Update! Alweer een tijd geleden...druk druk met studie van het werk etc, ook ondertussen nog op vakantie geweest!
De Weitec schroefset is weer verwisseld voor de standaard schokdempers en veren, de nadelen wogen niet op tegen de voordelen.
Hier in Eibergen stikt het van de drempels, deze worden erg hard doorgegeven, op den duur vond ik het irritant worden.
De
![GSi :GSi:](./images/smilies/gsi.gif)
heeft zich het afgelopen half jaar behoorlijk goed gehouden.
2 mankementen hebben zich voorgedaan, de nokkenassensor was kapot, auto liep niet goed bij lage toerentallen. Deze is vervangen en de motor loopt weer als een zonnetje.
De ander kan de
![GSi :GSi:](./images/smilies/gsi.gif)
niets aan doen, in Italië zijn we achteruit de greppel in gegleden, (grindweggetje waarbij je totaal de greppel niet kon zien, deze was helemaal begroeid)
Hierbij is de achterdemper afgebroken, deze hangt nog wel in de rubbers maar is denk ik niet meer te repareren.
Donderdag gaan we er naar kijken, hopelijk dat de rest van de uitlaatlijn geen schade heeft opgelopen...
Wat me erg is meegevallen, is het verbruik van de X20XEV motor op lange afstand.
Onzuinigst wat ik heb gereden is 1 op 12,3 (dat in Duitsland op de snelweg, af en toe de 200 km/h aantikken) en het zuinigst 1 op 15,4 (!!).
Hierbij een aantal vakantiefoto's
1. onderweg in Duitsland 's morgens vroeg
2. op de Gotthardpas in Zwitserland, echt een prachtige weg!
3. op de terugweg naast een erg geliefde auto hier op het forum, de Vauxhall Carlton oftewel de Lotus Omega. Wat ging dat ding van z'n plek tijdens het invoegen!
Grappig dat heel veel mensen niet weten dat dit een erg zeldzame auto is, zeldzamer dan een Lamborghini Diablo of Ferrari F40 om maar wat te noemen.
Groeten Mark