Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
zo, hierbij mijn topic over mn ascona, gecopy-past vanaf Opel-Forum
Allen veel leesplezier en schroom zeker niet te reageren!
Zo, vandaag maar besloten toch weer eens een topic te starten over een ander project van me, mijn ascona A.
Zoals gewoonlijk open ik dit topic nu pas terwijl de ombouw al in een gevorderd stadium is, ik zit veel in de schuur en weinig achter de pc :vertag
Zoals sommige wel weten heb ik vorig jaar de Saabstra afgebouwd waar ook een topic hier van is.
De ombouw was zeer geslaagd maar helaas niet lang van kunnen genieten doordat mijn broertje hem om een boom heen vouwde:
dus maar eens besloten wat anders in mn ascona te hangen in plaats van een saab motor omdat ik het toch te gevaarlijk vond in zon oud hok.
Ik liep vroeger al met het idee rond een opel v6 blok in mijn a manta te hangen, maar toen had ik de mogelijkheden daarvoor nog niet dus bleef het bij dromen.
Aangezien ik nu wel de ruimte en de financieen heb die droom maar eens werkelijkheid proberen te maken.
Dus op zoek naar een v6je, al snel liep ik op de sloop tegen een x30xe aan uit een omega, deze had de koppakking lek volgens de sloper maar was wel compleet, een een c25xe welke ik nog kon beluisteren uit een vectra a, deze liep heel netjes dus alle 2 de blokjes maar uitgebouwd en meegenomen voor een leuk prijsje.
de c25xe:
en de x30xe
meteen maar even passen, en al meteen tegen genoeg problemen aangelopen;
-de motor is te hoog voor de ascona, motorkap gaat never nooit niet dicht.
-carterpan moet gefabriceerd worden evenals motorsteunen
-uitlaat wordt wel krapjes zeker bij de stuurkolom
-en uiteraard tig andere zaken
het ziet eruit alsof het ruimte over heeft, nou niet dus
vooral de hoogte van de motor is een groot probleem, aangezien ik besloten heb de c25xe te gebruiken zit de inlaat wel erg hoog, dit heb ik nu enigzins weten te verlagen door een ecotec x25xe inlaat erop te zetten, welke een stuk lager ligt en tevens efficienter is dan de c25xe inlaat.
maar nog steeds gaan het het bij lange na niet redden, dus een drastisch besluit genomen; het orginele stuurhuis moet maar wijken voor wat anders.
Na al eens op fotos van Jo's manta m3 een bmw stuurhuis gezien te hebben, ben ik op onderzoek uitgeweest en na wat meetwerk op de sloop maar een bmw e36 stuurhuis meegenomen met stuurbekrachtiging, ook wel leuk met parkeren.
Het bleek wel een hell of a job te zijn dit passend te maken en ook niet zomaar iets, het is toch wel een vrij belangrijk onderdeel
dus maar eens na het nodige meet en rekenwerk de slijptol in de vooras gezet en ziedaar;
Ik heb flink moeten slijpen en lassen om het stuurhuis te laten passen, in de hoek van de as een halve ronding gemaakt om de dikke nek incl leidingen van het stuurhuis te laten passen;
kortom, niet echt iets voor beginners in zowel het lassen als constructieleer, als je het verkeerd doet verzwak je de vooras teveel en de plaats van het stuurhuis is ook erg belangrijk, ik heb deze zoveel mogelijk op dezelfde afstand van de vooras gebouwd tov het orgineel, alleen wel een stuk lager, daar ging het uiteindelijk ook om.
We zullen wel zien hoe het rijdt.
nadat het laswerk en de aanpassingen voor het stuurhuis klaar waren de hele zooi uit elkaar gehaald, gestraald en gespoten:
ook maar meteen bezig geweest met de stuurarmen, de orginele bmw stuurarmen waren veelste lang en de stuurkogels passen ook niet, dit werd dus weer creatief bezig zijn
zo heb ik het nu opgelost, stuurarmen van een bmw e30 wat ingekort, op een stuk cr mobystaal staf de draad gesneden welke in de stuurarmen van de e30 past en aan het andere eind draad gesneden met de kogels van een manta B, het draadeind zit zon 60mm in de e30 stuurarm geschroefd en daarna verlijmd met speciale constructielijm niet losneembaar.
Allen veel leesplezier en schroom zeker niet te reageren!
Zo, vandaag maar besloten toch weer eens een topic te starten over een ander project van me, mijn ascona A.
Zoals gewoonlijk open ik dit topic nu pas terwijl de ombouw al in een gevorderd stadium is, ik zit veel in de schuur en weinig achter de pc :vertag
Zoals sommige wel weten heb ik vorig jaar de Saabstra afgebouwd waar ook een topic hier van is.
De ombouw was zeer geslaagd maar helaas niet lang van kunnen genieten doordat mijn broertje hem om een boom heen vouwde:
dus maar eens besloten wat anders in mn ascona te hangen in plaats van een saab motor omdat ik het toch te gevaarlijk vond in zon oud hok.
Ik liep vroeger al met het idee rond een opel v6 blok in mijn a manta te hangen, maar toen had ik de mogelijkheden daarvoor nog niet dus bleef het bij dromen.
Aangezien ik nu wel de ruimte en de financieen heb die droom maar eens werkelijkheid proberen te maken.
Dus op zoek naar een v6je, al snel liep ik op de sloop tegen een x30xe aan uit een omega, deze had de koppakking lek volgens de sloper maar was wel compleet, een een c25xe welke ik nog kon beluisteren uit een vectra a, deze liep heel netjes dus alle 2 de blokjes maar uitgebouwd en meegenomen voor een leuk prijsje.
de c25xe:
en de x30xe
meteen maar even passen, en al meteen tegen genoeg problemen aangelopen;
-de motor is te hoog voor de ascona, motorkap gaat never nooit niet dicht.
-carterpan moet gefabriceerd worden evenals motorsteunen
-uitlaat wordt wel krapjes zeker bij de stuurkolom
-en uiteraard tig andere zaken
het ziet eruit alsof het ruimte over heeft, nou niet dus
vooral de hoogte van de motor is een groot probleem, aangezien ik besloten heb de c25xe te gebruiken zit de inlaat wel erg hoog, dit heb ik nu enigzins weten te verlagen door een ecotec x25xe inlaat erop te zetten, welke een stuk lager ligt en tevens efficienter is dan de c25xe inlaat.
maar nog steeds gaan het het bij lange na niet redden, dus een drastisch besluit genomen; het orginele stuurhuis moet maar wijken voor wat anders.
Na al eens op fotos van Jo's manta m3 een bmw stuurhuis gezien te hebben, ben ik op onderzoek uitgeweest en na wat meetwerk op de sloop maar een bmw e36 stuurhuis meegenomen met stuurbekrachtiging, ook wel leuk met parkeren.
Het bleek wel een hell of a job te zijn dit passend te maken en ook niet zomaar iets, het is toch wel een vrij belangrijk onderdeel
dus maar eens na het nodige meet en rekenwerk de slijptol in de vooras gezet en ziedaar;
Ik heb flink moeten slijpen en lassen om het stuurhuis te laten passen, in de hoek van de as een halve ronding gemaakt om de dikke nek incl leidingen van het stuurhuis te laten passen;
kortom, niet echt iets voor beginners in zowel het lassen als constructieleer, als je het verkeerd doet verzwak je de vooras teveel en de plaats van het stuurhuis is ook erg belangrijk, ik heb deze zoveel mogelijk op dezelfde afstand van de vooras gebouwd tov het orgineel, alleen wel een stuk lager, daar ging het uiteindelijk ook om.
We zullen wel zien hoe het rijdt.
nadat het laswerk en de aanpassingen voor het stuurhuis klaar waren de hele zooi uit elkaar gehaald, gestraald en gespoten:
ook maar meteen bezig geweest met de stuurarmen, de orginele bmw stuurarmen waren veelste lang en de stuurkogels passen ook niet, dit werd dus weer creatief bezig zijn
zo heb ik het nu opgelost, stuurarmen van een bmw e30 wat ingekort, op een stuk cr mobystaal staf de draad gesneden welke in de stuurarmen van de e30 past en aan het andere eind draad gesneden met de kogels van een manta B, het draadeind zit zon 60mm in de e30 stuurarm geschroefd en daarna verlijmd met speciale constructielijm niet losneembaar.
Laatst gewijzigd door saabscona op 23 mei 2012 14:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Op het opel-forum je bericht wijzigen, alles kopiëren en hier een nieuw bericht plaatsen en dan heel de boel plakken.
Ik ga alvast popcorn halen, kan jij effe copy+pasten
Ik ga alvast popcorn halen, kan jij effe copy+pasten
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
zo, de c25xe ontdaan van aanbouwdelen om hem eens goed op te frissen qua uiterlijk, blok schoongemaakt, ontroest en voorzien van een nieuwe laklaag:
neues lack:
de carterpan ook maar meteen gemonteerd;
op deze foto is ook te zien hoe ik de oliepeilstok heb opgelost, namelijk de pijp van de x30xe welke in een bus schuift die ik in de carterpan heb gelast, afdichting net als orgineel dmw o ringen.
Ik kon voor leuk geld aan een setje aluminium klepdeksels komen ter vervanging van de plastic meuk welke vaak lekken, dus maar meteen glasparelstralen en poedercoaten, evenals de stuurpomp steun en motorsteunen, met dank aan laurent!
ik wist nog niet helemaal wat ik moest denken van het ferrarirood, maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer het went :jerry
steunen zilver gecoat:
toen kon het blok opgebouwd worden, heerlijk werkt dat, alles schoon en fris
nieuwe distributieset erop
en de aanbouwdelen weer monteren:
bijna weer compleet:
neues lack:
de carterpan ook maar meteen gemonteerd;
op deze foto is ook te zien hoe ik de oliepeilstok heb opgelost, namelijk de pijp van de x30xe welke in een bus schuift die ik in de carterpan heb gelast, afdichting net als orgineel dmw o ringen.
Ik kon voor leuk geld aan een setje aluminium klepdeksels komen ter vervanging van de plastic meuk welke vaak lekken, dus maar meteen glasparelstralen en poedercoaten, evenals de stuurpomp steun en motorsteunen, met dank aan laurent!
ik wist nog niet helemaal wat ik moest denken van het ferrarirood, maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer het went :jerry
steunen zilver gecoat:
toen kon het blok opgebouwd worden, heerlijk werkt dat, alles schoon en fris
nieuwe distributieset erop
en de aanbouwdelen weer monteren:
bijna weer compleet:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
tussendoor even een bmw e30 gedemonteerd voor onderdelen incl de neus eraf gezaagd, altijd handig voor motorswaps:
neusje heeft een mooie hangplek
-een saab gekocht, gefixt en apk erop, foto staat hier al in het topic op pag 2
-Daarna een saab gesloopt voor het blokje, ook foto van aanwezig hier
-mn moeders kadett c weer eens opgelapt voor de apk en het oog
eruit geslepen, binnendorpel vervangen en buitendorpel, strakgemaakt, gespoten en de onderkant nieuw in de anti steenslag en tectyl
en nog wat andere autootjes tussendoor wat onderhoud en reparatie gedaan, dus nu weten jullie dat ik niet op de bank heb gezeten :vertag
neusje heeft een mooie hangplek
-een saab gekocht, gefixt en apk erop, foto staat hier al in het topic op pag 2
-Daarna een saab gesloopt voor het blokje, ook foto van aanwezig hier
-mn moeders kadett c weer eens opgelapt voor de apk en het oog
eruit geslepen, binnendorpel vervangen en buitendorpel, strakgemaakt, gespoten en de onderkant nieuw in de anti steenslag en tectyl
en nog wat andere autootjes tussendoor wat onderhoud en reparatie gedaan, dus nu weten jullie dat ik niet op de bank heb gezeten :vertag
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
zo, nu weer terug naar de ascona;
motor incl vooras e.d zit er weer in, ben begonnen met aansluiten koelsysteem en bedrading.
stuurbekrachtigingsleidingen gemaakt, bestaande uit een deel BMW en een deel opelleiding welke ik aan elkaar getiglast heb dmw een bus, welke meteen als Reducer dienst doet:
busje gedraaid met 4mm reducerdoorlaat, zelfde maat als de bmw leiding had:
en afgelast en gelakt:
Ook het remsysteem is aangepast, nieuwe leidingen icm goodridge rvs remslangen en astra gsi remklauwen
remklauwen voorzien van revisiesetje en een nieuwe lak:
nieuw steuntje, nu achter de vooras zoals bij een manta B, zodat ik niet hoefde te rommelen met lange remslangen tussen de veer door, nu kan ik gewoon een manta b gsi remslang gebruiken:
het complete systeem;
ook zie je op deze foto dat de slangen van de stuurbekrachtiging erop zitten, deze is dan ook klaar en zou moeten functioneren.
Reservoir voor de bekrachtigingsolie ook geplaatst, mooi weg in de neus zodat het niet teveel opvalt:
wat fotos hoe het blok er nu inligt:
ondertussen ben ik bezig met het aanpassen van de bedrading en een koelfan plaatsen, binnenkort weer meer :kewlpics
motor incl vooras e.d zit er weer in, ben begonnen met aansluiten koelsysteem en bedrading.
stuurbekrachtigingsleidingen gemaakt, bestaande uit een deel BMW en een deel opelleiding welke ik aan elkaar getiglast heb dmw een bus, welke meteen als Reducer dienst doet:
busje gedraaid met 4mm reducerdoorlaat, zelfde maat als de bmw leiding had:
en afgelast en gelakt:
Ook het remsysteem is aangepast, nieuwe leidingen icm goodridge rvs remslangen en astra gsi remklauwen
remklauwen voorzien van revisiesetje en een nieuwe lak:
nieuw steuntje, nu achter de vooras zoals bij een manta B, zodat ik niet hoefde te rommelen met lange remslangen tussen de veer door, nu kan ik gewoon een manta b gsi remslang gebruiken:
het complete systeem;
ook zie je op deze foto dat de slangen van de stuurbekrachtiging erop zitten, deze is dan ook klaar en zou moeten functioneren.
Reservoir voor de bekrachtigingsolie ook geplaatst, mooi weg in de neus zodat het niet teveel opvalt:
wat fotos hoe het blok er nu inligt:
ondertussen ben ik bezig met het aanpassen van de bedrading en een koelfan plaatsen, binnenkort weer meer :kewlpics
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Zo beter pascal? was er al bang voor ja, copy-paste, maar het kostte gelukkig weinig moeite en tijd!
Geniet van je popcorn en mn topic!
Geniet van je popcorn en mn topic!
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
goed bezig daar!
- .:johan:.
- forum-gebruiker
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
- Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
- Locatie: Hedel
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
zoo dan die geven ook niet op!! goed bezig en doorgaan zo!
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Gaaf project man, netjes hoe je dat allemaal weer pas maakt
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
vet project man ,dit kan je leuk om zijn as gooien.die gaat wel vooruit met die V6 .
danny gsi 666
danny gsi 666
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Ontzettend gaaf project!
Ga ik zeker verder volgen
Ga ik zeker verder volgen
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
je mist nog een foto bij de e30
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
die zou je wel willen zien he dat je mn mooie bmw doormidden staat te zagen nee die heeft marcel denk ikMikeopel schreef:je mist nog een foto bij de e30
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Heel gaaf project man
Maar heb ik er overheen gelezen, want waar komt die C25XE nou om de hoek kijken?
Maar heb ik er overheen gelezen, want waar komt die C25XE nou om de hoek kijken?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
gaaf project
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
op de sloop. de een van de eerste 3 zinnenpascal1109 schreef:Heel gaaf project man
Maar heb ik er overheen gelezen, want waar komt die C25XE nou om de hoek kijken?
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Waarom die in bezit is grapjas
Dat die van de sloop komt had ik wel begrepen.
Er wordt niets mee gedaan volgens mij
Dat die van de sloop komt had ik wel begrepen.
Er wordt niets mee gedaan volgens mij
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Denk dat je er overheen gelezen hebt idd, de c25xe zit in de ascona, x30xe heb ik gebruikt voor sommige aanbouwdelen, meeste c25xe aanbouwdelen heb ik over dus als iemand wat zoekt
- GSI4ever
- forum-gebruiker
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 10 nov 2011 21:59
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
- Locatie: Groningen
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Goed bezig.
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Ah zo, daar heb ik dan overheen gelezen.
En in de titel staat MV6, dat is alleen de X30XE, vandaar dat ik dacht dat je die in de ascona had gebouwd
En in de titel staat MV6, dat is alleen de X30XE, vandaar dat ik dacht dat je die in de ascona had gebouwd
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
wat niet is kan nog komen
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 22 mei 2012 17:24
- Auto('s): opel ascona A v6 24v '72, BMW 320i, R.I.P Astra GSI B204L
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
@pascal, i know, maar het klinkt gewoon leuk, mv6. En inderdaad mike, als de 2.5 niet bevalt komt de 3.0 er gewoon in!
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
jij rijd toch niet harder dan de toegestaande snelheid opa .saabscona schreef:@pascal, i know, maar het klinkt gewoon leuk, mv6. En inderdaad mike, als de 2.5 niet bevalt komt de 3.0 er gewoon in!
en ja je Saab is sneller, dat weet ik al
en btw het gaat niet om de snelheid he mark! het gaat om het ombouwe :megafun: :megafun:
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Ascona A '72 MV6--2.5i 24v
Goed bezig !