Matt en Pascal zijn cool!!
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Matt en Pascal zijn cool!!
vandaag even naar de Opel meeting geweest in Landgraaf.
Zoals ik al hoorde van Matt was het bij de Mac drukker dan op het treffen
zijn witte bommetje viel natuurlijk meteen op tussen de rest van de auto's.
even een babbeltje gemaakt.
het lag op het puntje van mijn tong, dus aan Matt gevraagd of ik eens mee mocht rijden
antwoord: Ja!!
man wat loopt zo'n turbo lekker.
vanaf 4000 rpm is de hell los. (en dan ook nog met 4 man in de auto)
echt supervet!!
kan niet wachten tot de LET er bij mij in ligt
Thanks jonges!!
und bis gleich
Zoals ik al hoorde van Matt was het bij de Mac drukker dan op het treffen
zijn witte bommetje viel natuurlijk meteen op tussen de rest van de auto's.
even een babbeltje gemaakt.
het lag op het puntje van mijn tong, dus aan Matt gevraagd of ik eens mee mocht rijden
antwoord: Ja!!
man wat loopt zo'n turbo lekker.
vanaf 4000 rpm is de hell los. (en dan ook nog met 4 man in de auto)
echt supervet!!
kan niet wachten tot de LET er bij mij in ligt
Thanks jonges!!
und bis gleich
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Als ze dit straks lezen gaan ze naast hun schoenen lopen
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Als je naast je schoenen gaat lopen worden je sokken vies
Geen dank hoor, was geen probleem. Tenminste nog wat meegemaakt vandaag.
Vooral die Porsches waren leuk
Geen dank hoor, was geen probleem. Tenminste nog wat meegemaakt vandaag.
Vooral die Porsches waren leuk
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Had m'n schoenen al uit voor ik het las...The Undertaker schreef:Als ze dit straks lezen gaan ze naast hun schoenen lopen
Tank brandstof: 75 euroMatt schreef:Vooral die Porsches waren leuk
"Stoere" Porsche: 2 ton
Het gezicht van die man die de donkere Porsche bestuurde maar opzij geduwd werd door een Astra: Onbetaalbaar
JohGSI Racer schreef:Matt en Pascal zijn cool!!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
haha, stoere tussen 2 haakjes
LET rules
we meeten nog eens
misschien nog eens een race dagje maken naar de Nurburgring?
wel pas als het blok ingelopen is
gr Maikel
LET rules
we meeten nog eens
misschien nog eens een race dagje maken naar de Nurburgring?
wel pas als het blok ingelopen is
gr Maikel
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
let is vlug he?
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
gsipiloot schreef:let is vlug kapot he?
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
oh vandaar je nieuwe koppaking mattMatt schreef:ja klopt
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Verkeerde dingen van de vorige eigenaar.
V6 gaat ook gewoon kapot hoor
V6 gaat ook gewoon kapot hoor
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
ligt aan het type v6 zeg maarMatt schreef:Verkeerde dingen van de vorige eigenaar.
V6 gaat ook gewoon kapot hoor
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
owke, welk type gaat snel kapot?raymond schreef:ligt aan het type v6 zeg maarMatt schreef:Verkeerde dingen van de vorige eigenaar.
V6 gaat ook gewoon kapot hoor
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
V6 of V400, als je bij een Opel blok de kop terug hangt met oude kopbouten gaat dat gewoon niet goed.
Nou niet alleen de LET's af gaan zeiken terwijl alles gewoon kapot kan. V6 is ook niet alles.
Dan moet je gewoon op blote voeten het land door want schoenen slijten ook
Nou niet alleen de LET's af gaan zeiken terwijl alles gewoon kapot kan. V6 is ook niet alles.
Dan moet je gewoon op blote voeten het land door want schoenen slijten ook
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
heb je honger matt
je hapt zo lekker
maar hoe weet je nu als je een motor koopt of de kopbouten al een keer gebruikt zijn
hoe zie je dat dan
je hapt zo lekker
maar hoe weet je nu als je een motor koopt of de kopbouten al een keer gebruikt zijn
hoe zie je dat dan
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
oenatje schreef:owke, welk type gaat snel kapot?raymond schreef:ligt aan het type v6 zeg maarMatt schreef:Verkeerde dingen van de vorige eigenaar.
V6 gaat ook gewoon kapot hoor
lees het foum en je weet welk type v6 problemen geven
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
ik zeg maar altijd zo:
alles kan kapot
is het is maar net hoe je er mee om gaat he.
constant tegen de toerenbegrenzer aan hangen.
koud trappen met die handel
of alles loei heet trappen en dan meteen af zetten
vinden motoren gewoon niet leuk
je moet er gewoon gevoel voor hebben en geen lompigheid.
dan komt het echt wel goed
zullen echt niet alleen LET motoren zijn die een hoop problemen geven.
kijk naar de racerij.
Subaru STi
Mitsubishi EVO
en veel nieuw spul met tubo's
word ook veel circuit mee gereden.......
en de standaard Cali Turbo's zijn daar ook zoveel problemen mee dan?
alles kan kapot
is het is maar net hoe je er mee om gaat he.
constant tegen de toerenbegrenzer aan hangen.
koud trappen met die handel
of alles loei heet trappen en dan meteen af zetten
vinden motoren gewoon niet leuk
je moet er gewoon gevoel voor hebben en geen lompigheid.
dan komt het echt wel goed
zullen echt niet alleen LET motoren zijn die een hoop problemen geven.
kijk naar de racerij.
Subaru STi
Mitsubishi EVO
en veel nieuw spul met tubo's
word ook veel circuit mee gereden.......
en de standaard Cali Turbo's zijn daar ook zoveel problemen mee dan?
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
ow je weet het niet of je wilt het niet vertellen?raymond schreef:
lees het foum en je weet welk type v6 problemen geven
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
praten we wel een keer over op een meeting okeoenatje schreef:ow je weet het niet of je wilt het niet vertellen?raymond schreef:
lees het foum en je weet welk type v6 problemen geven
anders raak ik weer mensen in hun ziel
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Ik denk dat Ray het donders goed weet Oena
Tipje van sluier (maar weet je allang als goed is):
'de ene V6 heb iets meer vlees aan de kuip' dan de ander.
En de andere factor weet iedereen hiero.
....
_____________________________________________________
kHeb dat wel eens eerder gezegt, zoals Mart en die ene andere gast met die zwarte, niet gevlakt goed onderhoud, de buitenkast was roest, dingen liepen echt jaren zonder gezeik. Gewoon netjes opgebouwde, standaard dingen. En daar werd bij die zwarte iig echt flink mee gestampt hoor. Noooit gezeik. En dat waren niet eens jongens met veel geld. Of geld over.
Enige nadeel is krijg je keer koelingsprobleem of iets, dan pats. Ipv 110 graden op je dash gaattie stuk. Das enige echt praktische gevaar.
Je loopt gewoon wat meer risico als je pech hebt. Dan gaattie stuk. Zo simpel is het. Turbo zelf gaat op dag stuk, koelingsprobleem of te arm, is ook auw. Klaar. Niet zeiken.
Tipje van sluier (maar weet je allang als goed is):
'de ene V6 heb iets meer vlees aan de kuip' dan de ander.
En de andere factor weet iedereen hiero.
....
_____________________________________________________
kHeb dat wel eens eerder gezegt, zoals Mart en die ene andere gast met die zwarte, niet gevlakt goed onderhoud, de buitenkast was roest, dingen liepen echt jaren zonder gezeik. Gewoon netjes opgebouwde, standaard dingen. En daar werd bij die zwarte iig echt flink mee gestampt hoor. Noooit gezeik. En dat waren niet eens jongens met veel geld. Of geld over.
Enige nadeel is krijg je keer koelingsprobleem of iets, dan pats. Ipv 110 graden op je dash gaattie stuk. Das enige echt praktische gevaar.
Je loopt gewoon wat meer risico als je pech hebt. Dan gaattie stuk. Zo simpel is het. Turbo zelf gaat op dag stuk, koelingsprobleem of te arm, is ook auw. Klaar. Niet zeiken.
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Wat een gezeur toch altijd over Let vs V6
Ik vind het allebei coole blokken!
V6: geluid, kosten ombouw, onderhoud
Let: afblaas geluid, tuningsmogelijkheden, Turbo
Elk blok heeft zo zijn voor en nadelen. Ik zou er best van allebei 1 willen hebben!
Zinloze discussie weer!
Ik vind het allebei coole blokken!
V6: geluid, kosten ombouw, onderhoud
Let: afblaas geluid, tuningsmogelijkheden, Turbo
Elk blok heeft zo zijn voor en nadelen. Ik zou er best van allebei 1 willen hebben!
Zinloze discussie weer!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
blijft een eeuwige discussie want de v6 fanaten zweren bij v6 en de letcrossers willen alleen die kick in de rug van een turbo!
en tja wat is beter
de v6en zullen minder snel kapot gaan omdat die minder makkelijk te tunen zijn dan de turbo's
bij de turbo's een ander chippie en je hebt bijna 80pk erbij tja dan loopt t natuurlijk sneller kapot das logisch
maar doe je niet alleen een ander chippie en laat je de rest ook aanpassen dan heeft t weer een langere levensduur
maar laten we voorop stellen met een snelle auto wordt snel gereden dus er gaat vanzelf wel iets kapot maar dat is niet bouwjaar merk of type blok gerelateerd
dat ligt aan je eigen rechtervoet en t onderhoud
en tja wat is beter
de v6en zullen minder snel kapot gaan omdat die minder makkelijk te tunen zijn dan de turbo's
bij de turbo's een ander chippie en je hebt bijna 80pk erbij tja dan loopt t natuurlijk sneller kapot das logisch
maar doe je niet alleen een ander chippie en laat je de rest ook aanpassen dan heeft t weer een langere levensduur
maar laten we voorop stellen met een snelle auto wordt snel gereden dus er gaat vanzelf wel iets kapot maar dat is niet bouwjaar merk of type blok gerelateerd
dat ligt aan je eigen rechtervoet en t onderhoud
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Dat laatste is zeker waar, alle motoren kan je verzieken door slecht onderhoud, en dan bedoel ik niet alleen de beurtjes. Met koude motor gaan vlammen gaat ook niet lang goed.
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Ik kan je zo een auto aanwijzen die dat tegenspreektThe Undertaker schreef:Dat laatste is zeker waar, alle motoren kan je verzieken door slecht onderhoud, en dan bedoel ik niet alleen de beurtjes. Met koude motor gaan vlammen gaat ook niet lang goed.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
Die Corsa van jou? Die is bionischpascal1109 schreef:Ik kan je zo een auto aanwijzen die dat tegenspreektThe Undertaker schreef:Dat laatste is zeker waar, alle motoren kan je verzieken door slecht onderhoud, en dan bedoel ik niet alleen de beurtjes. Met koude motor gaan vlammen gaat ook niet lang goed.
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: Matt en Pascal zijn cool!!
die corsa van jou wacht net zolang todat jij het opgeeft
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )