The Undertaker schreef:Is wel een hele mooie optie. KMS zou mijn keuze zijn dan.Trompie schreef:Ik zou in dat geval voor en programmeerbaar systeem gaan dan
dat zou inderdaad dan nog veel beter optie zijn. ben je van alle gemier af
The Undertaker schreef:Is wel een hele mooie optie. KMS zou mijn keuze zijn dan.Trompie schreef:Ik zou in dat geval voor en programmeerbaar systeem gaan dan
Het kan goedgaan hoor. Bij mij bleef GSi ook netjes op de papieren staan nadat de 6cilinder goedgekeurd was door de RDWopel friend forever schreef:Sinds recent heb ik vernomen dat als je naar de RDW toe-stapt om de auto op papier te zetten, je gegeven dat het een GSI betreft niet wordt vermeld op het kenteken vandaar in dubio.
Dat was het japrs schreef:een ombouw zonder vrijprogrameerbaar is zeker mogelijk!
corsa b met x20xer(opc 1 motor) met het orginele ecu!
http://users.skynet.be/f.janssen/Corsa_ ... ruimte.png" onclick="window.open(this.href);return false;
kadett e met een z20let en orginele ecu!
http://users.skynet.be/f.janssen/image007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
een z20let motor heeft GEEN canbus de z20leh heeft dit wel. daarom pakt iedereen die een leh ombouw doet, een z20let kabelboom
@pluggie, als je ziet wat zo'n ombouw kost, dan snap je wel waarom het niet zo snel gaat
pluggie schreef:
PRS weer met superdomme post, als 'je ziet wat het kost'
Gast, wordt eens wakker, lees eens wat ik schrijf. Kweet 10x zo goed als jij misschien nog wel. Allemaal geklets is het.
Effe wedje leggen ? Deze gaat nooit rijden met Z20LET. Tada.
om het nog even de link te leggen..opel friend forever schreef:De naam Frank Janssen heb ik ook al genoemd, deze persoon spreek ik ook regelmatig, weer bij diezelfde dealer. De Heer die de revisies doet voor die dealer spreek ik ook weer regelmatig. Welnu deze heren lijkt mij genoeg expertiese en zij maken ook weer gebruik van mijn kennis (draaien en freesen) waardoor ik regelmatig onderdelen maak voor deze heren zodat zij alleen materiaal kosten hebben. Zoals je nu kunt lezen wordt al het werk gedaan door vak-mensen en kost het mij ook alleen maar de materialen met een personeels korting. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat mijn project niet afkomt
Ah joh, zorg dat je een kopietje hebt van je oude kentekenbewijs, kun je altijd bewijzen dat het een echte GSi is.opel friend forever schreef:Hallo Pluggie en tutti, nee ik ben er niet mee gestopt. Houd me op de achtergrond want het duurt nog wel even voordat er aan begonnen wordt. Alleen ben ik nu aan het twijfelen geraakt wat betreft de te gebruiken motor. Sinds recent heb ik vernomen dat als je naar de RDW toe-stapt om de auto op papier te zetten, je gegeven dat het een GSI betreft niet wordt vermeld op het kenteken vandaar in dubio.
Groetjes Peter.
Nou nou Plug, dat zijn dingen die je niet hard kunt maken. Stel ze dan als vraag, in plaats van als feit.pluggie schreef:Begint steeds gekker verhaal te worden.
Effe voor je info, die motor past niet zomaar in een GSi. Heb ik al eerder gezegt. Heb je zelfs een link gegeven hoe dat wel moet.
En dat is Krijn Sr, Marcel materiaal x3 in een Astra F. Dat zou hen zelf lang kosten voordat alle kabelbomen etc omliggen. Dat past nl zelfs als alles goed gaat: NIET.
Erna doen wat hier boeiend en jij ook, schijnbaar wist je dat allemaal niet. En dat is nu exact waarom ik het eerste keer zei. Ben dan eerlijk.
Ik heb eigenlijk altijd 100% altijd gelijk gehad, eigenlijk niet eens 99%, dit wordt helemaal niks. Doe het en je slaat er eindelijk deuk in.
Ik tiep niks omdat ik wil dat het je niet lukt. Ik tiep iets als hulp. Omdat het dus vreselijk moeilijk is. Doe het, en voila, dan zeg ik chapo.
Die heb ik zovaak gezien. Kletszooi, helft van die auto's ligt op sloop allemaal.
Ik rij nog, met super hulp.
Hele GSi, RDW verhaal is zijspoor, je hebt je roest niet eens aangepakt, rest was onzin, je hebt die motor idd helemaal niet, allemaal zwamoor gedoe.
Fix die roest, je stap 1, erna doe je de rest. Begin eens met 1 dan.
En die motor heb je helemaal niks aan, en die heb je idd niet en dat loog je dus.
En nou gewoon oplossen gast en rijden.