ik heb weer een hele rits foto's.
sorry dat het zo lang duurt met uploaden. ze stonden op mn telefoon die heel vaak niet wordt herkend door mn pc.
maar goed, beter laat dan niet.
ik heb een hele hoop gedaan de afgelopen tijd en zal jullie erbij uitleggen wat ik heb gedaan.
de oude uitlaat verwijderd, ik heb een demomodel van supersprint die ik wil dichtlassen en eronderzetten.
dit is de oude dtm demper(veel teveel herrie;))
de bakmachine om de uitlaat dicht te lassen
de demper: ik heb er nieuw staal wol ingedaan.
hier het staalwol.
lassen gaat prima, niet te heet en er komt een mooi laagje op.
dicht.
om de plaat rvs te buigen moest ik wel eens even slaan met een plastic hamer, dat ging prima. maar hoe verder je last deste minder wil de plaat buigen. dus toen een hele grote moker erbij gepakt en ja hoor AAAUW
en dan moet hij eronder. lukte prima overigens.
het reslultaat en hij klinkt mooi diep, niet te schel.
volgende klusje:
ik heb nieuwe ringen gehaald voor de velgen
volgend klusje:
controle van de dorpels:((duimen)
linkerkant gecontroleerd met een rubberen hamer: helemaal niks:D dus ev en schoongemaakt ligt geschuurd en nieuwe teer/anti steenslag eroverheen.
rechterkant: voor 1 gat.
achter ook een gat KLOTE. ik kan zelf wel redelijk lassen, maar het achterste gat zit op de versteviging waar je de krik er ook onder zet, daar zitten in de dorpel stuk of 3 platen, ik durf daar niet aan te slijpen en lassen.
heb vervolgens mijn zwager gebeld, die is vrachtwagenmonteur en die heeft me beloofd me ermee te helpen, dus direct gehalvaniseerd plaatwerk besteld en zodra hij tijd heeft gaat hij mee.
volgende klus:
de wielkasten, ook zo'n gevaarlijk werkje.
heb de naarbinnegedrukte rand, naar buiten gehaald en er met een staalborstel op een flex bijlangs gegaan: viel behoorlijk mee.(nergens plamuur te zien en ook geen gaten, beetje roestwater. daarom ook de randen los gehaald.
nee dat ben ik niet!
heb alles schoongemaakt, roestwater weggehaald. rand weer naar binnen en nieuwe kit erin.
dag laten drogen en nieuwe teer erin+ anti steenslag, anders kan ik met een half jaar weer.
ja ik heb foto van een tijdsbesek van 2 maanden hoor;)
nog wat neutrale foto's:
volgende klus:
alarm inbouwen
ik heb helaas hier maar enkele fotos van.
zal het wel even uitleggen: stelat alarm winkelwaarde 150 euro.
opties:
op interieur verlichting zodat afgaat als je de duer opent
pin onder motorkap.
op kofferbakverliching.
knipperlampen gaan mee
op cv.
loeier onder de kap.
unit achter dashboard. linksboven zekeringkast.
hier zijn de draden van de unit.
dit zijn de draden van de cv unit waar de unit van alrm bij op moest heel gepruts maar uiteindelijk werkt het:D
swill met t alarm bezig, dan kon ik draadjes checken op de cvunit.
volgende klus:
interieurverlichting achterin bouwen uit een c18xel uit 95:
wat een k*t werk is dat:
maar het hangt, alles gelinkt via de lamp die er al in hong voorin.
toen de hemel er toch uit was heb ik deze maar meteen opnieuw bekleed met gladde dikke stof, geen idee wat het is komt bij kwantum weg, vond het wel wat hebben. helaas geen foto van gemaakt. telefoon was leeg toen ik in leek was.
hier wel een foto met de nieuwe lampen en de hemel.
ja en nou zul je wel denken waarom zijn die stijlen zwart:
dat is dus het volgende klusje geweest:
kijk en huiver.
alle stijlen opgeruuwd met staalwol.
in de primer gezet.
o ja was ik nog vergeten en ben je vast al tegen gekomen op andere fotows:
ik heb nieuwe deurpanelen electrisch voorbereid.
mijn hele interieur is nu dus zwart: op het stuur na en de dashboarddelen waar de blzaers in zitten. die liggen bij de spuiter en worden rood net zoals mn stuur.
zo dat was het even voor nu. morgen nieuwe fotos hoe ik de stoelverwarming in ga bouwen.
en mat zwrte lak erover met klein beetje blanke lak. moet niet teveel glimmen