Home pagina, wordt deze nog wel eens geupdate???

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
QuerulouS
forum-gebruiker
Berichten: 453
Lid geworden op: 25 apr 2007 00:12

Home pagina, wordt deze nog wel eens geupdate???

Bericht door QuerulouS »

En hoe kan je je avatar en andere gegevens in de clubleden lijst veranderen???

Deze vraag heb ik al eerder gesteld aan een moderator.. via de email , maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen.

edit,

en wat dacht je van de agenda?? haal dat dan weg als het niet wordt gebruikt.
C20NE
Gebruikersavatar
Michel82
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 08 jun 2006 17:40
Auto('s): opel astra gsi c20xe
Locatie: Haarlem

mailen

Bericht door Michel82 »

Ik heb ook verschillende moderator's gemaild en krijg ook geen antwoord terug.

michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Bericht door pascal1109 »

Ik zie mijn naam al maanden niet in de ledenlijst staan :D
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Op dit moment is degene die de site beheert om privéredenen niet in staat om zijn taken uit te voeren. Er wordt voor zover ik heb begrepen door het overige deel van het bestuur hard naar een oplossing gezocht.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
QuerulouS
forum-gebruiker
Berichten: 453
Lid geworden op: 25 apr 2007 00:12

Bericht door QuerulouS »

RedBill schreef:Op dit moment is degene die de site beheert om privéredenen niet in staat om zijn taken uit te voeren. Er wordt voor zover ik heb begrepen door het overige deel van het bestuur hard naar een oplossing gezocht.
nou sorry hoor, maar toen ik lid werd heb ik kort daarna een mail gestuurd... maar dat ie tot nu toe nog niet is beantwoordt vind ik wel heel erg slordig.

Als je contributie moet betalen verwacht ik er wel een beetje service bij.
C20NE
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

QuerulouS schreef:
RedBill schreef:Op dit moment is degene die de site beheert om privéredenen niet in staat om zijn taken uit te voeren. Er wordt voor zover ik heb begrepen door het overige deel van het bestuur hard naar een oplossing gezocht.
nou sorry hoor, maar toen ik lid werd heb ik kort daarna een mail gestuurd... maar dat ie tot nu toe nog niet is beantwoordt vind ik wel heel erg slordig.

Als je contributie moet betalen verwacht ik er wel een beetje service bij.
al betaald voor 2008 dan??
en je avater kun je zelf veranderen in je profiel
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Bericht door Roy 2.0 16v »

zolang ik hier nog voor technische hulp terecht kan en gsi gerelateerde info kan lezen en gezellig over kan praten, zal het mij worst zijn of het bestuur wel of niet mails beantwoord en of de site up-t-date is. :o

wat ik wel afvraag is wanneer ik weer contributie mag betalen en het 2008 pasje kan krijgen. die gebruik ik namelijk bij elke automaterialenzaak en dat scheelt me vaak per aankoop al die 17,50 ?contributie
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Ik heb nooit een mail van je gehad hoor???

En kijk es verder op het forum.
Zijn zat topicz over.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

QuerulouS schreef:nou sorry hoor, maar toen ik lid werd heb ik kort daarna een mail gestuurd... maar dat ie tot nu toe nog niet is beantwoordt vind ik wel heel erg slordig.

Als je contributie moet betalen verwacht ik er wel een beetje service bij.
Kijk je ook wel eens verder dan de homepage?

Dan had je namelijk al in een lang en breed topic kunnen lezen hoe de zaken ervoor staan en waarom niet alles even netjes verloopt. Had weer een topic gescheeld... :wink:
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Laagvlieger schreef:Ik heb nooit een mail van je gehad hoor???

En kijk es verder op het forum.
Zijn zat topicz over.
Welke bestuursleden heb je gemaild dan?? Want ik heb ook niks gekregen (en op het moment zijn Laag en ik de enige twee "officiele" (actieve) bestuursleden :wink:

(Ben weer even afwezig geweest ... was voor werk in het Midden Oosten ... maar ben weer terug voor support)
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Wel of niet aktief, ik heb ook geen mailtje ontvangen :roll:

Blijft dus over dat ie Marty heeft gemaild, en ja.. dat komt nu even niet goed :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Michel82
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 08 jun 2006 17:40
Auto('s): opel astra gsi c20xe
Locatie: Haarlem

Mailing

Bericht door Michel82 »

Ik heb 2 weken geleden ene mevin een mail gestuurd betreft contributie en hoe ik aan een club sticker kan komen.

Ik heb hier geen antwoord op gekregen en ik vind dat wel vervelend.

Als hij toevallig Marty is en prive problemen heeft dan kan ik enigzinds begrijpen dat hij niet in staat is om te antwoorden.

Ik zit toch wel dagelijks op het forum en ben op de hoogte van de zaken dat het allemaal niet soepeltjes verloopt. Maar is het ook zo dat het al zeker een paar weken aan de gang is (naar mijn bevindingen). Dit is erg vervelend.

Ik hoop dat de problemen snel opgelost mogen worden.

Dit is mijn kijk erop en ik wil er niemand op aanvallen (mocht iemand dit zich persoonlijk aantrekken sorry daarvoor) want per slot zitten we allemaal om dezelfde reden bij deze club.

gr michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Mailing

Bericht door Sounddragon »

Michel82 schreef:Ik heb 2 weken geleden ene mevin een mail gestuurd betreft contributie en hoe ik aan een club sticker kan komen.

Ik heb hier geen antwoord op gekregen en ik vind dat wel vervelend.

Als hij toevallig Marty is en prive problemen heeft dan kan ik enigzinds begrijpen dat hij niet in staat is om te antwoorden.

Ik zit toch wel dagelijks op het forum en ben op de hoogte van de zaken dat het allemaal niet soepeltjes verloopt. Maar is het ook zo dat het al zeker een paar weken aan de gang is (naar mijn bevindingen). Dit is erg vervelend.

Ik hoop dat de problemen snel opgelost mogen worden.

Dit is mijn kijk erop en ik wil er niemand op aanvallen (mocht iemand dit zich persoonlijk aantrekken sorry daarvoor) want per slot zitten we allemaal om dezelfde reden bij deze club.

gr michel
Mevin is Melvin, en die wàs bestuurslid hier. dus dat is een verkeerde persoon, kon jij uiteraard niet weten, omdat de homepage niet wordt bijgehouden @ this time :wink:

Je kunt je vragen stellen aan het bestuur, da's heel eenvoudig; mail even naar : bestuur@astragsi.nl :)

Marty is de voorzitter van de Club (niet te verwarren met Melvin dus :wink: ) en die heeft overal de passwords voor en de rechten op het forum, maar heeft het prive en beroepsmatig even erg druk, de overige bestuursleden kunnen uiteraard wel (veel van) je vragen beantwoorden, maar zijn verder ook met handen gebonden.

Ik hoop dat dit je probleem een beetje beantwoordt :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
QuerulouS
forum-gebruiker
Berichten: 453
Lid geworden op: 25 apr 2007 00:12

Bericht door QuerulouS »

Melbo schreef:
QuerulouS schreef:nou sorry hoor, maar toen ik lid werd heb ik kort daarna een mail gestuurd... maar dat ie tot nu toe nog niet is beantwoordt vind ik wel heel erg slordig.

Als je contributie moet betalen verwacht ik er wel een beetje service bij.
Kijk je ook wel eens verder dan de homepage?

Dan had je namelijk al in een lang en breed topic kunnen lezen hoe de zaken ervoor staan en waarom niet alles even netjes verloopt. Had weer een topic gescheeld... :wink:
die had ik nog niet gevonden/ gelezen/ opgemerkt..

ik heb wel veel forum berichten gelezen, maar net niet die ene..

Maar ik zie toch dat er veev bestuursleden reageren op dit topic, goeie zaak! :D krijg ik toch weer een goed beeld dat het niet dood aan het gaan is...

bedankt voor de reacties
C20NE
Gebruikersavatar
QuerulouS
forum-gebruiker
Berichten: 453
Lid geworden op: 25 apr 2007 00:12

Bericht door QuerulouS »

raymond schreef:
al betaald voor 2008 dan??
en je avater kun je zelf veranderen in je profiel
:lol: :lol: :lol:
ja sorry, ik bedoel als je bij de homepage kijkt naar Club info, en dan naar Leden en dan jezelf neemt,

hoe kan je die gegevens veranderen??

bijvoorbeeld, ik heb een sony radio en magnat versterker, maar als ik nou pioneer koop, hoe kan je die info veranderen?

en kan me vroeger herinneren dat er foto's er bij getoond werden. Dat vond ik wel strak, kon je zo zien wie in wat rijdt.
C20NE
Gebruikersavatar
QuerulouS
forum-gebruiker
Berichten: 453
Lid geworden op: 25 apr 2007 00:12

Bericht door QuerulouS »

David schreef:
Laagvlieger schreef:Ik heb nooit een mail van je gehad hoor???

En kijk es verder op het forum.
Zijn zat topicz over.
Welke bestuursleden heb je gemaild dan?? Want ik heb ook niks gekregen (en op het moment zijn Laag en ik de enige twee "officiele" (actieve) bestuursleden :wink:

(Ben weer even afwezig geweest ... was voor werk in het Midden Oosten ... maar ben weer terug voor support)
ik had een reply gegeven op iemand die mijn gegevens op de homepage had gegooid (toen ik net lid werd duurde het vrij lang voordat ik mezelf zag op homepage clubleden en had toen een mail gestuurd naar een clubbestuurder of voorzitter of penningmeester ik weet het niet meer)

Maar dat zal wel meer dan 6 mdn geleden zijn geweest, en nog steeds geen antwoord ;) nee maar het is nu duidelijk.. 8)
C20NE
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Dat is ongetwijfeld Marty geweest, maar die heeft nu om ??? redenen geen tijd, er moeten wat dingen worden geregeld en daarna kunnen 'we' weer verder waar we gebleven waren, en is er veeeeeeeeeeeeeel werk te verrichten.. en tot die tijd.. is het forum eigenlijk nog steeds 'Dé Club' en zolang het forum draait, blijft 'Dé Club' uiteraard gewoon bestaan 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie