![Afbeelding](http://img367.imageshack.us/img367/1691/dsc06881mediumrb1.jpg)
![Afbeelding](http://img367.imageshack.us/img367/2126/dsc06882mediumyp5.jpg)
![Afbeelding](http://img367.imageshack.us/img367/1886/dsc06883mediumln8.jpg)
KUT humeur dus.
Maar goed.... dan maar gelijk distri, waterpomp en (kapotte) EGR ook maar vervangen.
Gasklephuis en stappenmotor preventief schoonmaken.
Gaat alleen wel weer wat onverwachte centjes kosten helaas.
Als je hem nu alvast aanzet, is hij morgen misschien goed en wel opgestart?Laagvlieger schreef:ja miss morgen even.
Heb een Opel laptop met alle opel Porgs erop en die is niet de vlotste meer zal ik maar zeggen![]()
Die zal ik morgen wel weer es een keer aanslingeren.
KM-2355 = torx bitBaas J. schreef:Dit volg ik even niet?Cilinderkopbouten in getoonde volgorde met KM-2355, MKM-610 en KM-470-B aantrekken
Klinkt allemaal heel erg bekend ditBaas J. schreef:Kop is ingevreten, is niet van de laatste tijd geweest, de pakking is helemaal verteerd.... zal straks es fotos posten.
Dus morgen wegbrengen om te laten vlakken en spoelen. Weer een tegenvaller.
Waarom lagerschalen meenemen? Hoeveel werk is dat nog nu de kop eraf is en alles los ligt?