van x20xev naar c20let
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: van x20xev na c20let
Hangt vooral van de bak af Danny.
Mijn V6 stond als 1180 kg op kenteken.
Mijn V6 stond als 1180 kg op kenteken.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev na c20let
hoeveel kw/pk,s heeft hij op 1180 kg,wat van V6 is het: 2.5,2.6,3.0,3.2 ?pascal1109 schreef:Hangt vooral van de bak af Danny.
Mijn V6 stond als 1180 kg op kenteken.
dat denk ik dat mike belangrijk vindt met het wegligging ,denk dat mike
hem gaat gebruiken voot trackday,s en show,s.
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 13 mar 2014 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: van x20xev na c20let
Dat was 227 pk aan het wiel uit een 3.0 met 2.5 aanbouwdelen, groep A uitlaat volledig van voor tot achter, carbon airbox en chip op maat.
Dat zijn wel de belangrijkste gegevens.
Was van origine een C18XE (als dat nog uitmaakt qua gewichten, gezien die op kenteken ook nog minder zwaar dan een C20XE zijn)
Met schroefset op maat en veerpootbruggen reed het eigenlijk best goed door de bochten heen.
Dat zijn wel de belangrijkste gegevens.
Was van origine een C18XE (als dat nog uitmaakt qua gewichten, gezien die op kenteken ook nog minder zwaar dan een C20XE zijn)
Met schroefset op maat en veerpootbruggen reed het eigenlijk best goed door de bochten heen.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev na c20let
dus 5.1 kilo per pk,netjes.dan gaat hij wel.pascal1109 schreef:Dat was 227 pk aan het wiel uit een 3.0 met 2.5 aanbouwdelen, groep A uitlaat volledig van voor tot achter, carbon airbox en chip op maat.
Dat zijn wel de belangrijkste gegevens.
Was van origine een C18XE (als dat nog uitmaakt qua gewichten, gezien die op kenteken ook nog minder zwaar dan een C20XE zijn)
Met schroefset op maat en veerpootbruggen reed het eigenlijk best goed door de bochten heen.
bart v6 3.2 heeft standard 218 met 1200 kilo=5.5 kilo per pk
maikels turbo 300 pk met 1215=4.0 kilo per pk
C20XE 150 pk met 1080 kilo=7.2 per kilo pk
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 13 mar 2014 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev na c20let
Ja ik wil hem als show/trackday wagen maken maar niet te extreem, gewoon een hele nette wagen ook voor dagelijks. Der komt ook een schroef set onder bij mij. Maar dit vind ik wel mooi zo om te horen ja, aan een v6 had ik verder niet veel gedacht.
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev na c20let
met de V6 heb je ongeveer 5 tot 5.5 kilo per pk,gaat goed.denk niet dat je turbo,s bij houd met een V6.mikejuhhh schreef:Ja ik wil hem als show/trackday wagen maken maar niet te extreem, gewoon een hele nette wagen ook voor dagelijks. Der komt ook een schroef set onder bij mij. Maar dit vind ik wel mooi zo om te horen ja, aan een v6 had ik verder niet veel gedacht.
de turbo van maikel heeft 4.0 kilo per pk,V6 klinkt wel vet.
danny gsi 666
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: van x20xev na c20let
straks ook nog eens wat minder kilo's Danny
V6 blijft wel lekker klinken ja
turbo is explosiever, v6 gaat over het hele toerengebied.
is net wat je wilt
V6 blijft wel lekker klinken ja
turbo is explosiever, v6 gaat over het hele toerengebied.
is net wat je wilt
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: van x20xev na c20let
En dan is er ook nog v6 turbo mogelijk....
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: van x20xev na c20let
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev na c20let
hoe zwaar is hij nu dan met rolkooi en geen interieur en maarGSI Racer schreef:straks ook nog eens wat minder kilo's Danny
V6 blijft wel lekker klinken ja
turbo is explosiever, v6 gaat over het hele toerengebied.
is net wat je wilt
twee stoelen.denk je dat je ongeveer tussen de 3.0 en 3.5 kilo per
pk kunt hebben,dan is hij echt super snel.
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 13 mar 2014 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: van x20xev na c20let
als hij helemaal klaar is ga ik wegen
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev na c20let
cool,astra gsi turbo op dieet en redbull in de tank.GSI Racer schreef:als hij helemaal klaar is ga ik wegen
danny gsi 666
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev na c20let
Ik heb laatst ergens een v6 met 2 superchargers voor bij zien komen, daar heb ik ook al naar gekeken zon supercharger maar dan gewoon op een xev omdat die een sterker onderblok hadden oid.Bart(astra) schreef:En dan is er ook nog v6 turbo mogelijk....
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev na c20let
heb je een flimpje ervan,lijk me wel cool.mikejuhhh schreef:Ik heb laatst ergens een v6 met 2 superchargers voor bij zien komen, daar heb ik ook al naar gekeken zon supercharger maar dan gewoon op een xev omdat die een sterker onderblok hadden oid.Bart(astra) schreef:En dan is er ook nog v6 turbo mogelijk....
danny gsi 666
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev naar c20let
Vandaag er achter gekomen dat me koppakking lekt dus ik denk dat ik maar ga voor een c20xe omdat ik nu niet genoeg geld heb voor iets anders. Of ik moet me koppakking vervanger maar aangezien ik toch een ander blok wil wil ik niet te veel meer aan de deze doen.
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: van x20xev naar c20let
En dan van X20XEV naar C20XE wat meer geld kost, dan je koppakking vervangen.
En daarna weer swappen naar C20LET?
Is ook niet handig toch
En daarna weer swappen naar C20LET?
Is ook niet handig toch
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev naar c20let
Nee dat klopt haha, maar als ik daar dan andere nokken en alles op gooi en alles dan ist ook wel leuk. En dan kan ik op me gemak naar een goeie let zoeken alsk wa meer geld heb. En die xe bewaar ik dan wel voor een ander project hier bij me maten.
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev naar c20let
dit is een hele vooruitgang,dit zal je echt wel merken.mikejuhhh schreef:Nee dat klopt haha, maar als ik daar dan andere nokken en alles op gooi en alles dan ist ook wel leuk. En dan kan ik op me gemak naar een goeie let zoeken alsk wa meer geld heb. En die xe bewaar ik dan wel voor een ander project hier bij me maten.
danny gsi 666
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev naar c20let
Vanaf maandag heb ik weer werk gelukkig dus nu maar afwachten hoelang ik hier mee door kan blijven rijden aangezien het opzich nog mee valt hoeveel kvs die verbruikt.
En dan toch die let maar is in gedachte houden haha.
En dan toch die let maar is in gedachte houden haha.
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev naar c20let
cool dat je weer werk heb gevonden,is lastig tegenwoordig en op naar de XE of LET.mikejuhhh schreef:Vanaf maandag heb ik weer werk gelukkig dus nu maar afwachten hoelang ik hier mee door kan blijven rijden aangezien het opzich nog mee valt hoeveel kvs die verbruikt.
En dan toch die let maar is in gedachte houden haha.
danny gsi 666
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev naar c20let
indd ik ben er blij mee, alleen ik weet nog niet wat ik nu moet doen. of even een dag sleutelen en er alleen een nieuwe pakking op doen en iets langer doorsparen of een xe of let kopen met 2 ton. het probleem is nu wel dat ik elke dag 30km moet gaan rijden met die lekke kop zeg maar, dilemma .
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: van x20xev naar c20let
ik zou er een nieuwe pakking tussen en door sparen voor een goede XE of LET.mikejuhhh schreef:indd ik ben er blij mee, alleen ik weet nog niet wat ik nu moet doen. of even een dag sleutelen en er alleen een nieuwe pakking op doen en iets langer doorsparen of een xe of let kopen met 2 ton. het probleem is nu wel dat ik elke dag 30km moet gaan rijden met die lekke kop zeg maar, dilemma .
danny gsi 666
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: van x20xev naar c20let
Nou na wat tellen en doen heb ik besloten om toch voor een ze te gaan. Ik heb wel wat leuke let's gevonden maar dat is me toch nog allemaal te duur. Als ik ga tellen wat er nog meer met gebeuren aan mijn xev om hem echt goed te krijgen vind ik het toch niet de moeite waard. Ik heb nu een xe gevonden hier in de buurt bij jeroen van c20xeparts ,is hij betrouwbaar en vooral zou dit blok betrouwbaar zijn? http://link.marktplaats.nl/794464618" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: van x20xev naar c20let
weet je nooit,
documentje laten ondertekenen dat hij het blok goed lopend heeft verkocht, zo niet geld terug
en ach als hij die wil tekenen zegt het vaak al genoeg
documentje laten ondertekenen dat hij het blok goed lopend heeft verkocht, zo niet geld terug
en ach als hij die wil tekenen zegt het vaak al genoeg
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: van x20xev naar c20let
Met Jeroen heb ik altijd goed zaken kunnen doen.
Één keer gehad dat iets niet goed was en kon ik zo zonder problemen omruilen.
Één keer gehad dat iets niet goed was en kon ik zo zonder problemen omruilen.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility