3-weg systeempje
3-weg systeempje
nou.... gister kwam ik bij een vriend van mij.....
die was zijn audio aant her-inbouwen...
subkistje met een 3wegje
nu zei die dat door de basskist, door de druk,ofzoiets ging zijn 3wegjes kraken door de lucht wat bij zijn basskist vrijkomt ofzoiets... snapte er ook weinig van.....
dus heeft ie zijn 3 wegje in 2 kistjes gebouwd......
maar dit heeft toch helemaal geen zin?
of hoe zit dat allemaal???
ik vat het maar op als een heuse 'frank' actie
die was zijn audio aant her-inbouwen...
subkistje met een 3wegje
nu zei die dat door de basskist, door de druk,ofzoiets ging zijn 3wegjes kraken door de lucht wat bij zijn basskist vrijkomt ofzoiets... snapte er ook weinig van.....
dus heeft ie zijn 3 wegje in 2 kistjes gebouwd......
maar dit heeft toch helemaal geen zin?
of hoe zit dat allemaal???
ik vat het maar op als een heuse 'frank' actie
onkie en donkie
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ok.... dan geloofde ik dan enigsinds ook wel....Laagvlieger schreef:neej dat klopt wel hoor. Ik had toen ook even tijdelijk 6X9 3 wegjes in me hoedenplank.
Maar die stonden heen en weer te klapperen door de druk van de subs niet normaal.
maar ze in een kistje bouwen
zijn die krengen toch nie op gemaakt??????
onkie en donkie
ja snap ik..... maar kist bedoel ik..... hout... zaag... even timmeren... kistje....Sin schreef:free air ook
die gebruikt hele koffer als kist
is gewoon sub berekend op heel veel volume
ook een compo in je deur moet in een kist spelen dus deur dempen en gaten dichten
ma een 3weg waar is die dan op berekend
onkie en donkie
Nee oke ,maar als je het met 3weg boxen moet doen ,is in een dosie stoppen geen slecht idee en je krijgt er dan bas uit met minimale installatie.bas1984 schreef:mwah heb me 3wegjes nie voor de bassAGW schreef:Ho Ho even tegenspreken .
Heb ik ook in m'n werkbus ,2 x 300 watt infinity
Dreunt als de brandweer ,echt strakke bas. Echt nix mis mee
Moet je ook maar eens proberen.
--- BOXER.POWER ---
oow ik wel hoor.. vriend van me heb dat ook in z'n tigra (die heb geen hoedenplank ) heeft ie bij de mediamarkt 2 van die kleine kistjes gekocht... zijn er op gemaakt op een normaal 6x9 speaker ding in te fixen.bas1984 schreef:een FREE AIR sub dan ook?Sin schreef:elke box moet in kist spelen
KAN idd ook in een kist ja.. maja woord zegt het in de vrij lucht
maar ik heb nog never nooit iemand een 3wegje in een kist zien bouwen