Dump je Audio foto's hier!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Duffy_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: 16 sep 2008 20:48
Locatie: Westerlo, Antwerpen, België

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Duffy_GSI »

Afbeelding

Radio:
Sony CDX F75000
-4x50W max
-4x26W DIN
Versterker:
JBL GTO 4000
-4x50W RMS (4ohm)
Compo set:
Focal Polyglass 165V Slim
-120W max
-60W RMS
2-wegs Speakers:
Focal Polyglass 130 CV1
-120W max
-60W RMS
3-wegs Speakers:
Hertz DCX 690
-180W max
-90W RMS

De Compo set zit vooraan op de plaats van de orginele boxen en is op de versterker aangesloten, de 2-wegs speakers zitten achteraan op de plaats van de orginele boxen en zijn gewoon rechtstreeks aan de radio gekoppeld en de 3-wegs speakers zitten in de hoedeplank en zitten ook op de versterker aangesloten.
C18XE
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Roy GSI »

Theo Gsi schreef:Heb de custom made hoedenplank dragers!

Afbeelding

EN Voila van de buitenkant zie je niets!

Afbeelding

dit zijn 9x6
Ja zo wil ik het ook een beetje hebben. En als ik het goed heb zijn 6x9 de sterkere speakersoort. En zo netjes uit beeld. Goed gedaan!!
Astra GSI C20XE
Gebruikersavatar
volgas
forum-gebruiker
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 jun 2008 16:27
Locatie: rotterdam

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door volgas »

Roy GSI schreef:
Theo Gsi schreef:Heb de custom made hoedenplank dragers!

Afbeelding

EN Voila van de buitenkant zie je niets!

Afbeelding

dit zijn 9x6
Ja zo wil ik het ook een beetje hebben. En als ik het goed heb zijn 6x9 de sterkere speakersoort. En zo netjes uit beeld. Goed gedaan!!

dat heb ik ook :D
volgas!!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

Ik heb hem vanmiddag maar weer eens aangetrapt; Astra eigen.. tik en lopen na 2 maanden 8)
Toch mis ik mijn boenkieboenk wel in de Yanken :(

Afbeelding

Tis wel wat stoffig allemaal :P

En in dat linker vakje hoort een extra accu ipv een poetsdoek, maar die staat in de schuur.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door gurdi »

welke hoedenplank speakers zijn dat lijken mijne maar dan nieuwere versie ofzo
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

JBL T595 Decade als ik me niet vergis; het enige in mijn install wat ik nog nooit aan bonken heb gespeeld :worship:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door gurdi »

ik heb de t595 limited edition.

neem aan dat je tweeters ook apart aan heb gesloten?
dan gaat die pas echt lekker
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

Nope, staat gewoon op 1 kanaal; gaat hard zat :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door gurdi »

dan toch zou ik die verbinding doorknippen en met filter ertussen doen.
Ik heb toen mijn tweeter vernield door te lage tonen die erover gaan.
wel garantie omdat het wel zou moeten kunnen volgens de slechte beschrijving die erbij zat
Met filters ertussen kun je een groot bereik probleemloos op die speakers zetten.

heb ze nu gewoon vanaf een apart kanaal omdat ik de voorspeakers toch niet via de versterker doe.
astra heeft te lang geduurt
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door oenatje »

koffer van soundje = :worship:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

gurdi schreef:dan toch zou ik die verbinding doorknippen en met filter ertussen doen.
Ik heb toen mijn tweeter vernield door te lage tonen die erover gaan.
wel garantie omdat het wel zou moeten kunnen volgens de slechte beschrijving die erbij zat
Met filters ertussen kun je een groot bereik probleemloos op die speakers zetten.

heb ze nu gewoon vanaf een apart kanaal omdat ik de voorspeakers toch niet via de versterker doe.
Mien jong; ik heb filters in de versterkers zitten, én in mijn HU, en die gebruik ik ook nog eens :wink: Mijn de Decades krijgen niks onder de 120 Khz, daar heb ik de RFR voor, ze spelen dus alleen mid/hoog :wink: overigens zijn filters erTUSSEN gewoon 100% verlies.. filteren doe je vóór de versterker als het even kan :wink:
Ik heb met mijn eerste kistproject wél geleerd dat de filtercomponentjes die onderop de tweeterbruggen gelijmd zitten erafpleuren als de Dec's teveel trillingen te verwerken krijgen.. dan krijg je van de importeur gewoon nieuwe tweeterbruggies :lol:
Mijn auto heeft 4 dagen lang continue op 80% staan spelen op diverse Automaxx edities, en het enige wat er gebeurde was dat de versterker eruitklapte door de warmte :mrgreen:

Zoals de planning er nu uitziet, gaat de hele reut er sowieso uit en in de verkoop, net als de Astra (maar dat roep ik al 2 jaar :lol: :oops: )
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door gurdi »

100% verlies op vermogen jah,

maar als jou speaker ook zelfde aansluiting als mij heeft dus hoge tonen apart op de speaker aan kan sluiten.

dan heb je 2 keuzes. je stopt er alleen hoge tonen in , stelt je versterker er dus op af.
en er komt flin k wat geluid uit of je zet je kanaal heel breedt in dus van laag tot hoge tonen scheid dit met een filter en zet het gedeelt op je speaker. zo kun je dus ook flink wat lage tonen met je speaker afspelen zonder je tweeters op te blazen.

dus je verliest iets aan vermogen maar je hebt een veel breder bereik op je speakers, kan dus ook een voordeel betekenen


maar dan moet je dus wel een speaker met 4 aansluitingen hebben.
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

Dude, er zit een filtertje IN die speaker weggebouwd, je hóeft die tweeters niet te filteren :) Ik weet dat ik ze aktief kan spelen, maar ik deed het niet, doe het niet, en gaat niet gebeuren ook, achterin hoeft het domweg niet zo hard :lol:

Overigens ben je dan denk ik slimmer als je de speakerbekabeling vervangt en verdubbelt, en de midwoofers voor én achter en de tweeters voor en achter bij elkaar zet op een vierkanaler die je filtert op de amp voor midrange en high, dan kan je nog op 2 ohm spelen ook, dán heb je pas rendement van je versterker :wink:

Zoals jij speelt, met de Decades achterin gescheiden keihard schreeuwend en dan met je voorspeakers onversterkt.. dát klinkt mooi zeker :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Paintballer »

Als je nou even wacht met die zooi verkopen tot een half jaar verder ongeveer dan kan ik wel wat van die zooi van je over kopen en kun je me mooi even helpen die bende erin te bouwen Jeffieboy :mrgreen:

Aangezien ik er de ballen verstand van heb en ik alleen weet hoe ik de batterij van de afstandsbediening moet vervangen kan ik je hulp wel gebruiken :lol: :lol:

Hoest trouwens met die toko van je,moest die niet nog eens geschilderd worden????
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door gurdi »

hey sound. Ik weet niet waarom je de hele tijd praat met termen als dude en mien jong.
komt mij niet echt over asl vriendelijk maargoed.

maar wat je zegt klopt wel alleen zitten erbij mij niet zo fatsoenlijke filers tussen en heb dus keer beide kanten de tweeters krakend gemaak
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

gurdi schreef:hey sound. Ik weet niet waarom je de hele tijd praat met termen als dude en mien jong.
komt mij niet echt over asl vriendelijk maargoed.

maar wat je zegt klopt wel alleen zitten erbij mij niet zo fatsoenlijke filers tussen en heb dus keer beide kanten de tweeters krakend gemaak
Nee.. 'hey' is een beleefdheidsvorm Afbeelding :roll:

Hoogedelgeachtweledelgestreng AfbeeldingGurdipurdiliefjeAfbeeldingAfbeelding, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heb je in je drang om zoveeeel mogelijk herrie uit je Decade's te laten komen je radiootje nogal hardachtig aangezet Afbeelding, tijdens dat procesje heeft jouw poezelige radiootje waarschijnlijk wat toontjes geproduceerd die jouw speakertjes niet allemaal tegelijk kunnen uitbraken (dat heet in de grote boze wereld 'vervorming'), wat ook nog eens versterkt werd door je lieve versterkertje, en toen ging het spul kapot ( :cry: Afbeelding) omdat je ze aktief aanstuurt, en ze dus veel meer belast worden Afbeelding

E.e.a doet mij vermoeden dat je niet helemáál weet waar je mee bezig bent, en daarom zat ik je een beetje te plagen.. ik hoop dat ons huwelijk hierdoor niet in gevaar komt AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
















En anders ga je gewoon even lekker ergens in een hoekie zitten janken om je gekwetste tere zieltje Afbeelding
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Arjan GSi
forum-gebruiker
Berichten: 199
Lid geworden op: 11 okt 2009 17:06
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Arjan GSi »

ROFLMAO!
Subaru Impreza WRX, 2003
AWD, 2.0 turbo, +-240pk
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

Paintballer schreef:Als je nou even wacht met die zooi verkopen tot een half jaar verder ongeveer dan kan ik wel wat van die zooi van je over kopen en kun je me mooi even helpen die bende erin te bouwen Jeffieboy :mrgreen:

Aangezien ik er de ballen verstand van heb en ik alleen weet hoe ik de batterij van de afstandsbediening moet vervangen kan ik je hulp wel gebruiken :lol: :lol:

Hoest trouwens met die toko van je,moest die niet nog eens geschilderd worden????
Dat inbouwen was al geregeld toch ?? dat zit in het vat, en je weet: wat in het vat zit .. :wink:
Ik weet nog niet wat er allemaal wel en niet in de handel gaat komen.. ligt eraan.. misschien wil de nieuwe eigenaar alles er wel bij hebben.. scheelt me een bak werk 8)

Er moet nog steeds gekliederd worden hiero, maar net als vorig jaar moeten er nog meer dingen aangepakt, en het moet nog steeds allemaal tegelijk :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door oenatje »

hahaha die Jeff :D
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Sounddragon »

oenatje schreef:hahaha die Jeff :D
Krijg ik nu een ban voor het plagen van een officieel clublid ?? Afbeelding

Afbeelding
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door Paintballer »

Hahaha Jeffie in tha House :lol:

Wie Sound nie kent is niks gewend!!! :lol: :lol: :lol:


Ja man tuurlijk weet ik wel dat je nog wel die zooi bij me inbouwd,dat komt ook best wel goed!!
Mot gauw maar weer is even komen buurten bij je want volgens mij weet ik al niet eens meer waar je toko woont,Groningen was het toch of zat je nou richting de Delta werken?? :lol:
Paintverkoper in een verfzakie!!
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Dump je Audio foto's hier!

Bericht door oenatje »

Sounddragon schreef:
oenatje schreef:hahaha die Jeff :D
Krijg ik nu een ban voor het plagen van een officieel clublid ?? Afbeelding

Afbeelding
no way :D
Plaats reactie