project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Charles 16V
forum-gebruiker
Berichten: 428
Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49

Bericht door Charles 16V »

en wat houd shortblok dan in
?????
MrDeeJay Loves His Astra
forum-gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: 10 feb 2004 17:58
Locatie: Lommel (België)

Bericht door MrDeeJay Loves His Astra »

Yep dat is een kaal blok, der zitten geen randapparaten bij, maar dat zal ook wel geen probleem zijn denk ik. Hij heeft toch alles al van een c20let hé.

Ben je op zoek naar een goed blok een waar van je zeker ben dat er niks maar dan ook niks aan is, ga dan effe langs je Opel verdeler, daar helpen ze je met plezier voort, alleen jammr dat de prijs dan wel effe serieus tegenvalt, maareeuhhh dat had ik er wel voor over hoor!!!!

Wel kut voor je Sandro, tis hun schuld en jij moet er voor bloeien, afbreken met die handel zou ik zeggen :twisted: :twisted: :twisted:

Enuuuh waar was dat je bent geweest met je blok voor revisie???

Greetzzzz
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
Madman

Bericht door Madman »

Teringleiers die gasten,ik "Kwam"er al jaren,maar ze zijn de laatste tijd heel erg veranderd,toen ze net begonnen,deden ze het echt nog om dat ze van auto's tunen "Hielden"maar het laatste anderhalf jaar zijn ze echt veranderd,het zijn echte geldwolfen geworden daar,vroeger kwam ik daar ook regelmatig om gewoon even gezellig te ouwehoeren,maar als ik er nu binnenkom,kijken ze me aan van "Nou koop wat,of rot op"stakkers zijn het!!!
Ik zat er ook aan te denken om me blok bij hun te laten reviseren,maar dat zal nu nooit meer doen,mij zullen ze er niet meer zien.....
Laat ze maar flink bloeden,die laaielichters!!!

Sterkte.
Gebruikersavatar
Bossa'
forum-gebruiker
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 jan 2004 12:18
Locatie: No-Ho
Contacteer:

Bericht door Bossa' »

Ik heb zelf met hun nooit problemen gehad..mja das mijn ervaring.


Ik hoop voor je Sandro dat er toch een regeling getroffen kan worden.Het gaat hier om veel geld en intussen een uniek blokje,waarvan de onderdelen aardig duur zijn.

Succes verder!



Grtz Bossa'
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!


New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
Gebruikersavatar
schomouse
forum-gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jan 2004 15:47
Locatie: Mijdrecht

Bericht door schomouse »

Wat een teringlijers zeg.

Maaruh dat is voor het motorblok compleet volgens EPC.zonder dynamo of startmotor 1 van die twee.
-------------------bmw 325-----------------------
Gebruikersavatar
Charles 16V
forum-gebruiker
Berichten: 428
Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49

Bericht door Charles 16V »

Wat kost dan een c20XE dan??
Gebruikersavatar
sandro
forum-gebruiker
Berichten: 314
Lid geworden op: 01 dec 2003 18:33
Locatie: haarlem

Bericht door sandro »

nou vandaag mijn blok weer opgehaald..

en ik heb met mijn rechtsbijstand gesproken maar die helpen mij alleen als ik een ongeluk heb gehad!!!

daar heb ik dus ook niets aan .

sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
Gebruikersavatar
bobosocka
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 305
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:42
Locatie: Den Haag

Bericht door bobosocka »

Probeer je het via de kantonrechter. Zorg je eerst voor schriftelijke verklaringen van andere revisie/tuningbedrijfen hoe de problemen zijn veroorzaakt. ALs je 3 of 4 bekende bedrijven zoekt moet het volgens mij wel lukken.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

[EDIT]

POST IS VERWIJDERD OP VERZOEK VAN SPEEDEQUIPMENT ; zij willen deze zaak zo snel mogelijk vergeten en zien het hele geval als afgehandeld....

[\EDIT]


Evt geïntresseerden, info via PM, mail of MSN...
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 08 okt 2004 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

:shock: en toen kreeg het verhaal best wel een nieuwe bladzijde :shock:
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

das wel even andere koek ja :shock:
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

"Verder heeft Dhr Angelo zijn blok oplaten halen door een meisje, en dat was dat. "

:? wat boeit dat nou
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
soulhustler
forum-gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 jan 2004 14:06
Locatie: amstelveen
Contacteer:

Bericht door soulhustler »

Kan het niet zozijn dat iede krukaspoulietijdens het aan slepen door het spietje heen heeft getrokken???????
-CorsaTuningClub
-SoulhustlerTuningTeam
-www.vankouwen.nl
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

nou ik heb me eigen steeds stil gehouden in dit verhaal
maar nu toch even een reactie

de heren van SE hebben nu hun kant van het verhaal kunnen vertellen dat is wel net zo goed
dat iemand een bedrijf zo zwart wil maken op div. forums zo'n verhaal te deponeren is ook niet helemaal netjes{zacht uitgedrukt}
zeker als de party in kwestie diep in zijn hart weet hoe de vork in de steel zit
ik ga geen party kiezen voor wie dan ook maar ben gewoon iemand die er een nuchtere kijk op na houd maar heb wel een beetje bedenkingen van het verhaal zoals het gemaakt is door onze opel vriend{sorry jongen maar de waarheid is hard zeker als je van te voren weet dat je zelf fouten hebt gemaakt{laten maken}
ik heb zelf ook een keer een garantie verhaaltje gehad bij een anderbedrijf maar om nou dat bedrijf gelijk door het slijk te halen ...nee dat is niet de stijl
wat betreft dat het forum een slap geouwehoer site is VIND ik wel oke daar hou ik wel van
tenslotte zijn wij toch allemaal {op mij na} sukkels die hun geld in een afgescheven auto proppen
dus geen gelul meer waar twee kijf hebben hebben vaak {niet altijd }twee schuld
neem het verhaal auto spuiten iedereen was scepties toen we het verhaal voor geschoteld kregen en toch laat iemand {die in mij ogen niet erg stand vast in zijn beslissingen is}toch de auto daar spuiten en gaat overgens een tijdje er na lopen zijken !!!!als je geen gezijk wil laat het dan doen bij een vak man maar weet voor je zelf wat je wil en niet steeds veranderen!!!!!!


ik vind persoonlijk het bedrijf SE wel oke en we kunnen daar ook korting krijgen dus altijd goed

en dan we gaan ruiten in gooien jongens nooit van deze uitspraken doen we zijn geen joggies van 10 meer
en je ziet dat er ook van een tegen party een verhaal aan zit {een ander verhaal}
dus toch een onterecht ruitje gebroken mischien??
Gebruikersavatar
soulhustler
forum-gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 jan 2004 14:06
Locatie: amstelveen
Contacteer:

Bericht door soulhustler »

er wordt nu wel geroepen dat Sandro Speed Equipment zwart loopt te maken maar het zijn voornamelijk andere personen die de boel op lopen te hitsen.Ik vind zelf dat Sandro zich erg mild opsteld en er natuurlijk van baalt hoe het is gelopen maar hij loopt niet te K****EREN en te roepen dat er actie moet ondernomen worden.Hij heeft zijn verhaal gedaan en daar zijn door veel mensen hun conclusies uitgetrokken.(ik ook)De andere kant van het verhaal is nu ook bekend maar als ik alle replys van Sandro doorlees is hij niet degene die de boel op loopt te hitsen maar hij wordt wel als de boosdoener gezien.Denk niet dat dat terecht is maar ja...dat is MIJN mening.Iig veel succes ermee nog Sandro...Ik hoop dat je snel weer kunt gaan rijden en genieten van je turboblok.
-CorsaTuningClub
-SoulhustlerTuningTeam
-www.vankouwen.nl
Gebruikersavatar
bobosocka
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 305
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:42
Locatie: Den Haag

Bericht door bobosocka »

GVD heb je nooit leren schrijven met leestekens ofzo. Gebruik voortaan even punten, komma's en hoofdletters bolle, leest heel irritant.

Denk id dat de meeste te voorbarig zijn geweest met hun oordeel. Maarja, als het verhaal echt zo was gegaan als Sandro vertelde is het toch wel een beetje logisch dat er een ruitje zou sneuvelen :wink: Degene die zo gereageerd heb (waaronder ik) zijn uitgegaan van 1 kant van het verhaal. SE poste ook geen tegen reactie op de diversen fora.

Normaal gesprokken trek ik pas een oordeel na 2 verhalen te hebben gehoord maar Sandro's verhaal kwam heel geloofwaardig over en k weet hoe het is om met een kapot blok achter te worden gelaten.

Maaruhhhh clubkorting he .... Se het ssssspijt ons :D
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

chucky66 schreef:tenslotte zijn wij toch allemaal {neem voorbeeld aan mij} sukkels die audi koplampen in een afgescheven auto proppen















sorry :oops: kon het even niet laten, en nee ik heb niks tegen jou :wink: :mrgreen:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Tis een LIEV kereltje hoor die Chunky 8), heeft thuis weinug te vertellen waarschijnlijk, vandaar dattie hiero op het forum soms een beetje rottig uit de hoek komt hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

bobosocka schreef:GVD heb je nooit leren schrijven met leestekens ofzo. Gebruik voortaan even punten, komma's en hoofdletters bolle, leest heel irritant.

Maaruhhhh clubkorting he .... Se het ssssspijt ons :D

sorry bo maar ik heb mij zelf leren schrijven :wink:
in opwellingen denk ik niet aan .,H leters maar sinds wanneer kan jij lezen dan?
het werd toch altijd aan je voor gelezen?
en ja ben gewoon heel irritant kan er niks aan doen.
en wat betreft rally astra .... ach ik heb liever dat jij het zegt als iemand met vol verstand of net als Jef die frusto die net zo veel hersens heeft als een koe en daar maar 1/5 van gebruikt


love you boy's :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
Laatst gewijzigd door chucky66 op 09 okt 2004 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

chucky66 schreef:I love boy's :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
:shock: :shock: :P Jakkie !!
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

chucky66 schreef:I love boy's :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

Dus jij bent nou een kringspiermusketier :wink: ben je ook lid van de vereniging voor darm ridders ? :wink: :lol: :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

Ach, die jongen zet hier (in misschien verkeerde bui) zijn verhaal neer, omdat hij zich bedrogen voelt, en zijn ei kwijt moet. Heel begrijpelijk !

Dat mensen daarop gaan reageren (en daar ver ingaan) is bekend.

Maar je moet er idd altijd voorzichtig mee zijn. Zeker als je niet 100% zeker weet wat er speelt.

Daarom is het altijd het beste dit met niet te veel mensen te bespreken, want dan gaat het al snel de verkeerde kant op. Bovendien gaat de tegenpartij, dan ook niet echt meer meewerken. Gewoon proberen de zaak netjes af te handelen, en desnoods een voorstel doen, waarbij een beetje een gulden middenweg wordt genomen !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 jul 2003 23:30
Locatie: Losser

Bericht door Maartje »

Rallyastra schreef:
chucky66 schreef:I love boy's :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

Dus jij bent nou een kringspiermusketier :wink: ben je ook lid van de vereniging voor darm ridders ? :wink: :lol: :lol:
:shock: WHAHAHAHAHA :lol:
Afbeeldingaartje
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

chucky66 schreef:
en wat betreft rallyastra .... ach ik heb liever dat jij het zegt als iemand met vol verstand of net als Ikzelf, die frusto die net zo veel hersens heeft als een koe en daar maar 1/5 van gebruikt


I love boy's a lot, YEAH BABY YEAH!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
Sorry, ik deed ook even mee... :lol:
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Rallyastra schreef:
chucky66 schreef:I love boy's :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

Dus jij bent nou een kringspiermusketier :wink: ben je ook lid van de vereniging voor darm ridders ? :wink: :lol: :lol:
Nee joh, hij is zo'n endeldarm toerist... :lol: :lol: :lol:
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Plaats reactie