Einde spel voor Mad Driver
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1326
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Re: Einde spel voor Mad Driver
Die laatste paar vragen kan ik wel antwoord op geven denk ik.
Goed zijn ze wel. IK vind het weggedrag opzich wel goed in de standaard modus en je kunt er comfortabel mee rijden met het normale onderstel. Het eerste wat me opviel tegenover mijn standaard GSI waren de remmen Ze zijn voor 308mm en als je het pedaal net zo intrapt zoals bij de GSI dan merk je het verschil zeker wel.
Qua onderhoud vind ik hem zeker wel goed te doen. De X20XER motor is afgeleid van de X20XEV dus het meerendeel van de onderdelen komt overeen alleen bij de OPC kun je pas echt goed merken dat het vermogen bovenin zit en onderin stukken minder dus dit mis ik zeker wel ten opzichte van mn GSI helaas maar verder komt het nog steeds aardig van zijn plek alleen tegenover de C20XE geef ik de laatste wel de voorkeur
Verder wat ik wel een groot pluspunt vind zijn de Recaro stoelen want die zitten voor gewoon dagelijks gebruik uitstekend vanwege de kuipvorm en je kunt ook het onderrug deel op pompen met een pompje naast de stoel en dit gebruik op langere ritten regelmatig.
Verder is het natuurlijk wat je persoonlijk fijn of minder fijn vind aan een auto.. ik mis wel het wat meer die-hard gevoel van de GSI maar voor dagelijks gebruik is de OPC zeker wel fijn rijden (daarom wil ze eigenlijk ook beiden hebben )
Ik zie net dat je een C18XE had... in dat geval dan rijd de X20XER wel wat sneller/fijner denk ik overigens (voor zover ik de C18XE ken van anderen)
Goed zijn ze wel. IK vind het weggedrag opzich wel goed in de standaard modus en je kunt er comfortabel mee rijden met het normale onderstel. Het eerste wat me opviel tegenover mijn standaard GSI waren de remmen Ze zijn voor 308mm en als je het pedaal net zo intrapt zoals bij de GSI dan merk je het verschil zeker wel.
Qua onderhoud vind ik hem zeker wel goed te doen. De X20XER motor is afgeleid van de X20XEV dus het meerendeel van de onderdelen komt overeen alleen bij de OPC kun je pas echt goed merken dat het vermogen bovenin zit en onderin stukken minder dus dit mis ik zeker wel ten opzichte van mn GSI helaas maar verder komt het nog steeds aardig van zijn plek alleen tegenover de C20XE geef ik de laatste wel de voorkeur
Verder wat ik wel een groot pluspunt vind zijn de Recaro stoelen want die zitten voor gewoon dagelijks gebruik uitstekend vanwege de kuipvorm en je kunt ook het onderrug deel op pompen met een pompje naast de stoel en dit gebruik op langere ritten regelmatig.
Verder is het natuurlijk wat je persoonlijk fijn of minder fijn vind aan een auto.. ik mis wel het wat meer die-hard gevoel van de GSI maar voor dagelijks gebruik is de OPC zeker wel fijn rijden (daarom wil ze eigenlijk ook beiden hebben )
Ik zie net dat je een C18XE had... in dat geval dan rijd de X20XER wel wat sneller/fijner denk ik overigens (voor zover ik de C18XE ken van anderen)
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Einde spel voor Mad Driver
Ja de opc vind ik zeker wel een goede optie.
Ik was vroeger echt een die hard sportieve auto fan.
Maar nu ik de laatste tijd veel door de stad moest rijden, en ook wel eens lange ritten. Begon ik het toch wel een beetje onhandige auto te vinden. Want hij schokte, was knoerhard in de vering, geen airco, en koppelt en remt ook niet echt licht.
De gsi is meer een hobby auto dan voor elke dag, nu ik terugkijk. De opc lijkt me erg fijn voor elke dag, hij is sportief en comfor in 1. Ook hebje airco en andere opties. Dat maakt het voor mij best interessant.
Heeft de opc nog kwaaltjes?
Ik was vroeger echt een die hard sportieve auto fan.
Maar nu ik de laatste tijd veel door de stad moest rijden, en ook wel eens lange ritten. Begon ik het toch wel een beetje onhandige auto te vinden. Want hij schokte, was knoerhard in de vering, geen airco, en koppelt en remt ook niet echt licht.
De gsi is meer een hobby auto dan voor elke dag, nu ik terugkijk. De opc lijkt me erg fijn voor elke dag, hij is sportief en comfor in 1. Ook hebje airco en andere opties. Dat maakt het voor mij best interessant.
Heeft de opc nog kwaaltjes?
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
Ik denk dat jij je verwart met de brake-assist.Astrid_fahrer schreef:Het eerste wat me opviel tegenover mijn standaard GSI waren de remmen Ze zijn voor 308mm en als je het pedaal net zo intrapt zoals bij de GSI dan merk je het verschil zeker wel.
Bij gewoon rijden merk je grotere remmen niet.
Modernere auto's hebben een andere rembekrachtiger die meer "happen".
Pak maar eens een Astra-H, Meriva of een Corsa-D. Hebben gene grote remmen en happen als een gek.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
Remleidingen rotten door, Remslangen rotten.Mad Driver schreef: Heeft de opc nog kwaaltjes?
Krukas/nokkenassensor.
Vocht in koplampen, Bij achteraf Xenonlampen (Wat trouwens per 1 mei grotendeels APK afkeur is) verbrandt het koplampglas.
Boardcomputerdisplay heeft kans op pixelfouten.
Stuurhuizen die lekken.
Stuur en of fuseekogels willen ook nog wel eens speling krijgen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Einde spel voor Mad Driver
over airco gesproken .. zit gewoon op deze gsi hoor
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1326
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Re: Einde spel voor Mad Driver
Zou ook kunnen inderdaad maar ik moet zeggen dat happerige gedrag heeft de mijnes in mijn optiek zeker niet maar wanneer je de remmen echt aanspreekt dan kan ik tegenover mn GSI het verschil toch aardig merken.Laagvlieger schreef:
Ik denk dat jij je verwart met de brake-assist.
Bij gewoon rijden merk je grotere remmen niet.
Modernere auto's hebben een andere rembekrachtiger die meer "happen".
Pak maar eens een Astra-H, Meriva of een Corsa-D. Hebben gene grote remmen en happen als een gek.
De remleidingen is inderdaad zeker een punt van aandacht en vocht heb ik heel iets wanneer ik hem gewassen heb maar verder eigenlijk nooit. En de boardcomputer mist bij redelijk wat astra's wat pixels alleen bij de mijne gelukkig geen enkele
Maar aan t einde van de rit iedere auto heeft zn plussen en minnen zo ken ik over Seat ook verhalen genoeg
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
Dat geld voor alle moderne auto's.
Zeker de Duitse en andere europese merken betrekken de onderdelen en electronica bij dezelfde toeleveranciers.
Zeker de Duitse en andere europese merken betrekken de onderdelen en electronica bij dezelfde toeleveranciers.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Einde spel voor Mad Driver
Als je nou eens gewoon een swiftje, starslet oid haalt, gedroom weer van de volgende Cupra probleemauto. GSi's zijn ook motorisch en elektronisch allemaal niet simpel.
Gewoon simpel ding, voor mijn part Golf II, ken je rijden als student. Zonder zorgen en kosten. Niks mis mee.
En dat 'happen' wat Marcel zegt is gewoon wennen, als ik een week in een huurbak of vervangende auto rij hang ik meteen in mijn voorruit bij de eerste keer remmen. Als je dan weer in de Astra rijdt klap je zowat in de voorganger.
Zelfde met sturen, rij je in sommige auto's met 120, als je niest zit je op andere rijbaan.
Na 3 dagen merk je der niks meer van. Stap je in je Astra, heb je het gevoel dat je in een tank stapt.
Rij je dat weer 3 dagen, krijg je die weer dwars. Groot gedeelte is gewenning.
Om echt te vergelijken ook qua remkracht moet je echt keertje paar weken de een en dan de ander rijden.
En snelheid he, grote remmen remmen echt niet harder bij lagere 'normale' snelheid. ABS gaat er al in.
Bij 140 wordt het een ander geval. En grotere remmen houden een belasting langer vol. Wordt gewoon minder warm. Ik reed met mijn standaard remmen toen 2 sets blokken per jaar weg, nu nie meer.
Gewoon simpel ding, voor mijn part Golf II, ken je rijden als student. Zonder zorgen en kosten. Niks mis mee.
En dat 'happen' wat Marcel zegt is gewoon wennen, als ik een week in een huurbak of vervangende auto rij hang ik meteen in mijn voorruit bij de eerste keer remmen. Als je dan weer in de Astra rijdt klap je zowat in de voorganger.
Zelfde met sturen, rij je in sommige auto's met 120, als je niest zit je op andere rijbaan.
Na 3 dagen merk je der niks meer van. Stap je in je Astra, heb je het gevoel dat je in een tank stapt.
Rij je dat weer 3 dagen, krijg je die weer dwars. Groot gedeelte is gewenning.
Om echt te vergelijken ook qua remkracht moet je echt keertje paar weken de een en dan de ander rijden.
En snelheid he, grote remmen remmen echt niet harder bij lagere 'normale' snelheid. ABS gaat er al in.
Bij 140 wordt het een ander geval. En grotere remmen houden een belasting langer vol. Wordt gewoon minder warm. Ik reed met mijn standaard remmen toen 2 sets blokken per jaar weg, nu nie meer.
Re: Einde spel voor Mad Driver
Is helemaal geen optie voor jouw nu. Denk ik dan. Je moet gewoon een simpele auto kopen voor nu. En rijden.Mad Driver schreef:Ja de opc vind ik zeker wel een goede optie.
Auto kopen is niet zo moeilijk, blijven rijden is veel moeilijker.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9303
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
Amen to that! Ik had exact hetzelfde gevoel toen vorige week maandag begon te rijden in de Matiz en ik afgelopen dinsdag weer in mijn GSi reed.pluggie schreef:En dat 'happen' wat Marcel zegt is gewoon wennen, als ik een week in een huurbak of vervangende auto rij hang ik meteen in mijn voorruit bij de eerste keer remmen. Als je dan weer in de Astra rijdt klap je zowat in de voorganger.
Zelfde met sturen, rij je in sommige auto's met 120, als je niest zit je op andere rijbaan.
Na 3 dagen merk je der niks meer van. Stap je in je Astra, heb je het gevoel dat je in een tank stapt.
Rij je dat weer 3 dagen, krijg je die weer dwars. Groot gedeelte is gewenning.
Ik moet er wel bij zeggen dat het wennen aan de Astra sneller ging dan het wennen aan de rij-eigenschappen van de Matiz.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Einde spel voor Mad Driver
Ik zit ook te kijken naar MG. Die hebben hele goede autos, voor hele mooie prijzen.
Maar aangezien MG failliet is verklaard, vraag ik me af, zijn er nog onderdelen te krijgen van die auto's?
En zijn ze kwalitatief goed?
Iemand een idee? En dan heb ik het met name over de MG ZR of MG F.
Maar aangezien MG failliet is verklaard, vraag ik me af, zijn er nog onderdelen te krijgen van die auto's?
En zijn ze kwalitatief goed?
Iemand een idee? En dan heb ik het met name over de MG ZR of MG F.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
MG???? Sjonge waar begin je aan man.
MGTF bijvoorbeeld....Grootste flop en meest belabberd sturende/rijdende auto ooit zowat
Neem gewoon zoals plug zegt iets normaals.
Seat Leon 1.6, VW Golf 1.6, Astra-H 1.6, Audi A3 1.6, in die hoek moet je kijken.
Dan is het nog redelijk betaalbaar (voor zover je tegenwoordig van betaalbaar mag spreken), met dat snelle spul ben je alleen maar duurder uit dan dat je met de gsi al was. En niet alleen onderhoud, ook vaste lasten.
MGTF bijvoorbeeld....Grootste flop en meest belabberd sturende/rijdende auto ooit zowat
Neem gewoon zoals plug zegt iets normaals.
Seat Leon 1.6, VW Golf 1.6, Astra-H 1.6, Audi A3 1.6, in die hoek moet je kijken.
Dan is het nog redelijk betaalbaar (voor zover je tegenwoordig van betaalbaar mag spreken), met dat snelle spul ben je alleen maar duurder uit dan dat je met de gsi al was. En niet alleen onderhoud, ook vaste lasten.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Einde spel voor Mad Driver
Ik snap wat je bedoelt marcel, verzekering zal niet goedkoop zijn met die snelle blikjes.
Maar heb al wel 2 jaar schadevrij op mn naam, dat scheelt. Ja dan is het idd kut als een turbo kapot gaat ofzo.
Dan hebje nog altijd een kleine auto, ma wel veel kosten.
Ma aan de andere kant, een 1.6, ik weet niet of ik daar veel plezier mee kan hebben, de sensatie en gevoel verdwijnt toch wel een beetje zonder een fatsoenlijk krachtbron.
Ik weet het nog niet, ik blijf rondkijken.
Maar heb al wel 2 jaar schadevrij op mn naam, dat scheelt. Ja dan is het idd kut als een turbo kapot gaat ofzo.
Dan hebje nog altijd een kleine auto, ma wel veel kosten.
Ma aan de andere kant, een 1.6, ik weet niet of ik daar veel plezier mee kan hebben, de sensatie en gevoel verdwijnt toch wel een beetje zonder een fatsoenlijk krachtbron.
Ik weet het nog niet, ik blijf rondkijken.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Re: Einde spel voor Mad Driver
Als je goedkoop wilt en toch fun zul je het moeten zoeken in het gewicht. Neem dan een kleinere auto. Swift gti, 106 gti, Saxootje, Polo. Corsa gsi is het niet helemaal voor zover ik weet.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- jeroentjj 1.8xe
- forum-gebruiker
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 16 jan 2009 19:49
- Locatie: deventer
Re: Einde spel voor Mad Driver
hey
of een clio rsi 1.8 16v wil ook wel vooruit 135 pk 0 naar 100kmh 8sec volgens autotrader
of een williams loopt ook ziek
of een clio rsi 1.8 16v wil ook wel vooruit 135 pk 0 naar 100kmh 8sec volgens autotrader
of een williams loopt ook ziek
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
ok leuk....maar goedkoper dan GSi???
Dacht het niet.
Hij valt gewoon in de normale auto's met een "dikkere" motor.
Zolang hij maar weg blijft van sportieve versies. dan ga je kwa kosten direct weer de lucht in.
Dacht het niet.
Hij valt gewoon in de normale auto's met een "dikkere" motor.
Zolang hij maar weg blijft van sportieve versies. dan ga je kwa kosten direct weer de lucht in.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Einde spel voor Mad Driver
je had beter je gsi gehouden
powered by Ddv-motorsport
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Einde spel voor Mad Driver
Ja weetje wat het is, ik kan er ook niks aan doen, maar ik vind alleen de sportversies van bijna al die autos mooi.
De gewone versies zijn altijd zo lelijk, lijkt net of er geen samenhang is tussen de onderdelen.
De aerodynamica enso, lijkt helemaal niet te kloppen.
Terwijl bij de sportversies, zien ze er robuust, mooie lijnen, lager, bredere banden enso. Lijkt alles veel beter in elkaar te passen. Dus op de een of andere manier, kan ik gewoon niet in een normale versie rijden. Want dan zal ik er nooit zuinig mee zijn.
De sport versies zijn net wat mij aanspreekt. En als ik weer een auto ga kopen, wil ik datie sportief is en mij aanspreekt.
De opc spreek me wel aan bijv.
De gewone versies zijn altijd zo lelijk, lijkt net of er geen samenhang is tussen de onderdelen.
De aerodynamica enso, lijkt helemaal niet te kloppen.
Terwijl bij de sportversies, zien ze er robuust, mooie lijnen, lager, bredere banden enso. Lijkt alles veel beter in elkaar te passen. Dus op de een of andere manier, kan ik gewoon niet in een normale versie rijden. Want dan zal ik er nooit zuinig mee zijn.
De sport versies zijn net wat mij aanspreekt. En als ik weer een auto ga kopen, wil ik datie sportief is en mij aanspreekt.
De opc spreek me wel aan bijv.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Einde spel voor Mad Driver
je kunt ook bumpers en dergelijke overhangen als het je zo stoort
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Einde spel voor Mad Driver
Ja ok, sportversies zijn ook mooier.
Maar dan schiet het zijn doel weer voorbij he.
Dan ga je kwa kosten de lucht weer in.
En volgens mij was dat jou reden van verkoop...de kosten van de GSi.
Terwijl je haast niet goedkoper sneller/sportiever kan rijden dan met een GSi.
Dus wat wil je nu?
Wil je goedkoper gaan rijden of wil je persee een sportieve en duurder gaan rijden?
Maar dan schiet het zijn doel weer voorbij he.
Dan ga je kwa kosten de lucht weer in.
En volgens mij was dat jou reden van verkoop...de kosten van de GSi.
Terwijl je haast niet goedkoper sneller/sportiever kan rijden dan met een GSi.
Dus wat wil je nu?
Wil je goedkoper gaan rijden of wil je persee een sportieve en duurder gaan rijden?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Einde spel voor Mad Driver
idd daarom dat ik zei dat hij beter zijn gsi gehouden had.
nu wilt hij terug iets sportief kopen met de kans dat het onderhoud duurder uitkomt dan een gsi.
ik denk dat hij gewoon iets nieuwers wilt
nu wilt hij terug iets sportief kopen met de kans dat het onderhoud duurder uitkomt dan een gsi.
ik denk dat hij gewoon iets nieuwers wilt
powered by Ddv-motorsport
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
Re: Einde spel voor Mad Driver
die indruk krijg ik ook dat hij gewoon een nieuwere auto wil gaan rijden
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 2572
- Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
- Locatie: Best
Re: Einde spel voor Mad Driver
alle auto's kosten veel geld! klaar
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam