Ik zou als liefhebber ook zaterdag en eigenlijk heel de week erin willen toeren
Met mooi weer dan wel te verstaan
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Hee het maakt mij niet uit hoor, ik geef je gewoon een tip. Toevallig ken ik dat bedrijf beter dan jij gok ik en ik weet dat het daar echt enorm druk is en daardoor niet toekomt om op het gemakje mail te bekijken. Er komen daar natuurlijk wel meer dan 1 mailtje per week binnen hee
Dus als je echt iets van hem wilt weten, bel gewoon! Of het nou netjes is of niet dat je mail niet geantwoord wordt!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
mij ook niet,maar ik vind het jammer dat ik niks hoor, want men zegt dat hij de beste is in de gsi wereld dan heb ik graag dat hij het doet.snapje
pascal1109 schreef:Hee het maakt mij niet uit hoor, ik geef je gewoon een tip. Toevallig ken ik dat bedrijf beter dan jij gok ik en ik weet dat het daar echt enorm druk is en daardoor niet toekomt om op het gemakje mail te bekijken. Er komen daar natuurlijk wel meer dan 1 mailtje per week binnen hee
Dus als je echt iets van hem wilt weten, bel gewoon! Of het nou netjes is of niet dat je mail niet geantwoord wordt!
En nu weet je dat dat komt omdat het echt druk is. Dus bellen.
Je auto is daar wel in goede handen.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
he jongens bij de onderste twee foto,s zie je de op hang beugel van de stuur stang die is zo goed als kapot. is dit nog temaken als ik er een 3.0 literblok in wil hang of zou het niet sterk genoeg zijn voor de kracht die er op komt testaan?
lennart schreef:he jongens bij de onderste twee foto,s zie je de op hang beugel van de stuur stang die is zo goed als kapot. is dit nog temaken als ik er een 3.0 literblok in wil hang of zou het niet sterk genoeg zijn voor de kracht die er op komt testaan?
Hij hangt daar zo goed als los als ik het zo zie. Zit die bout vast aan het "losse stuk" of zit hier nog een bout achter?
nee daar zit geen bout achter hij zit aan dat losen tukje vast
The Undertaker schreef:
lennart schreef:he jongens bij de onderste twee foto,s zie je de op hang beugel van de stuur stang die is zo goed als kapot. is dit nog temaken als ik er een 3.0 literblok in wil hang of zou het niet sterk genoeg zijn voor de kracht die er op komt testaan?
Hij hangt daar zo goed als los als ik het zo zie. Zit die bout vast aan het "losse stuk" of zit hier nog een bout achter?
lennart schreef:nee dat kan je niet zien, het hoord een vast deel van het chasie zijn maar het is hellemaal kapot
The Undertaker schreef:Kan je vanuit je interieur die bouten zien zitten en zo ja hoeveel schroefdraad heb je daar dan nog over?
Paneel boven de houder (waar die moer zit en je stuurstang uitkomt) zou je volgens EPC moeten kunnen loshalen, zit met bouten vast en het zal me niks verbazen als hier een kitrand tussen zit.
Als dit paneel verwijderd is (na demontage van het stuurhuis) kan je het geheel beter zien.
IK weet niet of lassen alleen van dit gedeelte voldoende sterk is (nadat je gaatjes aan het einde van de scheur hebt geboord om de spanning eraf te halen). Zou eerder denken aan een stuk uit een donorauto van de sloop en dat erin zetten.
Misschien dat ervaren lassers hier meer van weten?
ik twijfel ook of het sterk genoeg word. en het is ook nog op een klote punt ook.en het moet wel heel sterk zijn want volgens mij komt er best veel kracht op testaan.
The Undertaker schreef:
lennart schreef:nee dat kan je niet zien, het hoord een vast deel van het chasie zijn maar het is hellemaal kapot
The Undertaker schreef:Kan je vanuit je interieur die bouten zien zitten en zo ja hoeveel schroefdraad heb je daar dan nog over?
Paneel boven de houder (waar die moer zit en je stuurstang uitkomt) zou je volgens EPC moeten kunnen loshalen, zit met bouten vast en het zal me niks verbazen als hier een kitrand tussen zit.
Als dit paneel verwijderd is (na demontage van het stuurhuis) kan je het geheel beter zien.
IK weet niet of lassen alleen van dit gedeelte voldoende sterk is (nadat je gaatjes aan het einde van de scheur hebt geboord om de spanning eraf te halen). Zou eerder denken aan een stuk uit een donorauto van de sloop en dat erin zetten.
Misschien dat ervaren lassers hier meer van weten?
lennart schreef:nee je kan er niet achter komen dan moet ik eerst een stuk weg slijpen en daar word hij ook niet beter van.
Ik heb een goede foto gevonden van een kale koets:
Ik denk dat je er niet aan gaat ontkomen om het rood gemarkeerde gedeelte te vervangen. Zoek op de sloop een Astra en slijp een ruim stuk uit het schutboord, stuk pasmaken en inlassen. Is veel werk maar daarna wel weer zo sterk als een huis.
oke,ja dat moet wel dan,jahet word zeker een groot klusje.
he vraag waar vind jij al die foto,s?
The Undertaker schreef:
lennart schreef:nee je kan er niet achter komen dan moet ik eerst een stuk weg slijpen en daar word hij ook niet beter van.
Ik heb een goede foto gevonden van een kale koets:
Ik denk dat je er niet aan gaat ontkomen om het rood gemarkeerde gedeelte te vervangen. Zoek op de sloop een Astra en slijp een ruim stuk uit het schutboord, stuk pasmaken en inlassen. Is veel werk maar daarna wel weer zo sterk als een huis.