In mijn dash zat er geen knopje voor mijn mistlampen
Alleen zo'n afdicht dingetje. Nu heb ik van Joy een knoppie gehad voor me mistlampies en die past daar dus geweldig zonder probs in zoals het hoort.
De kabel voor mijn mistlampen hangen bij mijn mistlampen met de stekkertje er aan.
Echter voor ik die zooi aansluit wil ik even alles door lopen en checken of het allemaal in orde is.
Zijn er dingen zoals bv een relais dat ik moet nakijken?
Waar kan ik kijken of de kabels aan het andere uiteinde goed zitten aangesloten.
(dit i.v.m. een vorige eigenaar die nogal creatief met kniptang is geweest)
Zit er eigenlijk wel een aansluiting voor die knop achter je dash? Dus een "stopcontact" zeg maar voor de stekker? Want als dat zo is, zou ik zeggen: sluit 'm eens aan en kijk wat er gebeurd. Ergste wat er kan gebeuren is dat je mistlampen niet aan gaan. En dan kan je gaan zoeken naar waar het probleem zit. Maar om van tevoren allerlei analyses te gaan doen en gaan zoeken naar mogelijke problemen lijkt mij niet echt logisch. Misschien is er niks aan de hand en is het gewoon "plug 'n' play".
Maar dat ben ik dan...
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Neem aan dat het plug en play is en dat er voor de zekerheid wel een zekering ergens tussen zit ... dus even kijken of je een zekering hebt en dan zoals Joy al zei gewoon aansluiten en proberen.
Mistlamp achter zit een zekering in. Daar links naast hoort een zekering in te kunnen voor de mistlampen voor
Daar zitten alleen geen contact punten net als bij de rest
Is dat ook een deel van het relais of hoe werkt zoiets
je hebt WEL een relais nodig!, dus even plug & play is het net niet zegmaar.
Vond 'm zelf ook wel geinig.
Maarreh, jij hebt toch gewoon mistlampen in je bumper zitten Dafly? Dan zouden alle voorbereidingen er ook moeten zijn. Waarom dat knopje er niet zat snap ik dan eigenlijk ook niet.
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Dat relais kan je gewoon zo kopen, ben al even wezen informeren. kost geen drol
Maar in de houder waar ik de zekering voor de mistlampen moet plaatsten, zitten niet van die ijzeren contact klemmetjes zoals bij de andere houdertjes.
Ik heb dit ook al even bij de lokale automaterialen boer gevraagt, en die wist niet hoe dat moest
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos/maak
Moet ik daar een nieuw houdertje plaatsten, zo ja waar haal ik dat vandaan ?