tragisch afscheid van mijn gsi nu met daglicht foto's

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Remon
forum-gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2008 17:39
Locatie: Boerhaar

tragisch afscheid van mijn gsi nu met daglicht foto's

Bericht door Remon »

ik heb vannacht tragisch afschijt moeten nemen van mijn gsi.

ik moest vanavond werken in zwaanshoek valkbij hoofddorp. (kippen vangen)
trompie moest vanavond ook mee dus heb ik hem thuis opgehaald. deze keer reed ik met mijn eigen auto normaal altijd met de auto van me ouders lease bak en ik lkkr km vergoeding in me zak stoppen:P. maar me ma was er nog niet weer van haar werk dus moest ik met mijn eigen gsi. was een zeer gezellige rit voor ons toch al snel 1,75 uur. ik had gistermiddag nog even nieuwe bandjes onder de gsi gezet in verband met de lange rit en mijn oude begonnen aardig glad te worden niet echt handig met dit weer. maar de heen weg verliep dus heel mooi en het werken zelf was gelukkig ook goed te doen. we waren half 1 vannacht klaar en gingen op voor de terug weg. dit ging ook gewoon dood normaal zonder problemen tot we net een paar km onderweg waren en mijn auto in 1 keer heel langzaam naar rechts gaat en het was niet in een bocht gewoon kaars rechte weg. dus ik stuur iets tegen maar krijg totaal geen reactie van de auto. we gingen al behoorlijk op de berm af en ik draai aan mijn stuur maar er gebeurt helemaal niks en kijk trompie aan en die ziet het ook. en zegt remmen. maar we waren inmiddels in de berm beland op het remmen reageerde hij dus ook ni echt toen de rem weer los want dat moet je doen in een slip en tegen sturen nog steeds kreeg ik totaal geen reactie. en trok toen de handrem aan in de hoop nog wat bij te draaien omdat we richting een boom gingen met daarnaast een diepe vaart met zeer steile en hoge wal. Maar ook dat mocht niet helpen. en we raakten de boom terhoogte van mijn rechter koplamp daardoor kaatsten we gelukkig richting de weg en niet richting de vaart. en met mijn stuur een halve slag naar links gedraait maar toch gingen we weer naar rechts kwamen wij gelukkig tot stilstand in de berm. wij hadden gelukkig allebei zelf helemaal niks en zijn maar eens uitgestapt om te kijken hoe de auto er aan toe was. de gehele rechtervoorkant zat in elkaar we konden dus niet meer voor of achteruit.

toen hebben we maar onze voorman gebeld die iets eerder was vertrokken en hij kwam weer terug om even te kijken hoe alles verder ging enz omdat wij natuurlijk ook zo eind van huis waren. ik heb toen me ouders maar is gebeld hoe zoiets gaat want was de eerste en hoop ook de laatste keer dat mij zoiets gebeurd. we kwamen eruit dat we de anwb maar moesten bellen inmiddels was onze voorman ook gearriveerd en hij was lid dus had het pasje met nr bij de hand. dus ik maar is aan het bellen, bij de anwb moest ik niet zijn en ze verbonden me door met mijn verzekering die moest weten waar ik was maar ik wist alleen een straatnaam en een plaats in de buurt. dat was niet genoeg en ik werd door verbonden met 112 die konden mijn positie bepalen of iets dergelijks. maar daar dachten ze bij de alarmlijn toch anders over want toen ik had verteld wat er aan de hand was en dat ik doorverbonden was kreeg ik de wind van voren en werd mij verteld dat ik strafbaar was omdat ik voor onzin 112 belde ik vertelde nog een keer dat ik door verbonden was en er zo terecht was gekomen maar ik was verantwoordelijk omdat ik toch de gene was die de alarmlijn aan de telefoon had. en de meneer waarschuwde mij nog 3 keer ofzo en hing toen op met je moet 08008844 bellen.
dus ik die maar gebeld en zij wisten mij te vertellen dat ik in de gemeente haarlemermeer stond. dus ik weer naar mijn verzekering bellen maar daar had hij niks aan moest een plaats weten. ik nog maar is verteld dat het in de buurt van zwaanshoek was en op welke weg en dat ik 1,5 km van de kruising met een andere weg stond bedankt meneer tomtom. want toen kon het wel en zou er binnen een half uur een sleepwagen komen.

mijn voor man en andere collega's zijn toen weer verder gegaan en ik bleef nog samen met trompie achter. maar de service was verder geweldig want binnen het kwartier was de sleepwagen er en een kwartier later waren we alweer onderweg naar de bergingsdienst. toen ik daar was moest ik weer contact opnemen met mijn verzekering en zij hebben toen een taxi geregeld die er ongeveer een half uur later was en trompie en mij netjes bij mij thuis heeft afgezet. toen heb ik trompie nog weer even naar huis gebracht. en ben maar eens met dit bericht begonnen.

mijn auto word waarschijnlijk binnen drie dagen bij mij thuis bezorgd. dan kan ik eens kijken wat er precies mee aan de hand is maar ik weet bijna wel zeker dat er een astra in onderdelen te koop zal komen.

trompie heeft mijn zijn tel ook nog wat foto's gemaakt van de schade op de plek des onheils en als zijn internet het weer doet staan deze waarschijnlijk morgen ook online.

verder wil ik trompie ook via deze weg nog bedanken voor de hulp en steun vannacht.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Remon op 23 dec 2008 02:05, 2 keer totaal gewijzigd.
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Bart(astra) »

Zo hee, das even flink balen...

Gelukkig hebben jullie zelf niets.

Ben toch eigenlijk wel erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Sterkte met de afwikkeling !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Ricco
forum-gebruiker
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 aug 2006 02:19
Locatie: ZL

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Ricco »

Das zwaar klote! :shock:

Idd gelukkig zelf zonder kleerscheuren er vanaf gekomen.

Succes ermee verder!
Gebruikersavatar
AstraF16
forum-gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
Locatie: Omg. Bergen op Zoom

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door AstraF16 »

Dit zijn enge dingen, als je stuur niet meer reageert.
Gelukkig ben je er zonder kleur scheuren vanaf gekomen.
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door GSi Twente »

Vervelend zulke berichten, kan erover mee praten. :|

Ik denk dat Bart niet de enigste is, die benieuwd naar de oorzaak is.
WA+ verzekerd en dan zoiets, wordt het gewoon weer financieel erg duur van...

Succes verder! :wink:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Remon
forum-gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2008 17:39
Locatie: Boerhaar

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Remon »

bedankt voor de reacties maar zo gauw hij thuis is gaat hij uit elkaar kijken of ik problemen aan de stuur inrichting kan vinden.
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9299
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door RedBill »

Zow, erg balen! Gelukkig hebben jullie allebei niets!
Sterkte met alles!

En ik ben erg benieuwd naar de foto's van de schade. Als ik het zo hoor schat ik wel het niveautje Laagvlieger kwa schade...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Mit
forum-gebruiker
Berichten: 348
Lid geworden op: 28 aug 2007 20:14
Locatie: Spijkenisse

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Mit »

Dit verhaal komt mij ook maar al te bekend in de oren.. ( :cry: )
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).

Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
Gebruikersavatar
Kilat
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 sep 2005 16:20
Locatie: Friesland

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Kilat »

flink balen man, maar het gaat er om dat jullie zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen. Sterkte met je auto en hopelijk kan je het nog repareren.
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Raymond-oud »

pff das minder zeg :(

was het wegdek glad ofzo ?
Gebruikersavatar
Remon
forum-gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2008 17:39
Locatie: Boerhaar

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Remon »

Mit schreef:Dit verhaal komt mij ook maar al te bekend in de oren.. ( :cry: )
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).

Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
ik had geluk dat trompie bij mij in de auto zat want mijn tel was ook al leeg maar wou die bij jou ook echt gewoon niet meer sturen?
en ben je er nog achter gekomen waar dat aan lag?
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Peter_89 »

Zow das minder :shock: Suc6 met de afhandeling. En ook erg benieuwd naar de oorzaak.
Zwei Liter Kraft ja
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door pascal1109 »

Shit man, dat is even enorm klote!
Succes met de afwikkeling van zaken
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door gsipiloot »

fuck man sterkte met alles :cry:
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Laagvlieger »

Ooeewwww da sklote.
Ik weet het zelf maar al te goed....
En als het een gevalletje sc

Maar als de schade was in de grootte van mijne dan wortd repareren nix meer.
Hoe heeft het kunnen gebeuren?
Als ik he verhaal zo lees is het gewoon verlies van grip

Een glad weggedeelte, zeker langs het water. Lijtk mij niet dta er technisch iets niet goed was.
Maar evengoed. sterkte ermee!!!! Ik ken het gevoel.
En we wachten op de foto's!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Tim82
forum-gebruiker
Berichten: 1151
Lid geworden op: 16 aug 2008 13:08
Locatie: Beverwijk

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Tim82 »

Djeez wat een drama zeg. Je mag nog van geluk spreken dat het niet VEEL erger is afgelopen, want dat had natuurlijk makkelijk gekund.

Succes er mee en ik ben benieuwd naar de foto's en je technisch verslag..
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Gebruikersavatar
Nick(GSI)
forum-gebruiker
Berichten: 1474
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:55

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Nick(GSI) »

jezus he balen man gelukkig zijn jullie nog heel. Maarja wel kl*te van je Gsi.

Suc6 met de afhandeling
Astra GSi 3.0 V6

Created By Dhz-Twente
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door pluggie »

Als je tegenstuurt ben je je grip meteen kwijt. Koppeling in. Gas los.

Pfoeh, en remmen en handrem, kortom, ontzettend veel tijd gehad.

KEEEEEEEIHARD meteen kort ankeren, KEIHARD ankeren, meteen rem los. Alles op voorwielen, NIET sturen, KOPPELING in.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door oenatje »

ai dit is zwaar klote, ben blij dat jullie niks hebben.
Gebruikersavatar
Syl-Astra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 830
Lid geworden op: 21 nov 2007 19:00
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Syl-Astra »

Mooi Kl*te zeg :(

Succes met de afhandeling
Mit
forum-gebruiker
Berichten: 348
Lid geworden op: 28 aug 2007 20:14
Locatie: Spijkenisse

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Mit »

Remon schreef:
Mit schreef:Dit verhaal komt mij ook maar al te bekend in de oren.. ( :cry: )
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).

Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
ik had geluk dat trompie bij mij in de auto zat want mijn tel was ook al leeg maar wou die bij jou ook echt gewoon niet meer sturen?
en ben je er nog achter gekomen waar dat aan lag?
Bij mij gebeurde het tijdens een bocht een woonwijk uit. Voelde een soort knak tijdens het sturen en hij wou de bocht niet meer afmaken. ik had hem toen wel de weg weer op weten te krijgen voordat ik stil stond. 2,5 meter naast de stoeprand ligt een slootje. Wat het toen precies de oorzaak was weet ik niet.

Het is idd wel fijn als er nog iemand bij is. Als je niet precies weet hoe en wat je nou allemaal aanmoet en ook nog eens je auto met zo'n schade staat kan het ook wel even iets teveel worden.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door pluggie »

Op een rechte weg, ga je tegensturen, dan remmen, en dan nog handrem tegenaan gooien ????
En wat denk je dan zelf als je dat achteraf leest ?

En ondertussen heb je tijd zat om te overleggen ?
Gebruikersavatar
Remon
forum-gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2008 17:39
Locatie: Boerhaar

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Remon »

pluggie schreef:Op een rechte weg, ga je tegensturen, dan remmen, en dan nog handrem tegenaan gooien ????
En wat denk je dan zelf als je dat achteraf leest ?

En ondertussen heb je tijd zat om te overleggen ?
het was een hele brede berm en hij ging maar heel rustig de berm in hij ging niet haaks rechtsaf zeg maar ma heel gelijdelijk dus was een behoorlijke afstand ma als je zo leest en zelf aan terug denk zit ik ook te kijke dak daar allemaal tijd voor had maar weet het ook allemaal niet helemaal precies meer.
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Peter_89 »

Schrik reactie. Maar nu stel dat het weer gebeurt, (hoop et niet) je hebt nu raad van Rallyplug :ass: :speed:
Zwei Liter Kraft ja
Gebruikersavatar
Remon
forum-gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2008 17:39
Locatie: Boerhaar

Re: tragisch afscheid van mijn gsi

Bericht door Remon »

Laagvlieger schreef:Ooeewwww da sklote.
Ik weet het zelf maar al te goed....
En als het een gevalletje sc

Maar als de schade was in de grootte van mijne dan wortd repareren nix meer.
Hoe heeft het kunnen gebeuren?
Als ik he verhaal zo lees is het gewoon verlies van grip

Een glad weggedeelte, zeker langs het water. Lijtk mij niet dta er technisch iets niet goed was.
Maar evengoed. sterkte ermee!!!! Ik ken het gevoel.
En we wachten op de foto's!
ik denk ook niet dat repareren niks word want heb jou schade ook gezien op het schade topic maar mijne is wat ik me herinner wel minstens zo erg volgens mij maar heb trompie vanmiddag nog even gesproke maar niet over de foto's gehad hoop dat hij ze snel post zodat ik ze zelf ook nog even terug kan zien. en als de auto thuis gebracht is dan maak ik natuurlijk ook even een serie duidelijke foto's
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Plaats reactie