APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: APK Afkeur

Bericht door The Undertaker »

GSI 8V freak schreef:Terwijl ik ving schopte ik de stekker dr uit, maar die stopt nie meteen :mrgreen:
Het topje ligt in 2en cm diep ongeveer.
Het bot ook?

Zien wij zo vaak op de röntgen helaas :roll:
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: APK Afkeur

Bericht door GSI 8V freak »

The Undertaker schreef:
GSI 8V freak schreef:Terwijl ik ving schopte ik de stekker dr uit, maar die stopt nie meteen :mrgreen:
Het topje ligt in 2en cm diep ongeveer.
Het bot ook?

Zien wij zo vaak op de röntgen helaas :roll:
Nee ik had een comma te weinig, ik bedoelde hij ligt in tweeën, 1 cm diep tot het bot maar niet in het bot, verder is dr niks aan gedaan, hechtpleister, en een kusje op het voorhoofd :mrgreen:
Maar wel weer 4 uur voor niets in het ziekenhuis gezeten. Om even een klein idee te geven, de duim in kwestie heb ik vorig jaar gebroken, op 3 plekken, 12 weken gips gehad, gips eraf 2 dagen later een zwerfkat op de stoep (we hebben zelf al 4 zwervers rondlopen) dus ik dacht das lief, en ik pak die kat op en, je raad het al, bijt in de verse duim, die nog klopte van de breuken, 3 weken dikke ontsteking gehad, daar heb ik dus nu in geslepen.
Gsi C20NE
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: APK Afkeur

Bericht door The Undertaker »

Leer hiervan alsjeblieft!!! Geldt trouwens voor iedereen hier.

Bij het verwisselen van een slijpschijf, zaag, boor, etc. ALTIJD de stekker uit het stopcontact!!!!!!

Geloof me, ik heb er al genoeg gezien die delen van hun hand missen door dit NIET te doen!!!!
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: APK Afkeur

Bericht door oenatje »

beetje een pech duim
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: APK Afkeur

Bericht door GSI 8V freak »

Ja idd een pech duim, hele nacht wakker gelegen van het geklop, vanmorgen toch maar naar de loods, alle roest in de dorpels weggehaald en in gespoten met roest stopper.
Ik wil een plamuurmes van de grond pakken en tik met mn duim de grond aan, KNOEP !!!, duim weer open :mrgreen:
Dus ik heb het werk weer even neer gelegd.

Zag trouwens dat er al 2 keer een overzet dorpel in is gegaan, die heb ik nu helemaal verwijderd en komt de dorpel op het originele plaatwerk te zitten. Verder zag het er wel goed uit, de lekbakjes waren nog goed en roestvrij.
Gsi C20NE
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: APK Afkeur

Bericht door Bart(astra) »

veel pech met die duim man. :shock:

Ben eens wat voorzichtiger met jezelf

:wink:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: APK Afkeur

Bericht door GSI 8V freak »

Ik heb voor de apk nog ruim een week, hoef alleen nog de dorpels te lassen, afwerking word door iemand anders gedaan, het lassen gaat nu nog niet, mischien over een paar dagen.
Gsi C20NE
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: APK Afkeur

Bericht door GSI 8V freak »

Nou, de dorpels zitten dr in, alles paste prima, halverwege wel even nieuw pistool voor lasapparaat gehaald want die begaf het, daardoor is een kleine 30 cm niet zo netjes gelast.
Allemaal niet zon probleem, ik hoop alleen dat het voor de keuring niets uitmaakt, het zit vast maar de lasjes zijn niet netjes. Moet voor de apk niets uitmaken lijkt mij.
Gsi C20NE
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door GSI 8V freak »

Na wat getouwtrek over de banden is de astra goedgekeurd. 2 nieuwe voorbanden die er over 2 weken onderkomen. De velgendokter is op vakantir en dr moet er 1 velg gericht worden. Voor de rest helemaal niets
Gsi C20NE
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door The Undertaker »

gefeliciteerd!!
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door Mikeopel »

gefeliciteerd!! :mrgreen:

:speed: ??
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door oenatje »

mooi man, weer een jaar cruisen
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door pascal1109 »

Nijs! :D

Maar als ik het goed begrijp is hij nu goedgekeurd met slechte banden? Die over 2 weken vervangen worden door nieuwe?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door Bart(astra) »

pascal1109 schreef:Nijs! :D

Maar als ik het goed begrijp is hij nu goedgekeurd met slechte banden? Die over 2 weken vervangen worden door nieuwe?

Dat zou niet goed zijn..

maar je mag weer een jaar !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door oenatje »

sommige bedrijven keuren auto's goed die niet in orde zijn. hier in 7bergen zit er ook 1. ogen in zijn broekzak
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door pascal1109 »

En dan elke keer net de verkeerde broek aanhebben zeker? :P
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door Bart(astra) »

oenatje schreef:sommige bedrijven keuren auto's goed die niet in orde zijn. hier in 7bergen zit er ook 1. ogen in zijn broekzak

Helaas bestaan die bedrijven ja
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: APK Afkeur - Goedgekeurd !!!

Bericht door GSI 8V freak »

pascal1109 schreef:Nijs! :D

Maar als ik het goed begrijp is hij nu goedgekeurd met slechte banden? Die over 2 weken vervangen worden door nieuwe?
Sorry, ik had het een beetje onduidelijk uitgelegd, maar als ik met mn telefooon op het forum zit zie ik niet wat ik typ, invoer veld is groter dan mn scherm. :cry:

Het bedrijf keurt absoluut geen auto's goed, die geen apk verdienen, Ik had een wiel geleend voor de keuring maar die was 14inch terwijl er nu voor 15inch opligt, dat is al afkeur, banden en velgenmaat moet op de as hetzelfde zijn. Normaal ligt er 17inch onder. Die band was de draai richting ook niet goed van, maar ik dacht "he voor de keuring zal het wel goed zijn", niet dus. Nu heb ik dus een apk advies velg van mn andere astra afgehaald en die dr onder gelegd. 2 nieuwe zero's komen dr onder, die ik vrij goedkoop kon krijgen (75 euro p/s voor 205-40-17) de garage vond het ook niet slim om een nieuwe band op een kromme velg te leggen, te keuren en dan 2 weken rond rijden band er weer af velg richten, blablabla, een hoop werk om niets. Ik heb ook eerlijk gezegd dat zodra hij is gekeurd, ik de oude velg met de afgekeurde band er weer onder leg en daar nog 2 weken meer door kachel, ik laat hem toch zoveel als het kan staan, tot de skirts etc er weer onder kunnen. Het laswerk wat ik dus zelf heb gedaan was vrij netjes zeiden ze. Maar ik heb verder nog zat te doen, dorpels zitten al vol met ML, van binnen uit de wielbakken uit voorzorg ook maar gedaan, moet de boel nog vlak slijpen en behandelen. Nog een paar kleine roest plekjes wegwerken achter bij de lekbakjes, en dan mischien toch van het geloof afstappen en dr een 16v in knutselen.

Al met al viel het allemaal mee, en mag het beestje weer een jaartje op straat staan :D
Gsi C20NE
Plaats reactie