Rijplezier in Nederland?

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
sens
forum-gebruiker
Berichten: 132
Lid geworden op: 24 apr 2010 11:36

Rijplezier in Nederland?

Bericht door sens »

Ik woon zelf in Rotterdam, en geloof me, mag zelf wel op zoek zijn naar een
auto (gsi dis uiteraard) maar soms betwijfel ik om hier een auto te rijden, drempels, polities, flitsers, dieven
en vooral dieven! en misgunners...

Ik vind dat als je in steden als Rotterdam een mooie hebt, een garage moet hebben, (zo een klein schuur ofzo)

:)

(topic = general bullshit :D)
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door jazzgsi »

ligt eraan waar je woont van Rotterdam... ik snap je punt maar daar moet je mee leren leven he ;).
doelloos....
Laatst gewijzigd door jazzgsi op 29 apr 2010 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door gurdi »

ok.



wat wil je met dit topic bereiken?
hier is een bullshit topic voor.
astra heeft te lang geduurt
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door oenatje »

topic is niks mis mee.


ik woon in zevenbergen omdat ik hier een betaalbare koop woning had MET garage. gsi staat er al een tijdje in
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Laagvlieger »

Ligt ook aan het soort auto natuurlijk.
:mrgreen:

Drempels ben ik nie bang voor, flitsers ook nie. :P
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Bart(astra) »

Laagvlieger schreef:Ligt ook aan het soort auto natuurlijk.
:mrgreen:

Drempels ben ik nie bang voor, flitsers ook nie. :P
Ik ook niet ! :zak: :zak:

:Chief wiggum: <- zijn niet mijn beste vriend :mrgreen:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
sens
forum-gebruiker
Berichten: 132
Lid geworden op: 24 apr 2010 11:36

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door sens »

doe maar wat je wilt met de topic..

vind alleen niet leuk dat er zo over de Marokanen word gesproken, hoe slecht
het meerendeels van dat bevolking ook is... laten we geen racistische opmerkingen plaatsen
aub
(nee ben zelf geen marokaan, vind het niet gepast)

als er toch racisme is toegestaan
zet dan er even bij, astra-gsi.nl <--- alleen voor hollanders ;)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9303
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door RedBill »

Helemaal eens sens, racisme is hier niet toegestaan.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Matt »

Kwam zelf erg vaak in Rotterdam, nog steeds wel maar rijden gaat er nog perfect.

Drempels liggen overal inmiddels dus dat is een kwestie van hoe laag kan je gaan :wink:
Als je besluit om je auto te verlagen haal je je eigen rijplezier weg als je gaat schelden op drempels
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Raymond-oud »

RedBill schreef:Helemaal eens sens, racisme is hier niet toegestaan.
ho en nu ga je te ver
ik had het over de straat van Gibraltar en dat ze daar een plan hebben om ooit nog een brug te bouwen
je hebt dan een vaste verbinden tussen Afrika en Europa
je zou dus van af kaapstad met de auto naar europa kunnen rijden
of van af Israël of een ander land
ik heb het met geen woord over Marokkanen gehad

ja en dat Marokko net aan de andere kant ligt kan ik ook niet helpen
:mrgreen:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9303
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door RedBill »

raymond schreef:
RedBill schreef:Helemaal eens sens, racisme is hier niet toegestaan.
ho en nu ga je te ver
ik had het over de straat van Gibraltar en dat ze daar een plan hebben om ooit nog een brug te bouwen
je hebt dan een vaste verbinden tussen Afrika en Europa
je zou dus van af kaapstad met de auto naar europa kunnen rijden
of van af Israël of een ander land
ik heb het met geen woord over Marokkanen gehad

ja en dat Marokko net aan de andere kant ligt kan ik ook niet helpen
:mrgreen:
Ik zeg toch ook niet dat ik het over jou had? Ik zeg alleen dat racisme niet toegestaan is. :mrgreen:
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Raymond-oud »

RedBill schreef:
raymond schreef:
RedBill schreef:Helemaal eens sens, racisme is hier niet toegestaan.
ho en nu ga je te ver
ik had het over de straat van Gibraltar en dat ze daar een plan hebben om ooit nog een brug te bouwen
je hebt dan een vaste verbinden tussen Afrika en Europa
je zou dus van af kaapstad met de auto naar europa kunnen rijden
of van af Israël of een ander land
ik heb het met geen woord over Marokkanen gehad

ja en dat Marokko net aan de andere kant ligt kan ik ook niet helpen
:mrgreen:
Ik zeg toch ook niet dat ik het over jou had? Ik zeg alleen dat racisme niet toegestaan is. :mrgreen:
maar waarom heb je dan mijn berichten weggehaald dan
want ik had geen bevolkings groep bij naam genoemd

kijk toe de muur geopend werd moesten de verzekerings maatschapijen ook daar heen om auto die in nederland ontvreemd waren daar weer op te halen
want uit die hoek komt ook een hele boel nare mensen
en wie ik er dan mee bedoel mag je zelf er bij denken

nu wil ik niet zeggen dat alle nederlanders een schooon strafblad hebben
maar als je het nieuws een beetje volgt weet jij ook wie het hoogste scoren in de misdaad lijst
en als je een gesprek met met iemand van die bevolkingsgroep aan gaat zijn ze altijd heel snel op hun besneden pikkie getrapt en zeggen ze dat jij hun discrimineert
maar dat komt denk dan doordat ze net te veel van het pikkie hebben af gehaald en daar door zo,n kort lontje hebben :shutup: :shutup: :shutup:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9303
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door RedBill »

Wat ik eigenlijk alleen wil aangeven is dat ik het niet nodig vind om het hier op dit forum over te hebben.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Theo Gsi »

Als je heel eerlijk bent zie je ook vaak dat het de allochtonen zijn, ik ga niet zeggen dat de autochtonen lieverdjes zijn maar hoe vaak zie je wel niet overal staan, getinte of van niet nederlandse kom af enz.
Je kunt alles goed praten maar het is niet altijd hoe je het wil zien!

Nederland is gewoon door alles en nog wat echt vernaait!
ooit denk ik van ik ben hier weg in dit kut land, want het slaat nergens op hoe het hier nu aan toe gaat

Maar je moet niet gaan zeggen dat de allochtonen en autochtonen lieverdjes zijn want dat is niet!
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door oenatje »

RedBill schreef:Wat ik eigenlijk alleen wil aangeven is dat ik het niet nodig vind om het hier op dit forum over te hebben.

topic staat toch in kletspraat? maakt dan toch niet zoveel uit? afijn

ben het met ray eens.
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door jazzgsi »

raymond schreef:
nu wil ik niet zeggen dat alle nederlanders een schooon strafblad hebben
maar als je het nieuws een beetje volgt weet jij ook wie het hoogste scoren in de misdaad lijst
en als je een gesprek met met iemand van die bevolkingsgroep aan gaat zijn ze altijd heel snel op hun besneden pikkie getrapt en zeggen ze dat jij hun discrimineert
maar dat komt denk dan doordat ze net te veel van het pikkie hebben af gehaald en daar door zo,n kort lontje hebben :shutup: :shutup: :shutup:
Daar heeft iedereen een verschillende mening over chef. Ik zeg ook niet dat je per definitie ongelijk heb maar ik denk dat het idd beter is om dit soort dingen te vermijden. Ik kan me voorstellen dat als hier iemand is uit die hoek je uitspraken best vervelend kan vinden ;). Maar goed zoals Red al zei dat hoort niet op dit forum :mrgreen:
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Raymond-oud »

jazzgsi

kun jij opmaken uit het verhaal wie ik bedoel dan ??
nee dus!!!!

dus als er mensen zijn van een bepaalde groep die zich aangesproken voelen hebben ze geen schoon geweten
als jij nooit met een of ander criminele dingen bezig houd voel je je ook niet aangesproken

:mrgreen:

en omdat we nog steeds in een vrij land leven mag ik zeggen en schrijven wat ik denk
al zijn er mensen in dit land die er anders over denken en bang zijn om de waarheid zeggen
omdat ze dan bang zijn dat ze ruzie krijgen met mensen die blij mogen zijn dat ze hier in nederland mogen wonen en van het sociale stelsel mogen profiteren
Laatst gewijzigd door Raymond-oud op 30 apr 2010 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door jazzgsi »

raymond schreef:jazzgsi

kun jij opmaken uit het verhaal wie ik bedoel dan ??
nee dus!!!!

dus als er mensen zijn van een bepaalde groep die zich aangesproken voelen hebben ze geen schoon geweten
als jij nooit met een of ander criminele dingen bezig houd voel je je ook niet aangesproken

:mrgreen:
raymond schreef: maar als je het nieuws een beetje volgt weet jij ook wie het hoogste scoren in de misdaad lijst


nou volg ik niet zo vaak 't nieuws maar heb ik wel een zus die criminologie gestudeerd heeft en die had duidelijk een top 5 :).
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Theo Gsi »

Ik kom voor me werk bij JI Vught (justitieel inrichting) en daar is de overhand toch echt niet van nl kom af.
maar zitten ook zat gekke mensen die nl zijn hoor ;) Ik zie namelijk ook al die gekke die op tv zijn geweest voor misbruik enz enz! je vreet je bijna op als je daar een groep kinderverkrachters ziet hoor :evil:

Maar goed dit gebeuren in deze topic wijkt af over het rijplezier in NL
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Raymond-oud »

Theo Gsi schreef:
Maar goed dit gebeuren in deze topic wijkt af over het rijplezier in NL
nee dat zie je fout Thoe

kijk door al dat volk in nederland wat hier binnen loopt en volgens hun jou bezitting moeten roven of beschadigen omdat ze ook zo willen leven als de nederlander die er hard voor werkt
en dus jou auto stelen of bij jou in breken om jou eigendommen te verkopen voor geld

dit komt omdat ze zelf niet de nederlandse taal goed machtig zijn en of de school opleiding hier in nederland niet hebben afgemaakt
dan gaan ze thuis tuinieren en ander criminele dingen doen

en daar ben jij als hard werkende nederlander dan weer de dupe van
en als jij elke week een ander auto radio moet kopen of ander velgen onder je auto moet zetten omdat je criminele stads genoot ze ook mooi vind onder zijn BMW ben je het gauw zat denk ik of niet thoe ??
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door oenatje »

Theo Gsi schreef:Ik kom voor me werk bij JI Vught (justitieel inrichting) en daar is de overhand toch echt niet van nl kom af.
niet iedereen word opgepakt theo.
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Trompie »

Het probleem is gewoon dat er altijd rotte appels bij zitten die de boel verkloten.
Maar het ene soort appels rot misschien wat sneller.

Kijk je hebt ook een generatie die geboren is in Nederland, naar Nederlandse school gaat etc. Waarom zoeken zulke mensen elkaar op en gaan je dan in hun zogenaamd "eigen taal uitschelden". Kijk ik woon in Deventer. dat is geen fijn stadje! Ik ben geen ruzie zoeker en ga er ook niet op in, maar kan me wel giga ergeren aan zulke praktijken.

Voorbeeld van 2 weken geleden: Ik loop samen met mijn vriendin op straat en "heel toevallig" knalt 1 van zo'n groep van ongeveer 10 personen tegen haar op. Uit reactie zei ik snel: HEY! En ja dan staan er 4 voor je. Mijn vriendin en ik zijn snel doorgelopen. Maar als ik er iets van had gezegd, dan was ik horizontaal naar mijn bed gebracht denk!

Ik vind het jammer dat het zo moet! Zulke groepen zijn er ook van NL afkomst, maar gewoon helaas iets minder!

De grote rotte appels die de Nl-bevolking heeft zijn die Hooligans! IQ van 24. Echt waar, wat willen zulke mensen nou? Ik kan er met de kop niet bij!

Eerst al belasting betalen om hun uitkering te betalen, dan nog beetje extra voor de politie en ME die zij nodig zijn. Dan nog belasting betalen om de rotzooi die zij maken op te ruimen en dan als laatste de schade hersteller betalen voor het spuiten vban je nieuwe spiegel.

Ik heb stage gelopen in Canada. Heeft ook zo zijn kanten, maar veel strengere aanpak en daar gaat veel meer goed als hier!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Theo Gsi »

raymond schreef:
Theo Gsi schreef:
Maar goed dit gebeuren in deze topic wijkt af over het rijplezier in NL
nee dat zie je fout Theo

kijk door al dat volk in nederland wat hier binnen loopt en volgens hun jou bezitting moeten roven of beschadigen omdat ze ook zo willen leven als de nederlander die er hard voor werkt
en dus jou auto stelen of bij jou in breken om jou eigendommen te verkopen voor geld

dit komt omdat ze zelf niet de nederlandse taal goed machtig zijn en of de school opleiding hier in nederland niet hebben afgemaakt
dan gaan ze thuis tuinieren en ander criminele dingen doen

en daar ben jij als hard werkende nederlander dan weer de dupe van
en als jij elke week een ander auto radio moet kopen of ander velgen onder je auto moet zetten omdat je criminele stads genoot ze ook mooi vind onder zijn BMW ben je het gauw zat denk ik of niet theo??
Klopt, maar het begon over het rijplezier in Nederland dus drempels enz enz.

Maar heb ook mee gemaakt dat me grill gemold werd en antenne gejat werd, daar baal ik gewoon van en dan denk ik waarom?

@oenat.

Klopt maar je ziet wel de kei harde realiteit als je daar bent en ziet dat gewoon het niet pluis is wat die mensen hebben gedaan! Ik zie daar jongens dat ik denk van waarom doe je dat? en daar maak ik ook een praatje mee en vraag waarom ze dat gedaan hebben, dan wordt je zeker wakker geschut
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Theo Gsi »

Trompie schreef:Ik heb stage gelopen in Canada. Heeft ook zo zijn kanten, maar veel strengere aanpak en daar gaat veel meer goed als hier!
Heb 2 maanden stage gelopen in Finland, wereld van verschil als je dat ziet daar. Je hoeft daar niet met angst over straat te lopen want niemand zal je daar iets aan doen. Waarom kan dat hier dan niet he?
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Rijplezier in Nederland?

Bericht door Raymond-oud »

dat komt theo omdat wij in nederland alleen politie hebben die het leuk vinden om in de berm van de weg te liggen en kentekens op foto te zetten
er is geen respect voor de politie en dat hebben ze zelf in de hand gewerkt
als ze echt in actie moeten komen kijken die mietjes de andere kant op of zetten ze het op een lopen
Plaats reactie