Astra F cabrio (Vincent_R)

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door TurboTim »

Gelukkig hebben ze het weer netjes gemaakt, en mooie updates Vincent :thumbsup:
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

Foxs schreef:Gelukkig hebben ze het weer netjes gemaakt, en mooie updates Vincent :thumbsup:
ziet er weer mooie uit.leer compleet. :worship: :worship: .je leer is echt super mooi.
vette cabrio vincent. :thumbsup: .
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Zo, dat is weer even geleden, maar we zitten niet stil.
Afbeelding

Afgelopen tijd druk geweest met afstuderen van mijn HBO opleiding, settelen op het werk en het bedenken van nieuwe plannen voor de auto.
In de tussentijd veel bezig geweest met het detailen (poetsen) van auto's.

Wel is de cabrio nog naar de schade hersteller/spuiter geweest om roest aan te pakken.
Je kent het wel, je ontdekt een klein plekje, de tectyl liet los, dus aan het pulken gegaan en vervolgens had ik dit....
Afbeelding

Dus naar de schadehersteller geweest en afgesproken dat hij heel de achterkant van de auto na moet kijken. Daar waar hij ook maar iets vind helemaal kaal slijpen, stralen, nieuwe stukken in lassen, al het plaatwerk in de menie en in de bitac/tectyl (zodat er zo veeeeel mogelijk gedaan word tegen de toekomstige roest) en het hele zooitje weer spuiten. Zo gezegd zo gedaan. Auto ruim 2 weken kwijt geweest, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. In ieder geval een lege beurs...

Hierbij een hele kleine selectie van de foto's die ik van de schadehersteller heb gehad (ze hebben het hele werk digitaal vastgelegd voor mij). Er bleek namelijk wel aardig wat roest aanwezig te zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn alleen wat foto's van de wielkuipen, maar zoals ik al zei, de gehele achterkant is nagekeken en behandeld. Wielkuipen, binnenzijde kofferbak, binnenschermen, bodembplaat, achterbumper is er af geweest, enz. enz.



Maar het is moment is weer daar dat er wat aan de cabrio gaat gebeuren.
Het doel is meer koeling en een beter lopende motor. Dus heb ik mijn reserve GSI bumper van zolder gehaald om hier de zaag in te kunnen zetten. Vandaag ga ik ook contact opnemen met wat tuningsbedrijven om de auto op maat af te laten stellen. Hebben jullie nog goede tips m.b.t. bedrijven? Ik zit zelf te denken aan Klasen Motors of Unlimited Tuning in Amersfoort. Ik wil geen standaard chipje.

Wat betreft de bumper. Hier ben ik gister aan begonnen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanavond gaan we het gat uitzagen langs de afplaktape.

Ik houd jullie op de hoogte! :)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door oenatje »

nice, iig weer roestvrij,
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door GSI Racer »

goed bezig geweest!

jammer van de roest, maar daar heeft elke Astra F wel zo langzamerhand last van helaas...

qua afstellen weet ik niet of je daar wel zoveel geld voor moet uitgeven.
je reed toch met een standaard C20NE he? ik denk dat je blij mag zijn als ze daar 10 pk uit halen.
standaard ongeblazen motoren afstellen/chippen loont zich gewoon niet naar mijn mening.
maar t is jou auto dus dat moet je ook zelf beslissen! :wink:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
petrolhead
forum-gebruiker
Berichten: 240
Lid geworden op: 11 apr 2012 17:08

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door petrolhead »

Prachtig werk weer !
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

zoon voorbumper heb ik ook nog liggen,ben hem spuit klaar aan het maken.
ECU soft op de windtraak 28 E,is een goed bedrijf en standard chip,chip op maat.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

GSI Racer schreef:goed bezig geweest!

jammer van de roest, maar daar heeft elke Astra F wel zo langzamerhand last van helaas...

qua afstellen weet ik niet of je daar wel zoveel geld voor moet uitgeven.
je reed toch met een standaard C20NE he? ik denk dat je blij mag zijn als ze daar 10 pk uit halen.
standaard ongeblazen motoren afstellen/chippen loont zich gewoon niet naar mijn mening.
maar t is jou auto dus dat moet je ook zelf beslissen! :wink:
Zijn een paar kleine dingen aan gedaan aan het blok, maar niet noemenswaardig. Maar het gaat mij eigenlijk ook niet zo zeer om een grote vermogenstoename maar wel om een perfect draaiende motor. Hij verbruikt nu redelijk veel (loopt wat te rijk naar mijn idee), pakt niet altijd super lekker op en hij word snel warm wat o.a. Een teken is van rijk lopen / niet goed afgesteld staan.
Dat is dus de reden dat ik hem af wil gaan laten stellen. Wil dat hij voor 99,9% perfect loopt en response geeft op het gas.

De vraag is dus alleen waar ze een goede afstelling kunnen maken op maat op de originele chip. Hoe is jou ervaring met Klasen?


@Danny, thanks voor de tip ik ga eens contact opnemen met hun om te kijken wat hun mogelijkheden zijn.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door oenatje »

uitkijken met ecu soft. dat was voorheen tuningchips.nl oplichter eerste klas
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Thanks voor de info! :)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door RedBill »

Mooi werk om die roest aan te pakken! Hulde!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door GSI Racer »

Mijn ervaring met Klasen is prima!
Ik ben er weliswaar pas 1 keer geweest, maar heb niks te klagen.

Je moet rekenen rond de 300 euro schat ik.
ik was 400 of 450 kwijt (incl de nieuwe wastegate actuator)

dan heb je echt een chip op maat.
ze doen dan 3 runs als ik het goed heb

hier in NLD zitten ook wel verschillende bedrijven, maar heb ik geen ervaring mee
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

@Redbil
Dankje! :D wil hem graag nog vele jaren houden (al dan niet als 2e auto).

@GSI racer,
Ik heb inmiddels contact opgenomen met Klasen, alleen vertelde hun mij dat zij alleen turbo motoren doen... :(
Dus die valt af. Ik heb nu een afspraak gemaakt om naar DHZ Twente te gaan om hem na te laten kijken en als alles goed is af te laten stellen.
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door GSI Racer »

Klasen doet wel heel veel turbo ja (eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar nu je het zegt)....

Niels is ook wel oke ja.
Zo lang het maar op een rollenbank gebeurt :thumbsup:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door AlexAstra »

ziet er weer mooi uit zo na de roestbehandeling! :D
ben benieuwd naar het resultaat met de voorbumper! word gaaf 8)

verder heb ik (zoals je miss wel gezien hebt) laatst een sport inlaat spruitstuk
op de kop getikt, merk je hier nou veel verschil mee? (zag dat je zelf ook een andere erop gezet hebt)
Mr.F
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:13

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Mr.F »

De roest is weer netjes weg gehaald, erg goed bezig!
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

AlexAstra schreef:verder heb ik (zoals je miss wel gezien hebt) laatst een sport inlaat spruitstuk
op de kop getikt, merk je hier nou veel verschil mee? (zag dat je zelf ook een andere erop gezet hebt)
Om met de deur in huis te vallen, het is geen wereld van verschil.

Ik heb dit i.c.m. Een koude lucht toevoer en K&n inleg filter (niet dat het heel veel uit maakt) en merkte wel verschil na het monteren. Het karakter van de motor veranderd iets en de kracht in het toerengebied veranderd iets (in positieve zin).
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door AlexAstra »

okee..., dan haal ik geen hoge verwachtingen in m'n hoofd, scheelt weer :P
maar ben benieuwd, bedankt voor de toelichting in ieder geval :wink: :)
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Nou we zijn weer wat verder gekomen. Het is even lezen/kijken, maar hoop dat jullie dat niet erg vinden....

Wat betreft de bumper:
Voor het netjes uitzagen mezelf een Fein zaag bemachtigd. Wat een geweldig apparaat voor dit soort klusjes. Je kunt perfect recht vooruit zagen waardoor je een mooie zaagsnede kan krijgen.
Afbeelding

Hiermee het gat dus verder netjes uitgezaagd, wat het volgende resultaat gaf:
Afbeelding

Afbeelding

Toen begonnen met de bumper helemaal te schuren met grit 600 (hier is een klein stukje gedaan):
Afbeelding

Nadat ik hem helemaal had geschuurd de imperfecties geplamuurd:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen de plamuur hard was kon deze weer geschuurd worden en heb ik de overtollige plamuur weg geschuurd met grit 800. Daarna de bumper geschuurd met waterproof 1000, waterproof 1200 en waterproof 1500. Toen de metalen binnenbalk op maat gezaagd zodat dit niet meer hoef te gebeuren wanneer de bumper in kleur is. Hierna de bumper in de plastic primer gespoten en het gaas pas gemaakt en erin gekit:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen hij in de plastic primer stond eerst de kentekenplaathouder pas gemaakt. Niet iedereen zal dit goedkeuren, maar ik wilde niet gaan boren of steuntjes maken enzo. Ik heb gekozen voor zuignapjes. Dit word in de show wereld met regelmaat gebruikt. Hiervoor heb ik een assortie zuignapjes besteld die hiervoor geschikt zijn en een carbon dipped kentekenplaathouder. Deze moest wat verbogen worden (door te verwarmen) om hem in de lijn van de bumper mee te laten lopen. Dit is het eindresultaat:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen is de bumper in de kleur gespoten. 5 lagen kleurlak en 5 lagen blanke lak. Dit heb ik gewoon met professionele spullen gedaan, alleen niet in een spuitcabine. Wel is alles van te voren geveegd in de schuur en de vloer volledig nat gemaakt. Dit verminderd de hoeveelheid stof.
Afbeelding

Afbeelding

Zoals je kan zien is er wat sinasappelhuid aanwezig (dit is bijna niet te voorkomen) en op sommige plekken zaten er hele kleine stofdeeltjes is. Maar dit is geen probleem gezien het verdere werk wat er nog in de planning stond...

Na een paar dagen gewacht te hebben, om de lak te laten uitharden, heb ik heel de bumper weer geschuurd. Welliswaar waterproof met grit 2000 en 2500, waarna lokaal nog met grit 4000:
Afbeelding

Nadat hij zo helemaal was geschuurd mijn polijstspullen ter hand genomen en de bumper in 4 stappen volledig gepolijst. Door het schuren en polijsten zijn alle sinasappelhuid en kleine stofdeeltjes verdwenen en heb ik een ongelofelijk strakke bumper over. Ik durf gerust te zeggen dat de meeste professionele spuiter geen netter eindresultaat opleveren.
Afbeelding

Zo op de foto is het niet goed te zien natuurlijk, maar is zal duidelijke foto's maken wanneer hij gemonteerd is.
Dat is overmorgen. Zaterdag morgen 19-10 ga ik hem monteren.

Het nakijken van de motor:
Voordat de motor afgesteld gaat worden heb ik contact gehad met Niels van DHZ Twente om de motor na te kijken zodat hij helemaal goed loop in de basis. Afgesproken dat ik 12-10 langs zou komen in Vriezenveen, dus zo gezegd zo gedaan.
Afbeelding

Er waren geen foutcodes te bekennen, maar wel waren de rotor, verdelerkap en bougiekabels erg slecht (lees versleten en geoxideerd). Dit is dus allemaal vervangen. Verder is de brandstof druk afgesteld en hebben we gekeken of er verder niets verkeerd was, maar de rest was allemaal goed.
Resultaat is dat hij veeeel lekkerder oppakt bij gas geven en dat hij ook wat zuiniger is geworden. Tevens hoor ik goed dat hij lekkerder loopt (minder ruw). Al met al ben ik ontzettend tevreden.

De vooruitzichten:
Vanmorgen naar Cabrio Partner in Leersum geweest voor een nieuwe kap. Dit bedrijf staat erg goed aangeschreven en wat ik vandaag bij hun binnen heb zien staan geeft mij wel een goed gevoel (oude maserati's, Mercedessen, Mustangs, noem maar op). En het werk wat er aan gedaan was zag er top uit! Dit wil ik altijd graag zien voordat ik er iets aan mijn auto laat doen, omdat ik zeker wil zijn van goed en vakkundig werk, zeker wanneer je een hoop geld achter laat.
We zijn tot de overeenkomst gekomen dat er een nieuwe sonneland buitendak op komt met extra isolatie en geluidsdemping, al het binnenwerk word na gekeken en o.a de trekbanden worden vernieuwd, verder word er custom een zwarte hemel gemaakt voor de binnenzijde.
Dit gaat alleemaal op de 29e en de 30e gebeuren. Zo heb ik hem ook weer op tijd terug om 2 november naar de Opel Test Dag te gaan voor een winterplannetje (ook al rijd ik er in de winter niet mee :P).


Zo.... hoop dat het het lezen en kijken waard was. Dit was het weer voor vandaag. Zaterdag dus de bumper monteren, hiervan zal ik dan ook weer wat plaatjes posten. :)
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door AlexAstra »

leuk om weer een update van je te lezen/zien!
gaaf dat je de Astra is topstaat maakt!
ben benieuwd naar het nieuwe dak, en hoe de bumper zal staan :D 8)
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door pascal1109 »

Hele mooie update Vincent. Mooi gedetailleerd verhaal met foto's. Erg leuk om te zien/lezen wat er allemaal gebeurd :D
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Dank heren! :D

Gister aan het einde van de middag de auto ook nog even gewassen, was wel nodig na 3 weken....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Afgelopen zaterdag was dus de dag aangebroken om de aangepaste voorbumper te gaan monteren. Hierbij een klein verslagje.

Hierbij nog een foto van hoe de auto er bij stond voordat ik richting Den Bosch ging om de bumper te vervangen. Ik ben dit namelijk op mijn werk gaan doen (een brug is toch wel makkelijk :P). En nog een foto van de zijkant voor de leuk :)
Afbeelding

Afbeelding

Bij de garage aangekomen eerst de 'oude' bumper (heeft er goed 1 jaar en 4 maanden op gezeten) er af gehaald:
Afbeelding

Tevens was ik vorige week een keer langs The Autosport Company gereden voor wat spullen waaronder een hose seperator (D10). Deze leidingen zaten met een ty-rap vast waardoor ze langs elkaar schuurde. Dit is nu dus ook gelijk weer opgelost:
Afbeelding

Oud en nieuw langs elkaar (ik had voor de nieuwe bumper alles nieuwe gekocht of had het al als reserve liggen. Bumperlip incl. bevestigingsmateriaal, bumperbalksteunen, bumperbalk slotbouten en mistlampen (deze heb ik alleen wel overgezet van de oude bumper om er zeker van te zijn dat ze zouden werken):
Afbeelding

NIeuwe bumper erop:
Afbeelding

Random foto. Als hij zo op de brug staat geeft toch altijd weer mooi de gelegenheid om er eens onder door te lopen en alles te inspecteren:
Afbeelding

Aangezien afgelopen week alles (op de bobine en de bougies na) van de ontsteking is vervangen (rotor, verdelerkap en bougiekabels) had ik gelijk maar even een setjes bougies in het magazijn gehaald, zodat deze ook weer vers zijn. De oude die er uit kwam zagen er super netjes uit, niet verbrand, niet nat, e.d.:
Afbeelding


Zondag was het een prachtige dag qua weer, dus dat gaf mij weer de gelegenheid om de auto weer schoon te maken en gelijk maar even te voorzien van een laagje spray sealant enz. Tevens de uitlaat aan de binnen zijde weer voorzien van 3 laagjes hitte bestendige zwarte lak zodat dit ook weer netjes oogt (voor de oplettende kijker, de hoekjes zijn naderhand nog schoon gemaakt ;) ):
Afbeelding

Afbeelding



Ohh wacht, het ging allemaal om de voorbumper he.... :
Afbeelding

Afbeelding

Het zal niet de definitieve plaats zijn voor de nummerplaat, want deze moet in het midden of aan de bestuurderszijde zitten. Hier kwam ik te laat achter. Dus hier kijk ik van de winter nog even naar.
Nu even een weekje rust en dan volgende week dinsdag ochtend (29e) de auto naar Leersum rijden voor zijn grote update. Hier kan ik hem dan de 30e aan het einde van de dag weer ophalen. :D
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Ray »

Leuk man! :)
Wel zonde dat die kentekenplaat aan de voorkant verplicht is.
Ik wist trouwens niet dat jij bij Lathouwers werkt. Daar ben ik zaterdag toevallig ook nog binnen geweest :p
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door mikejuhhh »

Ziet er gaaf uit ,ik vind het wel jammer dat je hem niet dieper gemaakt hebt.
Maar hoe jij alles aan pakt :worship:
Plaats reactie