Ik snap niet helemaal de betrouwbaarheid aangezien er niets staat overd e X20XEV en 2x over de C20NE (ook tailgate, die dus niet bestaat) maar ik ben op basis van wat ik in de database aan aantallen heb staan en op basis van het aantal C20XE GSi's in 2005 even aan het rekenen geslagen met wat statistische regeltjes.
Ik ben uitgekomen op een totaal aantal GSi's inclusief X20XEV's en C18XE's van 2074 stuks.Oenatje schreef:een quote van juni 2006pluggie schreef:Yesss, yesss, YEZZZZZ.
tKoste wat moeite en 4 belrondes.
kZal wel eens een leuke fotocollage maken van texten en automails en verkeerde telnummers en wat je allemaal binnen krijgt.
Mail terug dat nummer niet klopt en exact zelfde auto reply terug met verkeerde nummers.
Nee wij verwijzen u door, nee RDW, nee CBS, nee RDC, Anyway.
De winnende nummers, rechtstreeks uit Rai Data Centrum, telling 2005:
GSi 2.0 16V:
197 E2
32 E2
511 U9
En vanaf hier ging ze ratelen met niet echt categorien meer:
GSi 2.0 8V
405
3
GSi 2.0 8V tailgate
122
1
16
67
25
6
2
30
7
2.0 GSi U9
699
3
Sorry voor de 1.8 Boys, vergeten tging zo snel. Wil je het echt officieel opvragen kost het 52 euro 50. Maar het zijn er dus (vind ik)
WEINIG. [edit] even opgeteld:
1386 "GSi" 2.0 8V en 740 "GSi" 2.0 16V
Als iemand het nog een keer wil proberen, bv maandag, stuur even PM, krijg je van mij direct mail nummer.
1386 + 740 = 2126
en daar zitten de 1.8 jes niet bij.
dus er zijn er meer als 900 in nl, zeker wel.
Van de 740 C20XE's heb ik er 278 in de DB staan en van die 278 zijn er sinds 2005 67 naar de sloop gegaan. Dat is 24,1 procent. Je mag dus stellen dat er nu nog 740 - 24,1% van 740 = 562 C20XE's rijden.
Van de C20NE's is 31,7% naar de sloop gegaan, van de C18XE's 9% en van de X20XEV's 6,7%
Als ik met die percentages en met de verhouding van C20NE, C18XE en X20XEV ten opzichte van het aantal C20XE's ga rekenen kom ik er op uit dat er nu nog ongeveer 1589 GSi's in NL zouden moeten rijden. En dat gaat hard naar beneden.