nog motorcrossers hier ?

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

nog motorcrossers hier ?

Bericht door Roy 2.0 16v »

Dat vroeg ik me af, want ik heb vandaag 4 verschillende honda cr 250cc bekeken en bereden en een crosser gaat er komen ! weet alleen nog niet welke want heb de keuze tot 2 gemaakt nu

1 helemaal knap uit 1996
1 iets minder knap uit 2001, maar is wel 500,- goedkoper

dus is een beetje een afweging, 500,- overhouden als sleutelgeld maakt deze motor ook übernetjes, en nog 5 jaar nieuwer ook. maarja, blijft veel geld ( gemiddeld 2000 tot 3000,- per stuk..)

Uiteraard met kenteken om ook te patseren op de weg!

De laatste weken doe ik niks anders dan googlen, marktplaatsen, motorforummen, dus ja, na gekmaken ging ik vandaag op route

hele dag in friesland geweest :P

lach van de dag : 1 eigenaar ging even rijden. glijd na 50 meter op zn muil in het gras, hij en motor glijden door.. zo de sloot in!
whahah gelachen heb ik, en was er vrij snel weer weg , motor onder de blubber en die gast ook hihi
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
D_D_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 mei 2007 19:11
Locatie: Zuidland

Bericht door D_D_GSI »

vaker gecrost ??? maar je moet gewoon naar motor cross aad particulier kopen koop je de elende van een ander
Ik ben niet dik , ik ben te kort voor me Gewicht :P
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Bericht door gurdi »

ga volgend jaar ook motor rijbewijs ahlen en wil ook een crosser.
een honda of een KTM
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Met een crosser met noppen op de weg = 100% garantie op gebroken ledematen :lol:
En zonde van je noppen ook, dan rij je de band vlak en heb je er offroad niks meer aan :?

Koop dan een Allroad, dan kan je gewoon lekker alles, alleen een échte crossbaan is dan net even te gek, maar een weilandje of een stuk opgespoten zand doet 'ie maar al te graag :P

Tweetakters zijn zowieso niet fijn op het afsalt; vééls te lomp op het gas, en zo'n ding zuipt als Andre Hazes op zaterdagavond :lol: :lol: :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
opelforum
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 feb 2004 19:26
Locatie: ridderkerk
Contacteer:

Bericht door opelforum »

ik doe wel aan crossen ,maar zonder motor :lol: :lol:
volle tank voor 19 euro hahahahaha
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Bericht door Roy 2.0 16v »

Ik heb er nu 1 gekocht, morgen ophalen 8)

er zit nog wat werk aan maar daar was de prijs naar, en ik ben handig genoeg om haast alles zelf te doen, prijzen van onderdelen vallen wel mee

hoewel ik natuurlijk nu wil ophalen is niet haalbaar... 1,5 uur rijden, daar nog een uurtje praten/betalen/inladen, 1,5 uur terug

eerder weg van werk kan makkelijk maar wordt vandaag even niks, vanavond ook genoeg te doen

maar het is puur voor de heb :D ik zat mezelf al een maand gek te kijken. als ik dat doe, moet het gekocht worden ook :wink:
is wel herkenbaar bij de meeste

Zal gebruikt worden voor n beetje rondrijden in de stad en eens kijken waar offroadmogelijkheden zijn bij mij in de buurt

Ik vind ze gewoon mooi en bruut, als ie niet bevalt gaat ie weer internet op

(jaja, voor dat geld kon ik ook achterschermen vernieuwen) ander keertje maar weer
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ach.. proefondervindelijk vaststellen werkt zowieso meestal het beste :)

Hou jezelf heel :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie