Schietpartij hoek van holland

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Schietpartij hoek van holland

Bericht door c18xe »

Ik was afgelopen zaterdag op een strandfeestje waar van me verwachtingen weer erg hoog waren,vorig jaar was het namelijk een perfect agresie vrij feest. Dit jaar was het helaas anders, me zonnebril moest het ontzien omdat een agent me letterlijk met ze knuppel van de bar afsloeg... Dat is nog niks vergelen bij de mensen met schot-en-steekwonden..
Maarja mijn oog op de zaak,
Veelste weinig bevbeiliging er werd bij de ingang niet gecontroleerd!!!! en dat bij een GRATIS strandfeest met een min leeftijd 18, er liepen kindjes van 12 rond op t terrein. Als ik slechte bedoelingen had had ik zo met een tas handgranaten naar binnen kunnen lopen zo goed was de securitie... kortom VEELSTE VEEL MENSEN er was een vergunning voor 15.000 man. Ik zeg dat der minimaal 35.000 ter been waren op en om het terrein



filmpies
http://www.skoften.net/index/item/schie ... n_holland/

T verhaal


http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... feest.html
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door Raymond-oud »

ja dit is dus echt nederlands :finger:
en het rare is we hebben er zelf voor gekozen de laaste jaren met die regering in den haag
1 europa wilde ze toch ... nou hier heb je de gevolgen
wapens uit het oost blok haal je gewoon bij de bakker en de dope word word thuis geteeld
wat we niet kunnen telen halen de maroc"s wel voor ons uit hum geboorte land

en dan de straffen in nederland stellen toch ook niks voor
schiet je er 1 over hoop staat je bij goed gedag met een paar jaar weer buiten
het is in nederland zo erg dat er gevangenissen leeg staat
en de staat wil die verhuren aan belgie

nou volgens mij komen we wat plaatsen te kort in nederland
een mooi strafkamp voor dit soort volk zou ook niet verkeerd zijn
ze moeten gewoon veel harder zijn in nederland en niet de hele dag in de berm liggen met hun foto camera

er moet er gewoon even 1 opstaan en met een AK 74 het binnenhof binnen gaan en opruimen die zakken vullers
want daar zit het grooste tuig van nederland die dit soort dinge veroorzaak met hun beleid
Gebruikersavatar
D_D_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 mei 2007 19:11
Locatie: Zuidland

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door D_D_GSI »

best feessie was onderweg maar hoorde net optijd van de file en schietpartij
Ik ben niet dik , ik ben te kort voor me Gewicht :P
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door Diem »

Het is waarschijnlijk een politiekogel die Robby van der Leeden doodde.
Astra Station GSi 16v
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door Peter_89 »

Vanav was er wat bij HvNL.. Mafkezen daar opt strand
Zwei Liter Kraft ja
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9299
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door RedBill »

raymond schreef:"ja dit is dus echt nederlands..." "...want daar zit het grootste tuig van Nederland die dit soort dingen veroorzaakt met hun beleid."
Tot zover onze genuanceerde berichtgeving over Hoek van Holland, vanuit Zwolle... :lol: :lol:
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door GSI 8V freak »

Diem schreef:Het is waarschijnlijk een politiekogel die Robby van der Leeden doodde.
Dat is ook niet anders mogelijk omdat er ALLEEN maar geschoten is door de politie.
Ik ben er ook geweest en ik heb het prima naar mijn zin gehad en was optijd weg.
En ik geef ze deze keer groot gelijk, een stel hooligans herkende de agenten in burger en een grote groep keerde zich tegen de agenten. Na waarschuwingsschoten bleven ze nog steeds dreigend doen en werd er gericht geschoten. Ik keur het niet goed maar deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult. Een dode is ALTIJD slecht nieuws maar je kan mij niet wijsmaken dat hij door een verdwaalde kogel is geraakt, hij zal er naar mijn mening om gevraagd hebben.
Gsi C20NE
Gebruikersavatar
D_D_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 mei 2007 19:11
Locatie: Zuidland

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door D_D_GSI »

GSI 8V freak schreef:
Diem schreef:Het is waarschijnlijk een politiekogel die Robby van der Leeden doodde.
Dat is ook niet anders mogelijk omdat er ALLEEN maar geschoten is door de politie.
Ik ben er ook geweest en ik heb het prima naar mijn zin gehad en was optijd weg.
En ik geef ze deze keer groot gelijk, een stel hooligans herkende de agenten in burger en een grote groep keerde zich tegen de agenten. Na waarschuwingsschoten bleven ze nog steeds dreigend doen en werd er gericht geschoten. Ik keur het niet goed maar deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult. Een dode is ALTIJD slecht nieuws maar je kan mij niet wijsmaken dat hij door een verdwaalde kogel is geraakt, hij zal er naar mijn mening om gevraagd hebben.
Een stel Hooligans ??? nou even serieus je hoort tegenwoordig iedereen roepen ''ROTTERDAM HOOLIGANS'' hou op schei uit van die ventjes van een jaar of 16 :? ze weten niet waar ze et over hebben
Ik ben niet dik , ik ben te kort voor me Gewicht :P
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door GSI 8V freak »

D_D_GSI schreef:
GSI 8V freak schreef:
Diem schreef:Het is waarschijnlijk een politiekogel die Robby van der Leeden doodde.

Een stel Hooligans ??? nou even serieus je hoort tegenwoordig iedereen roepen ''ROTTERDAM HOOLIGANS'' hou op schei uit van die ventjes van een jaar of 16 :? ze weten niet waar ze et over hebben

Klopt, en het is net als met buitenlanders, een kleine groep verziekt het voor de rest ...Je hebt helemaal gelijk, maar het is niet anders.
Gsi C20NE
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door Diem »

D_D_GSI schreef:
GSI 8V freak schreef:
Diem schreef:Het is waarschijnlijk een politiekogel die Robby van der Leeden doodde.
Dat is ook niet anders mogelijk omdat er ALLEEN maar geschoten is door de politie.
Ik ben er ook geweest en ik heb het prima naar mijn zin gehad en was optijd weg.
En ik geef ze deze keer groot gelijk, een stel hooligans herkende de agenten in burger en een grote groep keerde zich tegen de agenten. Na waarschuwingsschoten bleven ze nog steeds dreigend doen en werd er gericht geschoten. Ik keur het niet goed maar deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult. Een dode is ALTIJD slecht nieuws maar je kan mij niet wijsmaken dat hij door een verdwaalde kogel is geraakt, hij zal er naar mijn mening om gevraagd hebben.
Een stel Hooligans ??? nou even serieus je hoort tegenwoordig iedereen roepen ''ROTTERDAM HOOLIGANS'' hou op schei uit van die ventjes van een jaar of 16 :? ze weten niet waar ze et over hebben
en het word direct aan Feyenoord gelinkt!!!!
Astra Station GSi 16v
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door c18xe »

D_D_GSI schreef:
GSI 8V freak schreef:
Diem schreef:Het is waarschijnlijk een politiekogel die Robby van der Leeden doodde.
Dat is ook niet anders mogelijk omdat er ALLEEN maar geschoten is door de politie.
Ik ben er ook geweest en ik heb het prima naar mijn zin gehad en was optijd weg.
En ik geef ze deze keer groot gelijk, een stel hooligans herkende de agenten in burger en een grote groep keerde zich tegen de agenten. Na waarschuwingsschoten bleven ze nog steeds dreigend doen en werd er gericht geschoten. Ik keur het niet goed maar deze keer is het toch echt eigen schuld dikke bult. Een dode is ALTIJD slecht nieuws maar je kan mij niet wijsmaken dat hij door een verdwaalde kogel is geraakt, hij zal er naar mijn mening om gevraagd hebben.
Een stel Hooligans ??? nou even serieus je hoort tegenwoordig iedereen roepen ''ROTTERDAM HOOLIGANS'' hou op schei uit van die ventjes van een jaar of 16 :? ze weten niet waar ze et over hebben

ventjes van een jaar of 16 DD??
Pardon is wel duidelijk dat jij er niet geweest bent.. ze waren alles behalve 16 knul
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door pluggie »

4 man undercover werden herkent. Waarbij dat 'gewoon' is
die dan zwaar te bedreigen met een paar honderd man ?

Met ruggen tegen elkaar aan.
Moesten zich terugtrekken tussen het publiek als enige weg eruit.

Werden belaagd. Een is er tegen de vlakte gewerkt. Toen al.
Dienstwapen werd getrokken, eerste waarschuwingschot.

Hebben zich teruggetrokken naar de VIP tent.
Complete charges door geflipte bezoekers. Echt honderden mafkezen.
VIP tent werd met grond gelijk gemaakt. Levensbedreigende situatie.

Wisten reguliere politie te bereiken, en het geheel werd in lijn
teruggetrokken.
Tot achter de hekken.
Hekken werden neergehaald.Nog steeds 1000 man erachteraan.
K@nkerj@den schreeuwend en Rot-ter-dam hooligan.

Uiteindelijk geprobeerd zich volledig terug te trekken naar de duinen achter het feest.

De oorspronkelijke 100 man belagers was inmiddels een groter
aantal geworden. Die ze achtervolgden tot in de duinen.

Na nog meerdere waarschuwingschoten is de situatie zo levensbedreigend geworden dat er volle salvo's zijn geschoten op de aanvallers.

En vergis je niet, er zijn in dit gevecht meerdere malen in de duinen waarschuwingsschoten gegeven en meerdere salvo's
afgevuurd. Er zijn zeker 40 schoten gevuurd.

Sja als je dan nog niet stopt:
http://www.youtube.com/watch?v=AYFjWA4QLy8
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door pluggie »

'Overigens heeft de politie gewacht met gericht schieten tot ze van het terrein af was en werd achtervolgd in de duinen:

stillen in het nauw(inclusief die van de foto's waar sbs mee kwam, waarbij opvalt dat die man erg jong is)

http://www.youtube.com/user/fl0d0
waarna agenten het terrein op komen om ze te ontzetten

dat filmpje kon ik niet vinden
http://www.youtube.com/watch?v=L-hSEXnz ... edded#t=18
politie trekt zich gecontroleerd terug in de duinen, elkaar dekkend en tot rust manen. eerste schot te horen op 0.56
http://www.youtube.com/watch?v=E55fbZO7 ... r_embedded
http://www.youtube.com/user/ullewapper# ... ClVXOp37w4

hoolies achtervolgen de agenten de duinen in
http://www.youtube.com/user/flacozame
http://www.youtube.com/watch?v=niakil8ikDU

inmiddels ver terug in de duinen blijkbaar in het nauw aan het aantal schoten te horen
http://www.youtube.com/user/ullewapper# ... ddFO8W37sU

ethan_joy | 24-08-09 | 17:36'
Gebruikersavatar
Nick(GSI)
forum-gebruiker
Berichten: 1474
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:55

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door Nick(GSI) »

Wat en debielen te gestoord voor worden dit. die agenten hadden zoveel mogelijk van die KNEUSEN neer moeten schieten.

ja nu ben ik het wel een X eens met de politie hahaha.
Astra GSi 3.0 V6

Created By Dhz-Twente
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Schietpartij hoek van holland

Bericht door Theo Gsi »

Ja vooral die hersenloze "Rotterdam hooligans" roepte
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Plaats reactie