Stekkers motorruimte

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door Erwin_dude »

blablablabla,

nou dan bouwe jullie maar lekker koplampsproeiers erop, hou ik het wel bij me airco:D met v6 :mrgreen:
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Mr.F
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:13

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door Mr.F »

Heb indd van meerdere mensen en op internet gelezen dat't toch echt de koplampsproeiers zijn ;)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door The Undertaker »

Erwin_dude schreef:blablablabla,

nou dan bouwe jullie maar lekker koplampsproeiers erop, hou ik het wel bij me airco:D met v6 :mrgreen:
Die sproeiers moet je ook op je grill monteren en niet op je dashboard :mrgreen:
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door renej »

Ik heb deze stekker ook in mijn rode astra en schijnt voor koplampsproeier systeem te zijn.
Afbeelding

Kleur is zwart rood/ bruin

Ik heb hier het draadboompje van de pomp op aan gesloten maar krijg geen stroom op deze stekker.
tevens heb ik het relais aangebracht in de motorruimte op een groen blokje in het relais kastje aan het schutbord.
en een zekering van 30A op nummer 23 in de zekering kast.

Maar het pompje werkt niet , en als ik hem test met 12 volt op het boompje werkt hij wel.

Wie kan mij vertellen hoe ik het geheel werkend krijg?
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door pascal1109 »

Het relais moet ergens in de auto zelf, niet in de motorruimte.
Dashbordkastje eruit en dan zou die daar links beneden achter het middenconsole ergens in een stekker moeten.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door renej »

pascal1109 schreef:Het relais moet ergens in de auto zelf, niet in de motorruimte.
Dashbordkastje eruit en dan zou die daar links beneden achter het middenconsole ergens in een stekker moeten.
Ohw.. wat raar eigenlijks in de vraagbaak astra F staat dat hij in de zekering kast tegen schutbord moet.
ga ik daar eens aan het zoeken! bedankt
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door renej »

pascal1109 schreef:Het relais moet ergens in de auto zelf, niet in de motorruimte.
Dashbordkastje eruit en dan zou die daar links beneden achter het middenconsole ergens in een stekker moeten.
Inderdaad de stekker aangetroffen en het functioneert nu.
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Stekkers motorruimte

Bericht door pascal1109 »

Mooi man :D

Gauw weer foto's maken en plaatsen. Kan geen genoeg van je wagen krijgen :worship:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Plaats reactie