noogy - astra G en Tigra A

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Peter_89 »

Wees maar niet bang :wink:
Zwei Liter Kraft ja
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door oenatje »

pastry schreef:@ redbill, heb jij je astra wel op nieuw laten keuren? Wat ik zie aan je onderschrift dat je een upgrate hebt gehad.

jazeker heeft hij hem om laten keuren,

als de c20xe toch goed is ingebouwd in de tigra: waar ben je dan bang voor?
Gebruikersavatar
pastry
forum-gebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door pastry »

Das netjes, ik ken de RDW keuringen in Lelystad en ik denk dat in geval van mijn corsa hij zoiezo op geluid wordt afgekeurd.

Maar ontopic.
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

oenatje schreef:
pastry schreef:@ redbill, heb jij je astra wel op nieuw laten keuren? Wat ik zie aan je onderschrift dat je een upgrate hebt gehad.

jazeker heeft hij hem om laten keuren,

als de c20xe toch goed is ingebouwd in de tigra: waar ben je dan bang voor?
ik ben ook nergens bang voor ;)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9299
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door RedBill »

Tja, het zijn principekwesties. Heeft hier ook met de clubmentaliteit te maken. Wat wil je als club uitstralen: Autoliefhebberij, met alle kosten die erbij komen als je iets extreems wilt (bijvoorbeeld de drie V6-en die al netjes op kenteken staan, en een vierde in het proces daar naartoe), maar wel legaal, of een club die gewoon hard en extreem wil en alle regels aan z'n laars wil lappen. De Astra GSi club heeft over het algemeen de eerste mentaliteit.

En wat betreft dat geluid van je Pastry, je kunt em ook laten omkeuren nadat je een motorswap hebt gedaan, maar voordat je modificaties aan de uitlaat gaat doen. Die herrie kan later altijd nog, als je dat cool vindt.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door vizier »

Idd wat de rest ook al zij, als het degelijk in is gebouwd is keuren geen probleem

Is I niet degelijk ingebouwd? dan hoort I ook niet op de weg!
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

RedBill schreef:Tja, het zijn principekwesties. Heeft hier ook met de clubmentaliteit te maken. Wat wil je als club uitstralen: Autoliefhebberij, met alle kosten die erbij komen als je iets extreems wilt (bijvoorbeeld de drie V6-en die al netjes op kenteken staan, en een vierde in het proces daar naartoe), maar wel legaal, of een club die gewoon hard en extreem wil en alle regels aan z'n laars wil lappen. De Astra GSi club heeft over het algemeen de eerste mentaliteit.

En wat betreft dat geluid van je Pastry, je kunt em ook laten omkeuren nadat je een motorswap hebt gedaan, maar voordat je modificaties aan de uitlaat gaat doen. Die herrie kan later altijd nog, als je dat cool vindt.
prima.. 100 punten dat jullie ze netjes laten omkeuren.. Ik ben geen clublid met mijn astra G en mijn tigra, dus laat me lekker mijn eigen keus maken of ik hem laat keuren of niet... Ik wil verder niet bot overkomen, maar ik ben een grote jongen, en heb het in overweging genomen om hem te keuren, en besloten het niet te doen.. so be it..

en ik ben het ermee eens, als het niet netjes ingebouwd is, hoorty het niet op de weg thuis... Ik ben verder nergens bang voor, maar vind het een beetje raar om honderden euro's uit te geven aan een keuring, teriwijl de auto er technisch niet veiliger op wordt...

gr jeroen
Gebruikersavatar
Peter_89
forum-gebruiker
Berichten: 1577
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:11
Locatie: Twente

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Peter_89 »

Betaal liever paar honderd euro voor een keuring dan de rest van me leven voor een ander werken. Maar het is jou keus.....
Zwei Liter Kraft ja
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

Peter_89 schreef:Betaal liever paar honderd euro voor een keuring dan de rest van me leven voor een ander werken. Maar het is jou keus.....
bedankt voor de aanvulling :?

gr jeroen

p.s. dit is dus de reden waarom ik er niet over wou beginnen.. want we zijn onderhand 35 reply's verder (en er niets mee opgeschoten) terwijl ik het alleen wel netjes vond om mezelf even voor te stellen, als ik op een forum mee lees, en af en toe iets post...
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9299
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door RedBill »

noogy schreef:
Peter_89 schreef:Betaal liever paar honderd euro voor een keuring dan de rest van me leven voor een ander werken. Maar het is jou keus.....
bedankt voor de aanvulling :?

gr jeroen

p.s. dit is dus de reden waarom ik er niet over wou beginnen.. want we zijn onderhand 35 reply's verder (en er niets mee opgeschoten) terwijl ik het alleen wel netjes vond om mezelf even voor te stellen, als ik op een forum mee lees, en af en toe iets post...
OK nuf said... Als je problemen hebt met je C20XE zullen we je er evengoed wel om helpen... We hebben onze morele plicht intussen wel weer gedaan denk ik.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door oenatje »

Peter_89 schreef:Betaal liever paar honderd euro voor een keuring dan de rest van me leven voor een ander werken. Maar het is jou keus.....
eens...

je kunt ook gewoon aangehouden worden, moet ie alsnog naar de rdw
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door gsipiloot »

mooie tigra met nette wielen en een c20xe erin is altijd gaaf!

zal wel gaan als een raket zoiets!
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Astrid_fahrer »

Hey Welkom hier!

Ik ken je astra nog wel ook en hij is echt netjes :D Een vriend van me heeft toen je sparco stoelen en gecleande achterklep van je over genomen toen kan dat kloppen?
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
berg
forum-gebruiker
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 apr 2007 22:58
Locatie: Zegveld

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door berg »

noogy schreef:
RedBill schreef:Niet omkeuren wordt hier niet gewaardeerd. Je zegt dat het een bewuste keuze is. Ben ik toch benieuwd wat de bewuste overwegingen zijn...
nou ja, volgens mij ben ik geen verantwoording schuldig toch?

Ik weet wat de consequenties ervan kunnen zijn, en ik neem dat risico voor lief.. verder heb ik helemaal geen zin om er uitleg over te geven...

En voor de mensen die me willen behoeden voor alle ellende: vriendelijk bedankt... (en ja, anderen kunnen er ook ellende van ondervinden...)

voordat er weer een hele discussie ontstaat.. ik zeg er verder niets meer over :D:D:D

gr jeroen

Lekker eigenwijs zijn en niet omkeuren tot dat er wat gebeurt.............:thumbsup: en dan is het.......... :cry:
OPEL KADETT GSI 16V
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

berg schreef:
noogy schreef:
RedBill schreef:Niet omkeuren wordt hier niet gewaardeerd. Je zegt dat het een bewuste keuze is. Ben ik toch benieuwd wat de bewuste overwegingen zijn...
nou ja, volgens mij ben ik geen verantwoording schuldig toch?

Ik weet wat de consequenties ervan kunnen zijn, en ik neem dat risico voor lief.. verder heb ik helemaal geen zin om er uitleg over te geven...

En voor de mensen die me willen behoeden voor alle ellende: vriendelijk bedankt... (en ja, anderen kunnen er ook ellende van ondervinden...)

voordat er weer een hele discussie ontstaat.. ik zeg er verder niets meer over :D:D:D

gr jeroen

Lekker eigenwijs zijn en niet omkeuren tot dat er wat gebeurt.............:thumbsup: en dan is het.......... :cry:
bedankt voor deze erg nuttige aanvulling berg (spuit elf)... je zal ongetwijfeld het braafste jongetje van de klas zijn.... ik zit echt niet te wachten op dit soort opmerkingen.. bedankt voor je warme welkom trouwens ;)

gr jeroen
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

Astrid_fahrer schreef:Hey Welkom hier!

Ik ken je astra nog wel ook en hij is echt netjes :D Een vriend van me heeft toen je sparco stoelen en gecleande achterklep van je over genomen toen kan dat kloppen?
ja dat kan zomaar kloppen! bedankt voor je compliment..

gr jeroen
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

gsipiloot schreef:mooie tigra met nette wielen en een c20xe erin is altijd gaaf!

zal wel gaan als een raket zoiets!
ja, ik vind het echt helemaal geweldig rijden zoiets!

ik zit elke keer weer met een grote smile achter het stuur...

gr jeroen
Gebruikersavatar
berg
forum-gebruiker
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 apr 2007 22:58
Locatie: Zegveld

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door berg »

bedankt voor deze erg nuttige aanvulling berg (spuit elf)... je zal ongetwijfeld het braafste jongetje van de klas zijn.... ik zit echt niet te wachten op dit soort opmerkingen.. bedankt voor je warme welkom trouwens ;)

gr jeroen[/quote]


Doe die groote praat maar op jullie eigen forum :finger:
OPEL KADETT GSI 16V
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

berg schreef:bedankt voor deze erg nuttige aanvulling berg (spuit elf)... je zal ongetwijfeld het braafste jongetje van de klas zijn.... ik zit echt niet te wachten op dit soort opmerkingen.. bedankt voor je warme welkom trouwens ;)

gr jeroen

Doe die groote praat maar op jullie eigen forum :finger:[/quote]

uhm ja.. dit is ook wederom veelzeggend.. als je iets persoonlijk tegen me hebt, ben je altijd welkom om dat in persoon een keer op een meeting te komen zeggen hoor...

zo niet, laat het bovenstaande van mijn voorsteltopic nog maar eens rustig op je inwerken, en dan zal blijken dat alles wat je met je post probeerde te bereiken, al een keer gezegd is. Vandaar dat hetgeen ik poste, geen grote praat is (1 o), maar dat je echt een beetje als mosterd na de maaltijd met je opmerking komt. Als je verder nog wel iets zinnigs toe te voegen hebt, zoals bijvoorbeeld een vriendelijk welkom op dit forum, of op of aanmerkingen op een van mijn auto's, dan nodig ik je uit, om ook nog iets van een onderbouwde post in dit topic te plaatsen...

Ik hoop maar dat je nadat je achter de staat van je kadett kwam, je niet iets hebt opgebouwd tegen OTT´ers in het algemeen, want dat zou ik erg jammer vinden...

Ik hoop dat er deze keer wel een volwassen reactie komt, want aan je laatste post heb ik niet echt een boodschap...

gr jeroen
Gebruikersavatar
GrinX
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1363
Lid geworden op: 06 jun 2004 00:39
Locatie: Postcodegebied: Tussen de 6000 en 7000 RPM
Contacteer:

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door GrinX »

Heej Noogs!

Ook welkom hier natuurlijk ;)
Dikke wagens, maar dat wist je al!
Grtz, GrinX
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Matt »

Jeroentje!!! Ook welkom hier!
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

Matt schreef:Jeroentje!!! Ook welkom hier!
thanx guys!

ook hier zitten weer zat bekenden!

gr jeroen
Gebruikersavatar
Kilat
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 sep 2005 16:20
Locatie: Friesland

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Kilat »

Hey jeroen ook je weg hier gevonden :D

Welkom en veel plezier hier op het forum en ik hoop dat je veel info mag verscharen over de c20xe :)
Gebruikersavatar
Bartje,
forum-gebruiker
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 mar 2006 08:54
Locatie: Breda

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door Bartje, »

berg schreef:Lekker eigenwijs zijn en niet omkeuren tot dat er wat gebeurt.............:thumbsup: en dan is het.......... :cry:
Die kadett van jou staat anders ook nog steeds als 8klepper op kenteken..

@Noogy: Hallo knul :wink:
noogy
forum-gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2008 09:32

Re: noogy - astra G en Tigra A

Bericht door noogy »

Bartje, schreef:
berg schreef:Lekker eigenwijs zijn en niet omkeuren tot dat er wat gebeurt.............:thumbsup: en dan is het.......... :cry:
Die kadett van jou staat anders ook nog steeds als 8klepper op kenteken..

@Noogy: Hallo knul :wink:
ha vriend!

haha, als dat zo is, moet ik stiekem wel een beetje lachen :D:D:D

gr jeroen
Plaats reactie