noogy - astra G en Tigra A

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
EKadett
forum-gebruiker
Berichten: 772
Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
Locatie: huis op een berg

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door EKadett »

noogy schreef:
oenatje schreef:hahaha

en jullie geloven echt dat ik met de vijl aan de gang ben gegaan.

:lol:
hahaha, en jij gelooft echt dat ik hem niet wil laten keuren?

:lol:

Ook al is er niet gevijld, dit veranderd de situatie toch niet?

gr jeroen
ach man laat hem lekker... jij en ik hebben een besluit gemaakt, waar andere steeds op terug vallen dat we 'fout' zijn
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Laagvlieger »

Zoowwww een nieuweling met wel een heeeeel slap verhaal.
Zich niet eens voorgesteld...
Maar wel wijzen naar Oenatje die niets fout doet.
Slap!

Ik snap dat nou echt nooit.......waarom niet keuren....
Echt snap ik niet.
Tis al zovaak gezegd. daarmee verpest je het voor anderen met verscherpte regels enzo.
Gewoon doen. En ophouden te zeuren verder.

Kun je jezelf daar niet in vinden.......wat doe je hier dan?
Kunnen jullie met zijn allen wel tegen ons aan gaan schoppen, maar leg de bal bij jezelf.
Wij werken volgens de regels, kunnen jullie ons niet kwalijk gaan nemen.
Diegenen die niet keuren rijden door rood licht, nix aan de hand. Politie kan je pakken, heb je jezelf mee.
Maar je kan ook een ander aanrijden....en dan wordt het een ander verhaal.
En zodoende krijgt de hele "tuningscene" een slechte naam.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Raymond-oud »

zo zijn we nu klaar hier :roll:
hij keurt hem niet klaar en uit !!!!

Probleem is dat als er veel ongeluk mee gaan gebeuren met autos met ongekeurde motoren erin
ze de regels weer gaan veranderen en als we dan pech hebben alle veranderingen op het duitse systeem uit komen
zodat je voor ieder klein ding wat je verandert moet gaan keuren
zoals velgen lampen remmen uitlaat en nog veel meer dingen
en nederland kennede moet er dan dik voor betaald worden :mrgreen:

maar ja laten we in dit topic er maar over ophouden :shutup:
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door gsipiloot »

maarre nie om t 1 of ander
noogy en prs hebben wel gelijk

oenat jou motorcode klopt niet met de motor die erin zit al scheelt t maar 1 letter
dus dan rijdt je hoe je t ook went of keert met een onverzekerde auto vermogenstoename of niet........

en ik begrijp echt wel waarom je hem niet laat omkeuren omdat verder alles t zelfde is behalve de computer

maar dat neemt nog steeds niet weg dat ook jij je auto naar het rdw moet brengen wil je alles volgens de regeltjes doen

(en ik wil niemand zieken of mijn mening opdringen ik voer gewoon een discussie...)
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

Laagvlieger schreef:Zoowwww een nieuweling met wel een heeeeel slap verhaal.
Zich niet eens voorgesteld...
nee, moet je kijken wat ervan komt, als je jezelf wel netjes voorsteld :( En uiteraard is dit ineens wel een slap verhaal, want dit komt de gij-zult-ten-allen-tijden-omkeuren-missionarissen niet goed uit...
Maar wel wijzen naar Oenatje die niets fout doet.
Slap!


dan is het ineens niet fout? omkeuren is omkeuren toch? (anders verpest je het namelijk voor iedereen)
Ik snap dat nou echt nooit.......waarom niet keuren....
Echt snap ik niet.
misschien voorgaande 4 pagina's nog eens op je gemak doorlezen, wellicht kan je ergens tussen de gij-zult-omkeuren geboden het een en ander vinden...
Tis al zovaak gezegd. daarmee verpest je het voor anderen met verscherpte regels enzo.
Gewoon doen. En ophouden te zeuren verder.
he ja gezellig, klinkt lekker 40-45, ik heb al een papa, en ik ben er vrij zeker van dat mijn moeder nooit heeft gescharreld met iemand die laagvlieger heet...
Kun je jezelf daar niet in vinden.......wat doe je hier dan?
zie mijn allereerste post op dit forum, daar staat haarfijn in beschreven wat ik hier kom doen.. Volgens mij staat het omkeuren van je auto, niet in de voorwaarden beschreven, om gebruik te mogen maken van dit forum, als dit wel het geval is, zou ik erover geinformeerd worden, en tot op heden is dit niet gebeurd..
Kunnen jullie met zijn allen wel tegen ons aan gaan schoppen, maar leg de bal bij jezelf.
Wij werken volgens de regels, kunnen jullie ons niet kwalijk gaan nemen.
daar gaat het nu juist om captain Obvious, ik neem jullie niets kwalijk.. lees nog maar eens goed na wie iemand iets kwalijk neemt, en sterker nog, wie zijn mening probeert op te dringen aan mij...
Diegenen die niet keuren rijden door rood licht, nix aan de hand. Politie kan je pakken, heb je jezelf mee.
Maar je kan ook een ander aanrijden....en dan wordt het een ander verhaal.
En zodoende krijgt de hele "tuningscene" een slechte naam.
Nogmaals bedankt voor de aanvulling, dit is ook reeds beschreven in dit topic, als je nog echt een nieuwe inkijkhoek, of onthullende info hebt, maak lekker een "stommelingen-die-niet-omkeuren-topic" aan ofzo, maar val mij er verder niet mee lastig...

Als er nu nog iemand is die wil vertellen dat:

-omkeuren echt moet
-omkeuren hoort volgens de regels
-je dom bent als je niet omkeurt
-je stinkt als je niet omkeurt
-je de lul bent als je iemand aanrijdt als je niet bent gekeurd
-iemand anders de lul is als je niet bent gekeurd
-je naar lelystad moet om een of meerdere testen te doen als je een motorswap hebt gedaan (behalve als het een 1.6 is, dan hoeft het niet)
-het een kleine moeite is om om te keuren
-als het niet veilig is, het niet op de weg thuishoort
-je het niet snapt als je veel geld hebt voor een swap, je geen geld voor een keuring hebt
-je hoopt voor mij dat er niets gebeurd
-je hoopt voor anderen dat er niets gebeurd
-je zelf wel zou omkeuren/bent omgekeurd
-700e een klein bedrag is om van het gezeik af te zijn
-je heus nog wilt omkeuren als je auto klaar is
-veiligheid iets is, wat niet vaak genoeg gezegd kan worden

bespaar je de moeite, de heilige Sint Oenatius, en zijn tien volgelingen hebben het al aangehaald, en voordat ik dit topic maakte, was ik me er van bewust...

ow ja, Sint laagvliegerius, bedankt voor het warme welkom..
Anders dan eerder aangegeven hoop ik dat dit topic achteraf niet gesloten wordt, want volgens mij ben ik niet beledigend naar anderen toe, en reageer ik alleen op reply's ;)

mvg,

hij-die-niet-gekeurd-is-en-wiens-naam-niet-meer-hardop-uitgesproken-zal-worden
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door gsipiloot »

noogy aka voldemort :shutup:
:lol:
Gebruikersavatar
pastry
forum-gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door pastry »

ik dacht dat het gezeik over dat omkeuren nu wel eens over was.. haha maar nee hoor. Mijn Gsi broeders 8) laten het niet rusten.

@Oenatje, je bent zeker van je zaak en dat is goed, :worship: maar dan moet je zelf ook op je strepen staan, want fout=fout.

@ Berg.. als je auto laat omkeuren "als ie klaar is... " :mrgreen: pas dan meteen de kleur aan, want volgens mij klopt dat puntje ook niet op je kenteken en je weet dat dan de wet overtreed hé. En fout=fout

natuurlijk zijn dingen als een klein lettertje ofzo geen grote deal.. teminste zo denk ik erover. :roll:
maar laten we even een vergelijking trekken.. sel, je neemt een pakje post-it papiertjes mee van het werk..of bij jullie bob de bouwers, een doosje spijkers of zo, ben je dan niet zo'n dief als dat je een huis leeg haalt?
Ik denk het wel. Dus als je een discussie voert over principes enzo.. kijk dan eerst eens naar jezelf.

en ja ik heb wel eens een pakje post-it meegenomen van mij werk.. sterker nog mijn hele buitenkeuken is geleend. Maar ik ben ook geen heilige..

@ laagvlieger, ik denk dat "de tuningscene" een voorbeeld kan nemen aan noogy. Zoals jullie misschien weten is noogy een van de betere amateur autofotograven van NL en B. Hij verheft onze hobby tot een vorm van kunst. Ik denk dat de "tuningscene"een slechtere naam krijgt van illigale straatraces, slecht getinte ramen, te harde uitlaten, veel te harde muziek van kwaliteitsboxen van de aldi.. :wink:

maar tof van jullie dat ook noogy zo'n warm welkom krijgt. Super, ik kan niet wachten op het meeting seizoen.. gaan we dan allemaal een kampvuurtje maken en Kumbaye zingen? Als we dat gaan doen zeg het even, dan zorg ik voor bluspoedermachines ( gene paniek--ik check de datum!), een blusdeken, koud water, vlamzine, de brandweer. En ik zal tevens zorgen dat de gitaat TUF gekeurd is.

ik dacht serieus dat een leuk forum was, ik dacht de eerdere discussies op mijn eigen topic, ach das een uitzondering..
ach ja we hebben het allemaal wel eens mis.. hé.

gr pastry :worship:
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door oenatje »

als in die astra een c18xe was gegaan had ik hem wel omgekeurd.

maar afijn... ik vertel het niet nog een keer waarom dat ik hem niet om ga keuren. kun je teruglezen

noogy ik dring je niks op, dat jij dat zo opvat is jouw probleem en ergenis.
en ik kom dat zeker niet op jullie meeting vertellen met of zonder gebitbeschermers :?

waardeloze opmerking btw.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Laagvlieger »

Zolang er niet gescholden wordt zie ik geen reden om de boel te sluiten.
Maar lees jij eerst zelf eens even goed. ik had het H-E-L-E-M-A-A-L niet over jou maar over die PRS.
Die zomaar BAM binnekomt en met vingers gaat wijzen (bij wijze van natuurlijk) :lol:
Maar verdiep je eens in de keuringsprocedure.
Wat het kost hangt af van de vermogenstoename en al bestaande wijzigingen enz.
Soms 5 tientjes, soms 300, soms 700.
Hoe dan ook. Enigste reden om hem niet te keuren kan zijn dat men zelf hun eigen inbouw niet vertrouwd/denkt dattie afgekeurd gaat worden (Ik beschuldig niemand, is even algemeen gezegd).
Andere redenen kan ik me echt niet bedenken.

Verhaal Oenat, X16ZS en SZR zijn IDENTIEKE motoren. 0,0 verschil.

Verders nog even dit:
Omkeuren is GEEN mening. Het is een verplichting.
Wij zeggen, je moet keuren...Strafbaar.....mag niet..politie....verzekerign..blabla.
Ok. je weet hoe we erover denken. das nou eenmaal hoe we het hier doen.
Is jou keuze, zijn er zoveel die niet keuren. Op dit forum staan we daar in elk geval NIET achter.
Leer ermee leven hoe wij erover denken of zoek een club die daar niet zo moeilijk over doen.
En die clubs zijn er zat.

Discussie is leuk, is een forum ook voor.
Maar regels zijn regels en daar is niet over te discusieren. Je kan zeggen dat die regels belachelijk zijn (tuurlijk is het ook, net als de maximumsnelheid van 120 :mrgreen: ) maar we moeten het er nou eenmaal mee doen.
Leg je erbij neer. Wil je niet keuren dan keur je niet. Maakt mij nix uit. Alleen ga dan niet tegen anderen in die het wel doen.
Ik heb de volle €700 moeten lappen. En zo erg was het niet. Je kon daar pinnen dus even andere kant opkijken als je de pas erdoor schuift. :lol: En daarbij was het nog een leuke dag geworden ook nog zo op de kombaan!
8)
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Laagvlieger »

@Pastry:

Fotografie heeft er niets mee te maken.
Tuurlijk zijn mooie foto's. Maar het gaat erom hoe de buitenwereld het ziet.
Hoe kijkt Koos Spee :shutup: er tegen aan :lol:
Er zijn al zat knaapjes in Hondaatjes enzo die als mafjkezen door de buurt raggen.
DAT is wat de buitenwereld ziet.
Wat ik bedoel; als iedereen zich nou een "beetje" aan de regeltjes houdt hebben we nog lang plezier en hoeven de juten ook niet meer rondom tuningevenementen te staan met controles en dat soort ongein.

Straatraces enzo zijn idd ook Funest voor ons. Kweenie hoe het tegenwoordig zit, ik hoor er weinig meer over tegenwoordig?
Is dat er nou niet meer of gewoon niet meer in het nieuws ofzo?

En leuke is dat de antwoorden van iedereen gelijk zo overdreven zijn.
"meet in the middle" zou ik zeggen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
pastry
forum-gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door pastry »

laat ik eerst even dat ik jou wagen super vind.. laagvlieger echt erg gaaf.. maar jij hebt ook niet een V6 in je wagen laten leggen omdat je geld te veel had , toch? Nope ook jij wild knallen.. en begrijp me niet verkeerd maar als jij met 200 + een ongeluk krijgt of met een on omgekeurde tigra of corsa ( in mijn geval die laat ik natuurlijk omkeuren als ik er mee klaar ben ;) ) ben je net zo erg niet verzekerd.
Jullie zeggen, je moet je aan de snelheid houden...Strafbaar.....mag niet..politie....verzekerign..blabla.

Ik heb me net als jij ook verdiept in het omkeuringstraject en ja.. het is idd fijner rijden als je wagen is omgekeurd.

oja ik ben natuurlijk niet zo'n gsi kenner als jullie ( ik rij alleen met een gsi turbo ;)) maar als die moteren hetzelfde zijn waarom hebben ze dan verschillende letters? Dat is overigens geen aanval maar een vraag, uit pure interesse.

ja en die PRS.. die moet branden in hel... wat denkt tie wel zomaar binnenkomen en posten... foei mr PRS! Laat het nimmer gebeuren, schobbejak.

oja en ome Koos die vind altijd wel iets om te zeiken, ook bij jou V6.
En idd vind de reacties van vele GSI members erg overdreven.
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

120 is een keurige snelheid, daar valt niet over te discussieren laagvlieger... regels zijn regels...

wat ik hierboven schrijf is ook belachelijk, ook jij rijdt wel eens harder dan 120, dit is een regel, en toch houdt je je er niet aan.. Is makkelijk om een discussie dan zo af te kappen, maar ik ga toch ook niet de schijnheilige uithangen.. respecteer andermans keuzes, ook al mag het niet.. het is nu eenmaal niet zo zwart-wit als je hierboven schetst.

mijn opmerking over dat voorstellen, was ook over prs, ik begrijp goed dat ie weinig behoefte heeft om zich voor te stellen, als je ziet wat oor circus ervan gemaakt wordt..

over de uitspraak of ie wel of niet goed is omgebouwd: lees nogmaals maar eens in je eigen tempo terug waarom ik hem niet keur...

voor wat betreft je opmerking over de clubmentaliteit, 100 punten, jullie goed recht... ik heb ook absoluut niet de intentie om lid te worden (kan ook niet met een tigra of astra G) dus laat me lekker zelf bepalen of ik keur of niet.. Of zet het lekker in de voorwaarden, dan had ik me ook niet aangemeld (heb er destijds niets van kunnen lezen namelijk)

over die swap van oenatje is genoeg verteld, ik denk dat je zal begrijpen dat het me geen reet interesseert of ie keurt of niet, het gaat om het principe dat je inderdaad eerst eens die spiegel moet voorhouden, voordat je over anderen begint...

enige waar ik me wel aan stoor is het volgende:
Wil je niet keuren dan keur je niet. Maakt mij nix uit. Alleen ga dan niet tegen anderen in die het wel doen.
dit klopt niet helemaal volgens mij, en ik neem aan dat je dat zelf ook inziet, zo niet, dan had ik je toch te hoog ingeschat... Ik snap dat je het voor je clubgenootjes wil opnemen (doet pastry ook voor mij las ik hierboven) alleen motiveer het dan wel met argumenten die ergens op slaan...

mochten er nog vragen of behoefte zijn om de discussie voort te zetten, dan zie ik je pm graag tegemoedt...

gr jeroen
Gebruikersavatar
pastry
forum-gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door pastry »

noogy schreef: ik heb ook absoluut niet de intentie om lid te worden (kan ook niet met een tigra of astra G)
gr jeroen
nou spreek jij lekker voor jezelf broer.. ik heb lekker een GSI blokkie, dus ik maak wellicht nog een heul klein kansje.. en jij lekker niet.. hahaha.. :mrgreen:
Ik wacht nog altijd op de uitnodiging hoor haha.
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

pastry schreef:
noogy schreef: ik heb ook absoluut niet de intentie om lid te worden (kan ook niet met een tigra of astra G)
gr jeroen
nou spreek jij lekker voor jezelf broer.. ik heb lekker een GSI blokkie, dus ik maak wellicht nog een heul klein kansje.. en jij lekker niet.. hahaha.. :mrgreen:
Ik wacht nog altijd op de uitnodiging hoor haha.
voor die discussie verwijs ik je graag door naar een ander voorsteltopic ;)

gr jeroen
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Laagvlieger »

pastry schreef:.. en begrijp me niet verkeerd maar als jij met 200 + een ongeluk krijgt of met een on omgekeurde tigra of corsa ( in mijn geval die laat ik natuurlijk omkeuren als ik er mee klaar ben ;) ) ben je net zo erg niet verzekerd.
Klopt, Maar het kan ook gebeuren buiten jou schuld om of als je rustig rijd.
We weten allemaal hoe verzekeringen werken, ze betalen liever niet dan wel.
oja ik ben natuurlijk niet zo'n gsi kenner als jullie ( ik rij alleen met een gsi turbo ;)) maar als die moteren hetzelfde zijn waarom hebben ze dan verschillende letters? Dat is overigens geen aanval maar een vraag, uit pure interesse.
Euh op welke doel je? Die van jou of van Oenat?
In geval van Oenat: Die R staat voor vermogenscompensatie door verhoogde EGR werking.
Hogere EGR werking, minder uitstoot, ook minder vermogen en dat wordt dan gecompenseerd met andere kenvelden.
Is puur miliue-eis.
En in jouw geval? Doe me je motorcode eens dan, dna kan ik meer zeggen.
oja en ome Koos die vind altijd wel iets om te zeiken, ook bij jou V6.
En idd vind de reacties van vele GSI members erg overdreven.
Koos is de grootste zeikerd van de wereld :lol:
Enne schuif het nou niet alleen af op ons he!
met overdreven reacties bedoelde ik het gelijk aan alle regeltjes houden.

En verders, we weten nu hoe we er allemaal over denken.
Dus tis klaar zo ofnie?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
pastry
forum-gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door pastry »

nee nee ik had het over die van oenatje.. bedankt voor het antwoordt.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door oenatje »

zo'n lang voorstel topic heb ik zelden gezien :D

maar idd het zegje is gedaan.

en alsnog welkom noogy, ik heb verders niks tegen je hoor. laat dat duidelijk zijn.

jouw passie voor auto's is groot. dat weet ik.
ik heb je zelfs een keer gezien op een vw meeting in utrecht een paar jaar terug met pasen. bij dat steak huis gebouw. was je foto's aan het maken. ik was daar ook met mijn broer.
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

oenatje schreef:zo'n lang voorstel topic heb ik zelden gezien :D

maar idd het zegje is gedaan.

en alsnog welkom noogy, ik heb verders niks tegen je hoor. laat dat duidelijk zijn.

jouw passie voor auto's is groot. dat weet ik.
ik heb je zelfs een keer gezien op een vw meeting in utrecht een paar jaar terug met pasen. bij dat steak huis gebouw. was je foto's aan het maken. ik was daar ook met mijn broer.
sssst das geheim :D

ik heb ook persoonlijk niets tegen iemand op dit forum, aangezien ik eigenlijk niemand echt ken van de betrokkenen van dit topic...

Vandaar ook oprecht mijn vraag, aangezien je toch in de buurt woont, om een een macmeeting van OTT bij te wonen, omdat ik van mening ben dat dingen altijd anders overkomen via de mail, of chat, dan dat het bedoeld wordt...

gr jeroen
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door oenatje »

daar ben ik wel eens geweest, alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo'n meeting ganger ben.

ik bezoek er ongeveer 3 a 4 per jaar en dat is inclusief de vw meeting :oops:
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Erwin_dude »

slap gelul over omkeuren .ik zal er maar niks over zeggen , alleen dat het beter is om er mee op te houden te discussiëren aangezien er toch alleen maar ruzie van komt.
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door oenatje »

ruzie? daar is hier geen sprake van en zal er ook niet van komen.
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Bart(astra) »

hoort dit topic niet onderhand bij kletspraat thuis.... :shutup:







:mrgreen:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Erwin_dude »

idd ;)
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door c18xe »

Erwin_dude schreef:slap gelul over omkeuren .ik zal er maar niks over zeggen , alleen dat het beter is om er mee op te houden te discussiëren aangezien er toch alleen maar ruzie van komt.

is jouw c18xe al omgekeurd :lol: :lol: :lol: :lol:
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Theo Gsi »

je moet gewoon altijd laten omkeuren :lol: :lol: :shutup:
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Plaats reactie