeker niet bij je op?
De ANWB heeft ook mensen nodig die ze niet elk jaar nodig hebben, maar wel betalen. Door mensen als jij wordt het voor mensen die wel lid zijn alleen maar duurder. Lekker sociaal ben jij.
Het is dus pas voordelig als je maar 1x per 3 jaar pech hebt en anwb wil hebben. ( ik heb meestal 3x in 1 jaar pech)
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
even onder water houden ofzo om te kijken waar het gat zit, is wel te plakken denk
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003