btw... wat me als eerste opviel aan de bovenste foto zijn die vergeelde/groene kentekenverlichtingunits..haha xD kmoest even aan de topic van timo denken.
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Kettingklappert, tziet eruit alsof hij nog remde, die erachterniet.
Of hij remde niet, en die erachter had het helemaal niet meer door. Kan ook.
En geeft goed aan dat voorklappert 'nog te doen is', achter dus niet.
Zijscherm is zelf nog heel, wawawiewa.
Maar bestuurdersgedeelte intact, goede auto's voor hun tijd.
kWeet nog dat ik toen eindelijk een test had gevonden.
De Golf III was de beste, erna Astra F, met kentekening 'die was te hard en stijf'.
En de 'contemporary' jappaners, civic, corolla, was huilen met pet op.
Bij de italianen vlogen zowat alle ruiten eruit.
Nou je ziet het, op hogere snelheden, en dat kan best maar 60 van achter zijn, mag de Astra F naar 1.
ben vandaag even wezen kijken.. er zaten net nieuwe dorpels ingelast en rondom schijve blokke etc
mischien dat frank en ik hem opkopen voor onderdelen. zei remde voor een file. de persoon achterhaar niet en ramde hem er vol in na een uitwijk manoerve(vandaar de zeikant) en toen doorgeschoven tegen de voorkant.. de dame in kwestie heeft een whiplash