HardcoreHell stelt zich voor
Geplaatst: 04 aug 2013 10:54
Ik stel me even voor.
Ik ben Jan.
Bouwjaar 1984 en woon in Someren.
Misschien dat ik bekend voorkom van het opel forum.
Ik heb een tijd geleden een astra f c14nz gekocht.
Dit blijkt een ex showauto te zijn.
Mooie parelmoer paarse kleur en 17" dotz daytona velgen.
Wat er allemaal aan gedaan is is teveel om op te noemen.
Het is dus een c14nz met een gsi uiterlijk.
De bumpers zijn wel beschadigd, vooral voor, en er zit 1 roestplekje bij de tankdop.
Van binnen zaten er 2 kuipstoelen in en een kofferbakinbouw voor de audio.
Laatst heb ik een mooie deal met harjan kunnen maken, waardoor er nu een gsi interieur in zit.
De kuipstoelen gaan naar een maat van me die het interieur heeft opgepikt.
Ook heb ik de donkere lexus achterlichten vervangen voor gsi achterlichten.
Nu de mindere dingen.
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat de auto in lage toeren op 3 cilinders loopt.
Cilinder 4 was akelig stil maar er was wel vonk.
Nu heb ik gehoord dat het er kapotte koppakking kan zijn, of versleten zuigerveren.
Ik heb ook totaal geen trekkracht in de 4e en 5e versnelling.
Ik ben nu aan het rond kijken om een andere motor in te bouwen, aangezien een 1.4 of 1.6 niet duurder zijn dan de reparatiekosten.
Ik heb nagedacht om er een c20ne in te hangen, mat het totaal plaatje word voor mij dan te duur met alle nodige aanpassingen.
Daarnaast wil ik de buitenkant Nog netjes krijgen.
Ik wil de angel eyes ruilen tegen smoke koplampen, of tegen originele koplampen met witte knippers.
Ik wil de bumpers weer netjes hebben of vervangen.
Ik ben aan het kijken of ik mijn velgen kan ruilen tegen andere 17" wielen.
De audio inbouw staat te koop, omdat ik de originele kofferbak terug wil, waar dan een klein woofertje in komt.
Daarnaast wil ik misschien de uitlaat aanpassen, voor een originele middendemper met remus/sebring einddemper.
Ik ben Jan.
Bouwjaar 1984 en woon in Someren.
Misschien dat ik bekend voorkom van het opel forum.
Ik heb een tijd geleden een astra f c14nz gekocht.
Dit blijkt een ex showauto te zijn.
Mooie parelmoer paarse kleur en 17" dotz daytona velgen.
Wat er allemaal aan gedaan is is teveel om op te noemen.
Het is dus een c14nz met een gsi uiterlijk.
De bumpers zijn wel beschadigd, vooral voor, en er zit 1 roestplekje bij de tankdop.
Van binnen zaten er 2 kuipstoelen in en een kofferbakinbouw voor de audio.
Laatst heb ik een mooie deal met harjan kunnen maken, waardoor er nu een gsi interieur in zit.
De kuipstoelen gaan naar een maat van me die het interieur heeft opgepikt.
Ook heb ik de donkere lexus achterlichten vervangen voor gsi achterlichten.
Nu de mindere dingen.
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat de auto in lage toeren op 3 cilinders loopt.
Cilinder 4 was akelig stil maar er was wel vonk.
Nu heb ik gehoord dat het er kapotte koppakking kan zijn, of versleten zuigerveren.
Ik heb ook totaal geen trekkracht in de 4e en 5e versnelling.
Ik ben nu aan het rond kijken om een andere motor in te bouwen, aangezien een 1.4 of 1.6 niet duurder zijn dan de reparatiekosten.
Ik heb nagedacht om er een c20ne in te hangen, mat het totaal plaatje word voor mij dan te duur met alle nodige aanpassingen.
Daarnaast wil ik de buitenkant Nog netjes krijgen.
Ik wil de angel eyes ruilen tegen smoke koplampen, of tegen originele koplampen met witte knippers.
Ik wil de bumpers weer netjes hebben of vervangen.
Ik ben aan het kijken of ik mijn velgen kan ruilen tegen andere 17" wielen.
De audio inbouw staat te koop, omdat ik de originele kofferbak terug wil, waar dan een klein woofertje in komt.
Daarnaast wil ik misschien de uitlaat aanpassen, voor een originele middendemper met remus/sebring einddemper.