Auto valt stil... en dat was het!
Auto valt stil... en dat was het!
Pas nieuwe bougiekabels en rotor en verdelerkap gemonteerd en reedt weer heerlijk (ook vochtigweer overheerste hij weer prima )
maar gisteravond reedt ik van huis weg en kwam bij een groot kruispunt en stond op rood...
nou liep prima stationair en het was GROEN!
ik wegrijden en reed net 3sec en viel ineens zomaar uit. stond ik daar midden op het kruispunt
dus ik gevarenlichten aan en ja daar sta je dan.. kon geen kant op.. overal verkeer! (voor de diegene die het misschien kennen, grote kruispunt bloemenveiling flora holland in Naaldwijk).
echo zo dom heh,, sta je daar.. gaat iedereen lopen toeteren van ja wat doe je GEK!??? en die middelvingers en wijzen naar hun voorhoofd van.. je ben leip!... ja jezus ken er toch ook niks aan doen wat een mongolen heb je er toch bij!!! als of ik daar voor me lol sta
dus 3minuten later kwam er toevallig politie langs en die hielpen me even om hem in de berm te zetten.
dus even iemand gebeld en die kwam me wegslepen.
als ik hem nu start dan slaat hij even aan en loopt dan even 1 tel en valt meteen weer uit. hij lijkt wel of die geen benzine meer krijgt.
het was gewoon ineens spontaan.. plop uit en gewoon niks meer doen
start motor draait dus gewoon rond en vonkt ook goed.
vanavond ga ik aan het speurwerk beginnen samen met me schoonvader dus hebben jullie misschien tips wat het zou kunnen zijn?
maar gisteravond reedt ik van huis weg en kwam bij een groot kruispunt en stond op rood...
nou liep prima stationair en het was GROEN!
ik wegrijden en reed net 3sec en viel ineens zomaar uit. stond ik daar midden op het kruispunt
dus ik gevarenlichten aan en ja daar sta je dan.. kon geen kant op.. overal verkeer! (voor de diegene die het misschien kennen, grote kruispunt bloemenveiling flora holland in Naaldwijk).
echo zo dom heh,, sta je daar.. gaat iedereen lopen toeteren van ja wat doe je GEK!??? en die middelvingers en wijzen naar hun voorhoofd van.. je ben leip!... ja jezus ken er toch ook niks aan doen wat een mongolen heb je er toch bij!!! als of ik daar voor me lol sta
dus 3minuten later kwam er toevallig politie langs en die hielpen me even om hem in de berm te zetten.
dus even iemand gebeld en die kwam me wegslepen.
als ik hem nu start dan slaat hij even aan en loopt dan even 1 tel en valt meteen weer uit. hij lijkt wel of die geen benzine meer krijgt.
het was gewoon ineens spontaan.. plop uit en gewoon niks meer doen
start motor draait dus gewoon rond en vonkt ook goed.
vanavond ga ik aan het speurwerk beginnen samen met me schoonvader dus hebben jullie misschien tips wat het zou kunnen zijn?
de volgende keer dat je stil staat op een kruispunt / treinovergang of dergelijke situaties.
zet dan de auto in de versnelling en ga het contakt omdraaien zo kun je toch ( bokkend ) de gevaarlijke situatie verlaten.
verder heb ik geen verstand van afslaande motor's
zet dan de auto in de versnelling en ga het contakt omdraaien zo kun je toch ( bokkend ) de gevaarlijke situatie verlaten.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
nehh het is geen stier,, is wel een auto ja dus laat hem wel gewoon rollensmatse schreef:de volgende keer dat je stil staat op een kruispunt / treinovergang of dergelijke situaties.
btw ik kon echt geen kant op.. overal rijden auto's, is geen 1 moment dat ik dat kruispunt kon verlaten zonder enige hulp.. is echt een te groot kruispunt daarvoor
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Man wat ben ik dan blij dat ik in het oosten woon als je hier stil staat stappen er gelijk 3-4 mensen uit die je meehelpen om te drukken, en als je dan geen telefoon hebt willen ze ook nog iemand voor je bellen. Een vande redenen waarom ik zon schijthekel aan de stad heb, iedereen is opgefokt en doet achterlijk. Was laatst in Rotterdam stopt de auto van een oude vrouw er mee, iedereen toeteren en schelden oud k*ankerwijf flikker op vrouw zat half in schock in de auto na 2 min ben ik er maar naar toe gelopen en de auto even weg gedrukt en denk je dat er iemand komt helpen nee ze rijden je liever onder zo moest er even uit maar wat je probleem is zou ik niet weten
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
ik heb de volgende punten in gedachten
- startonderbreker is ineens geactiveerd om 1 of andere reden
- brandstofpomprelais kapot (meestal overlijden die langzaam)
- brandstofpomp dood
- luchtbel in brandstofleiding
- startonderbreker is ineens geactiveerd om 1 of andere reden
- brandstofpomprelais kapot (meestal overlijden die langzaam)
- brandstofpomp dood
- luchtbel in brandstofleiding
Laatst gewijzigd door D_V_R_O_S op 07 dec 2006 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
daar heb je idd gelijk aan. Gister nog, sta ik op een kruispunt te wachten voor naar links. Die vent voor me sloeg z'n motor af. Dus ik geduldig achter hem wachten. Hij rijdt nog net door oranje. Dus ik meteen nog effe erachter aan slippen anders sta ik midden ophet kruispunt de boel op te houden. A fin, andere auto's gaan rijden en die achterlijke l*l die vooraan reed probeerd mij effe aan te rijden. Mocht zeker geen opel rijders ofzo...Rallyastra schreef:Een vande redenen waarom ik zon schijthekel aan de stad heb, iedereen is opgefokt en doet achterlijk.
Kijk even of je benzinepomp nog wel goed werkt en of je geen ontstopping in de leiding hebt, ruik je wel benzine?
Kijk ook even of je distr. riem nog wel ronddraaid tijdens starten.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
zo.. vanavond even wezen klussen en probleem is opgelost...
eerst accu verwisselt want die van mezelf was leeg gestart dus even aan de oplader gehangen.
alarm aan en uit gezet (lampje ging niet knipperen die normaal knippert als alarm aan staat dus was al vreemd)
maargoed toch even verder dingen uitsluiten...
toen brandstofpomp op constante stroom gezet en die ging gelijk zoemen dus die werkte nog.. nou toen starten,, en jahoor lopen met dat ding
dus ik dacht ineens...
sluit brandstofpomp weer gewoon aan zoals die hoort en trek de zekeringen er eens uit van me alarm (1tje onder de kap en 1 achter het dashboard).
en jahoor starten maar!!!
probleem was dus toch startonderbreker
dus alarm wordt uitbouwd en over maandje of 3 komt er wel weer een nieuwe in.
eerst accu verwisselt want die van mezelf was leeg gestart dus even aan de oplader gehangen.
alarm aan en uit gezet (lampje ging niet knipperen die normaal knippert als alarm aan staat dus was al vreemd)
maargoed toch even verder dingen uitsluiten...
toen brandstofpomp op constante stroom gezet en die ging gelijk zoemen dus die werkte nog.. nou toen starten,, en jahoor lopen met dat ding
dus ik dacht ineens...
sluit brandstofpomp weer gewoon aan zoals die hoort en trek de zekeringen er eens uit van me alarm (1tje onder de kap en 1 achter het dashboard).
dus alarm wordt uitbouwd en over maandje of 3 komt er wel weer een nieuwe in.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
tsja was Gemini alarm,, zat even op internet te kijken.. nou heel veel mensen met gemini alarm hebben dit probleem. dus voor mij geen Gemini meer.2.nullutje schreef:nou, kost je wel een alarm, mja gelukkig dat je de oorzaak hebt gevonden!
ken ook een Haags alarm nemen.. lekker goedkoop
voor de gene die niet weten wat het is:
rood lampje aansluiten op contact,, zodra contact uit... gaat lampje knipperen
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Lekker alarmpje dan! Zekering eruit en startonderbreker is uitgeschakeld...DaVaRiOuS schreef:...trek de zekeringen er eens uit van me alarm (1tje onder de kap en 1 achter het dashboard).
Wel beter dat het dat maar is dan...even mooi nieuw alarmpje erin en je kunt er weer tegenaan...
ik doe wel gewoon GTAlarmHollandDayWaLk3R schreef:Dat wordt een ritje ridderkerk dus !!! .. even naar de GTAlarmTurk
tsja.. alarmen zonder noodstroom is het anders kwestie van kabeltje doorknippen en dan is ie ook dood dus zoveel verschil is er nietMelbo schreef:Lekker alarmpje dan! Zekering eruit en startonderbreker is uitgeschakeld...DaVaRiOuS schreef:...trek de zekeringen er eens uit van me alarm (1tje onder de kap en 1 achter het dashboard).
Wel beter dat het dat maar is dan...even mooi nieuw alarmpje erin en je kunt er weer tegenaan...