Statistiekje
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Statistiekje
even voor de liefhebbers wat forumstats:
Draait wel lekker dacht ik zo
Draait wel lekker dacht ik zo
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
ik vind het ondertussen redelijk gedateerde informatie hoor
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als je in de mysql kan, dan kan dat.Matt schreef:Gaat inderdaad lekker zo!
Kunnen we die non actieve gasten niet is op gaan ruimen??
Ga echter niet met "SELECT * FROM PHP_USERS WHERE POSTS = 0" (oid) te werk, want dan werkt je forum niet meer.
Hier zijn speciale tools voor, welke buiten het admingedeelte om werken, welke een stuk sneller werkt dan gebruiker voor gebruiker verwijderen.
Grtz, GrinX
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
is da gezever met die martin nu nog nie geregeld tjonge jonge zeg nu duurt t toch wel vort erg langLaagvlieger schreef:idd, maar wij kunnen dus nog steeds niet in de mysql database.
Staan ook zat niet geactiveerde spam robot accountjes in.
kan me nie schelen wat voor een excuus ie heeft maar als ie in een 3 kwart jaar tijd nie even alle info door kan geven aan de juiste persoon(en) dan ben je wat mij betreft echt een slappe zak zeg!
in 3 kwart jaar kun je best 1 dag vrij maken of je moet zelf ongeneeselijk ziek zijn!
amengsipiloot schreef:is da gezever met die martin nu nog nie geregeld tjonge jonge zeg nu duurt t toch wel vort erg langLaagvlieger schreef:idd, maar wij kunnen dus nog steeds niet in de mysql database.
Staan ook zat niet geactiveerde spam robot accountjes in.
kan me nie schelen wat voor een excuus ie heeft maar als ie in een 3 kwart jaar tijd nie even alle info door kan geven aan de juiste persoon(en) dan ben je wat mij betreft echt een slappe zak zeg!
in 3 kwart jaar kun je best 1 dag vrij maken of je moet zelf ongeneeselijk ziek zijn!
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
De macht van het alleenrecht.
Je kan met een officieel bestuursdocument ook de ftp, admin en ensim / platform logings loskrijgen bij de provider.
Wat ik overigens niet begrijp (al heb ik daar niks mee te maken) is waarom de leden het bestuur nog niet hebben weggestemd.
Ik duid dan op een webmaster welke pretendeert voorzitter te zijn.
Daarbij nog even een veer in de kont stoppen bij o.a. Laagvlieger en Matt die ondanks de shit die er speelt, het hele zaakje netjes aan't draaien houden.
En nogmaals, mocht er hulp nodig zijn (waar dan ook), ondanks dat ik geen GSI meer rijdt, en ondanks dat ik zelf een club heb welke om bovenstaande reden dus GEEN officiële vereniging is, wil ik graag geheel belangeloos mijn steentje bijdragen.
Ik ben er niet om leden weg te kapen, of om het forum / de site om zeep te helpen.
Ik ben gewoon een Opel liefhebber welke ook graag sites bouwt, en als ik middels de opgedane kennis daarvan hier bij AGC mijn steentje kan bijdragen is dat denk ik voor iedereen alleen maar positief.
Kortom.. dit is nu mijn 3e aanbod, als het ooit nodig is... just ask.
Je kan met een officieel bestuursdocument ook de ftp, admin en ensim / platform logings loskrijgen bij de provider.
Wat ik overigens niet begrijp (al heb ik daar niks mee te maken) is waarom de leden het bestuur nog niet hebben weggestemd.
Daarbij nog even een veer in de kont stoppen bij o.a. Laagvlieger en Matt die ondanks de shit die er speelt, het hele zaakje netjes aan't draaien houden.
En nogmaals, mocht er hulp nodig zijn (waar dan ook), ondanks dat ik geen GSI meer rijdt, en ondanks dat ik zelf een club heb welke om bovenstaande reden dus GEEN officiële vereniging is, wil ik graag geheel belangeloos mijn steentje bijdragen.
Ik ben er niet om leden weg te kapen, of om het forum / de site om zeep te helpen.
Ik ben gewoon een Opel liefhebber welke ook graag sites bouwt, en als ik middels de opgedane kennis daarvan hier bij AGC mijn steentje kan bijdragen is dat denk ik voor iedereen alleen maar positief.
Grtz, GrinX
- Paintballer
- Oud-Clublid
GrinX schreef:De macht van het alleenrecht.
Kunnen we hier nou niet is gebruik van gaan maken Marcel/Matt??????????
Lijkt me toch een goed en gratis voorstel en ik weet zeker dat Grinxie ook gewoon meent wat hij hierboven zegt dus come on guy's aanpakken die handel,het heb nou allemaal lang genoeg geduurd!!!
En als je zoals Grinx al eerder vermelde toch stiekum wel in de server kan,lekker doen zou ik zeggen!!!Als we op Martin moeten wachten hang ik straks aan een rollator met een stok en een rolletje Werther's Echte in mijn binnenzak naar de geraniums te koekeloeren!!!!
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
En jullie denken dat we dan sneller de gegevens hebben?
Weet wel zeker van niet. Kun je tot de rechter aan toe gaan.
Kijk, we zijn nu BIJNA zover dat we het over kunnen nemen.
Is kwestie van een aantal weekjes.
Het gaat goed komen op korte termijn. Met Matthew overleg gehad, die weet er ook van. En die is bezig met de codes te bemachtigen.
Ennn we kunnen niet toch stiekum in de server.
Weet wel zeker van niet. Kun je tot de rechter aan toe gaan.
Kijk, we zijn nu BIJNA zover dat we het over kunnen nemen.
Is kwestie van een aantal weekjes.
Het gaat goed komen op korte termijn. Met Matthew overleg gehad, die weet er ook van. En die is bezig met de codes te bemachtigen.
Ennn we kunnen niet toch stiekum in de server.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer: