Onderstel vervangen

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

Dat is een optie. Ik zit nu bij www.carpartsdirect.nl omdat ik nog wat onderdelen nodig heb Daar staat een wentellager bij voor de veerpoot. dat is volgens mij degene die ik moet hebben.
Kan geen link plaatsen van het artikel

Zou een van jullie willen kijken bij artikel zoeken en dan intikken 801015 dan is het de bovenste op de pagina. En even bevestigen of dat de goede is.

Alvast bedankt

Roy
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

Niemand die even voor mij kan kijken? Wil wel zeker weten dat ik het goede bestel.
Astra GSI C20XE
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2692
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Haaye »

Heb net even gekeken en mijn eigen kenteken in getypt. Maar klopt hoor! Die moet je hebben!
Er staat er ook nog 1 onder. Dan heb je die schaal erbij. Die komt boven op je veer. Er staat alleen geen prijs bij. Als ik jou was zou ik even gaan vragen daar hoe duur dat is. Want die schaal wil wel eens scheuren....
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Trompie »

Ik heb net de dealer even gebeld, maar die wisten niet of die wel los te leveren waren! Gaan ze me nog over terugbellen!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Matt »

Trompie schreef:Ik heb net de dealer even gebeld, maar die wisten niet of die wel los te leveren waren! Gaan ze me nog over terugbellen!
3 44 516 :wink: 6,65 ex btw per stuk

Liggen er nog 15 in Hazeldonk en nog meer dan genoeg in Duitsland
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Trompie »

Matt schreef:
Trompie schreef:Ik heb net de dealer even gebeld, maar die wisten niet of die wel los te leveren waren! Gaan ze me nog over terugbellen!
3 44 516 :wink: 6,65 ex btw per stuk

Liggen er nog 15 in Hazeldonk en nog meer dan genoeg in Duitsland
haha, ja bedankt voor je sms! Ik zal zo na de lunch de dealer weer eens opbellen en het andere nummer met kapje doorgeven! :P
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Matt »

Geen probleem! Als ze er ook geen moeite voor willen doen heb je in ieder geval een nummer nu :wink:
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Trompie »

Matt schreef:Geen probleem! Als ze er ook geen moeite voor willen doen heb je in ieder geval een nummer nu :wink:
Oh jawel zijn hele aardig lui! :worship: Alleen man in de werkplaats dacht dat! Inmiddels besteld! heb die met kapje en al gekocht! dan ong nog 20% korting er vanaf. Dus al met al is de dealer weer goedkoper! :worship:
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

haaye schreef:Heb net even gekeken en mijn eigen kenteken in getypt. Maar klopt hoor! Die moet je hebben!
Er staat er ook nog 1 onder. Dan heb je die schaal erbij. Die komt boven op je veer. Er staat alleen geen prijs bij. Als ik jou was zou ik even gaan vragen daar hoe duur dat is. Want die schaal wil wel eens scheuren....
Bedankt voor het kijken. Had net een mailtje gestuurd met de vraag wat de prijs was van de lager met die schaal. Kreeg een mailtje terug dat ze het product niet meer hebben. Dus ga ik maar weer verder zoeken.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Trompie »

Roy GSI schreef:
haaye schreef:Heb net even gekeken en mijn eigen kenteken in getypt. Maar klopt hoor! Die moet je hebben!
Er staat er ook nog 1 onder. Dan heb je die schaal erbij. Die komt boven op je veer. Er staat alleen geen prijs bij. Als ik jou was zou ik even gaan vragen daar hoe duur dat is. Want die schaal wil wel eens scheuren....
Bedankt voor het kijken. Had net een mailtje gestuurd met de vraag wat de prijs was van de lager met die schaal. Kreeg een mailtje terug dat ze het product niet meer hebben. Dus ga ik maar weer verder zoeken.
Gewoon bij de dealer bestellen! Waarom niet? Heb je ze binnen een dag meestal! En de dealer is niet altijd duurder hoor!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

Trompie schreef:
Roy GSI schreef:
haaye schreef:Heb net even gekeken en mijn eigen kenteken in getypt. Maar klopt hoor! Die moet je hebben!
Er staat er ook nog 1 onder. Dan heb je die schaal erbij. Die komt boven op je veer. Er staat alleen geen prijs bij. Als ik jou was zou ik even gaan vragen daar hoe duur dat is. Want die schaal wil wel eens scheuren....
Bedankt voor het kijken. Had net een mailtje gestuurd met de vraag wat de prijs was van de lager met die schaal. Kreeg een mailtje terug dat ze het product niet meer hebben. Dus ga ik maar weer verder zoeken.
Gewoon bij de dealer bestellen! Waarom niet? Heb je ze binnen een dag meestal! En de dealer is niet altijd duurder hoor!
Ja ga ik ook doen denk ik. Zzit bij ons tegenover de dealer ook een automaterialenzaak die eigenlijk alles wel levert. Ik was daar nog niet langs geweest omdat ik dacht dat ik het via het internet wel kan bestellen.
Bij de dealer kan je dus die lagers bestellen maar ook die schaal die erbij hoort?
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Trompie »

Ja compleet! Lager met die schaal er bij aan! 12, nog wattus
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Matt »

Als je meegaat naar de Ring geef ik de nummers wel effe 8)

Mooi!
3 44 524, kost 12,15 ex btw.
Liggen er nog 10 in Hazeldonk
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

Ik heb het onderdeel bestelt. Het is alleen wel zo dat als ze daar mijn chassisnummer intikte er geen vervangingsonderdeel voor was. die lager met schaal (nummer 344524) is voor na mijn chassisnummer. Ik heb hem toch maar bestelt. Hoop dat het gewoon gaat lukken.
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

Iemand die nog zeker weet of het bestelde onderdeel (lager met lagerschaal) gewoon gaat passen? Want volgens mij zit er geen verschil in bepaalde veerpoten van GSi's!
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Trompie »

Roy GSI schreef:Iemand die nog zeker weet of het bestelde onderdeel (lager met lagerschaal) gewoon gaat passen? Want volgens mij zit er geen verschil in bepaalde veerpoten van GSi's!
Voor zover ik kan zien wel hoor!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Onderstel vervangen

Bericht door Roy GSI »

Trompie schreef:
Roy GSI schreef:Iemand die nog zeker weet of het bestelde onderdeel (lager met lagerschaal) gewoon gaat passen? Want volgens mij zit er geen verschil in bepaalde veerpoten van GSi's!
Voor zover ik kan zien wel hoor!
Bedoel je dat hij gewoon gaat passen of dat er meerder soorten veerpoten zijn.

p.s Het lager met schaal heb ik vandaag binnen gekregen. Dus morgen even afspraak maken om alles eronder te laten zetten.
Astra GSI C20XE
Plaats reactie