Voorstellen
Voorstellen
Hey mensen, ik ben Robbin ben 18 jaar en woon in Nijbeets friesland.
Vorig zomer heb ik een astra gekocht, was een 1400 met wat schade. Heb helaas geen fotos van hoe hij was, ben vrijwel meteen begonnen met strippen enz.
Heb hem overgespoten naar diepzwart, gsi kitje erom zwarte achterlichten ramen geblindeert. Vond het een leuke auto om te zien maarja 1400 schiet niet echt op en toen ik mn rijbewijs had na 2 maanden t blok stukgetrapt..
vervolgens toch maar een echte gsi gekocht, afgetrapt interieur vernield en geen C20xe helaas maar deze was voor mij betaalbaar.
Dus nu een nieuw projectje, zal helaas iets minder snel gaan dan de vorige ivm met geld.
Het blok was stuk dus als eerste een andere blok erin gezet, vervolgens een andere uitlaat eronder gezet voor tot achter (oude was gelast en compleet verrot).
Toen heb ik voor een hele mooie prijs een leren interieursetje op de kop getikt.
De auto is nu dus verder goed alleen ziet er van buiten niet uit helaas, maar door drukte en te weinig geld kom ik er helaas voorlopig niet aan toe om mijn eigen auto te spuiten. Eerst nog een nieuwe voorraam en dan eindelijk mn ramen weer laten blinderen.
Nog even een fotootje van mn huidige astra en dan heb ik mijn verhaal wel gedaan dacht ik zo haha.
Kwam dit forum tegen en dacht is altijd leuk me aan te melden nu ik een gsi heb.
Greets, Robbin
Vorig zomer heb ik een astra gekocht, was een 1400 met wat schade. Heb helaas geen fotos van hoe hij was, ben vrijwel meteen begonnen met strippen enz.
Heb hem overgespoten naar diepzwart, gsi kitje erom zwarte achterlichten ramen geblindeert. Vond het een leuke auto om te zien maarja 1400 schiet niet echt op en toen ik mn rijbewijs had na 2 maanden t blok stukgetrapt..
vervolgens toch maar een echte gsi gekocht, afgetrapt interieur vernield en geen C20xe helaas maar deze was voor mij betaalbaar.
Dus nu een nieuw projectje, zal helaas iets minder snel gaan dan de vorige ivm met geld.
Het blok was stuk dus als eerste een andere blok erin gezet, vervolgens een andere uitlaat eronder gezet voor tot achter (oude was gelast en compleet verrot).
Toen heb ik voor een hele mooie prijs een leren interieursetje op de kop getikt.
De auto is nu dus verder goed alleen ziet er van buiten niet uit helaas, maar door drukte en te weinig geld kom ik er helaas voorlopig niet aan toe om mijn eigen auto te spuiten. Eerst nog een nieuwe voorraam en dan eindelijk mn ramen weer laten blinderen.
Nog even een fotootje van mn huidige astra en dan heb ik mijn verhaal wel gedaan dacht ik zo haha.
Kwam dit forum tegen en dacht is altijd leuk me aan te melden nu ik een gsi heb.
Greets, Robbin
Laatst gewijzigd door rob94 op 28 jan 2014 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra 1.6 GL
Re: Voorstellen
van harte welkom op het forum
veel veilige km`s gewenst
veel veilige km`s gewenst
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Wlkom hier.
Ben je zelf autospuiter van beroep?
Ben je zelf autospuiter van beroep?
Ja dat klopt, maar ik doe de hele dag autos strak maken en voorbewerken
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
welkom op het astra gsi forum,ziet er toch niet zo
slecht uit,welk leer heb je.
danny gsi 666
slecht uit,welk leer heb je.
danny gsi 666
- ivo303
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F GL 1.6 X16SZ Rio Verde (sold) Opel Astra GSI B204
Welkom!
Op een wazige foto niet danny haha, en wat het interieur betreft het is recaro naar mijn weten, en hoogstwaarschijnlijk komt het uit een calibra.
Zal wanneer ik tijd heb eens wat meer foto's plaatsen.
mvg Robbin
Zal wanneer ik tijd heb eens wat meer foto's plaatsen.
mvg Robbin
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Hoi,
Welkom!
leuke GSI heb je en succes met je project!
Groete,
Alex.
Welkom!
leuke GSI heb je en succes met je project!
Groete,
Alex.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Welkom
- TurboTim
- Moderator
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Welkom veel plezier op het Forum
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
-
- Oud-Clublid
Welkom
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Van harte welkom hier! Rustig aan gewoon stukje bij beetje de wagen weer strak maken.
Mocht je hulp nodig hebben dan ben je op dit forum aan het goede adres!
Mocht je hulp nodig hebben dan ben je op dit forum aan het goede adres!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Heb intussen achterhaald dat jij je in juli ook als clublid had aangemeld. Je had je forumnaam bij je lidmaatschap niet ingevuld, kon die koppeling dus niet maken. Zag nu dat het mailadres hetzelfde is. Bij dezen dus je rechten op het forum uitgebreid!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- petrolhead
- forum-gebruiker
Welkom
welkom hier