Mijn nieuwe gsi
-
- forum-gebruiker
Mijn nieuwe gsi
Ik heb gister mijn nieuwe gsi opgehaalt in leeuwarden
Heb de gsi overgenomen van arjan "gsi sneek"
fototje erbij
Hij rijdt heerlijk echt super het was dan ook een mooi rit van leeuwarden naar den haag
Me ouwe gsi is er al een tijdje uit :
Want ik hoorde destijds( dec 2007 ) ook bij de schadeclub , maar heb t toen niet gepost omdat ik er zo van ondersteboven was en er eigenlijk niemand over wou praten
De blauwe ouwe is toen eruit gaan , En heb t toen even helemaal los gelaten want ik vondt t toen zo moeilijk
.....
maar goed ik heb er weer 1 en ben er super blij mee
Heb de gsi overgenomen van arjan "gsi sneek"
fototje erbij
Hij rijdt heerlijk echt super het was dan ook een mooi rit van leeuwarden naar den haag
Me ouwe gsi is er al een tijdje uit :
Want ik hoorde destijds( dec 2007 ) ook bij de schadeclub , maar heb t toen niet gepost omdat ik er zo van ondersteboven was en er eigenlijk niemand over wou praten
De blauwe ouwe is toen eruit gaan , En heb t toen even helemaal los gelaten want ik vondt t toen zo moeilijk
.....
maar goed ik heb er weer 1 en ben er super blij mee
Astra gsi Tailgate c20xe bj 1995
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Crazycarschris
- forum-gebruiker
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Nette auto idd
wees er zuinig op!
wees er zuinig op!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
-
- forum-gebruiker
Ik zelf heb er niet zoveel gemaakt nogCrazycarschris schreef:mooie auto.
Meer foto,s gozer.
Zal dr van de week als t wat beter weer is wat moois van maken even een foto repro
Dr is ook maar een kleine 2 do list
alleen even polijsten vanwege minimaale krasjes maar eerst even genieten van deze prachtige gsi al zeg ik t zelf
-
- forum-gebruiker
Nou Redbill ik heb de foto's verwijdert ik heb ze niet meer ik wou t gwn niet meer zien , was me eerste auto zegmaarRedBill schreef:Nu nog postuum foto's posten van de schade? Kun je dat wel aan? Ben wel benieuwd namelijk...
Tof dat je weer een ander hebt in ieder geval!
T ging van glad wegdek was t weekend voor kerst eerst keer ijsel in de winter....
En ging een bocht om en ik glij door over 3 rioolputten en me abs viel uit door de klap denk ik dus ik wou me stuur recht trekken dat ging niet
Er was ook al een ongelukje gebeurt voor mij want er kwam want er kwam een verkeerspaal onder me auto en ik kon niet meer rechts of links alleen recht op een paal af en remmen was te laat dus tjaa
plaat was dus een bolle V voorkant met een dikke paal afdruk
groet steef
-
- forum-gebruiker
Ja zeker weten man krijg er weer buikpijn van als ik er terug aan denk doet toch echt pijn als je auto zo in die staat ziet...
maar goed dat is verleden ik heb nu een pracht gsi zonder roest
Ow ja ik wil ook een plaatje bij me avator maar ik krijg steeds ongeldige link ? hulp aub
maar goed dat is verleden ik heb nu een pracht gsi zonder roest
Ow ja ik wil ook een plaatje bij me avator maar ik krijg steeds ongeldige link ? hulp aub
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- forum-gebruiker
Ja oenatje , hij is toen naar sloperij opdam gegaan ik was er echt even helemaal klaar mee
Stom achteraf had ik beter een stripdag kunnen houden voor jullie maar dat is alleen 8teraf
@ redbill nou de link die ik kreeg van ehm imageshack maar goed probeer t later nog wel even
maar goed van de week audio erin gooie
Stom achteraf had ik beter een stripdag kunnen houden voor jullie maar dat is alleen 8teraf
@ redbill nou de link die ik kreeg van ehm imageshack maar goed probeer t later nog wel even
met alles erin en eraanGsiDenHaag schreef:Ja oenatje , hij is toen naar sloperij opdam gegaan ik was er echt even helemaal klaar mee
Astra Station GSi 16v
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- forum-gebruiker
Nou ik heb er gewoon totaale afstand van gedaan dus t sleepbedrijf heeft hem naar opdam gebracht die werken samen
en ik heb gewoon bij de sleeper een afstandsverklaring getekent zegmaar
achteraf niet snugger maar zoal ik zei ik wou er gewoon zo snel mogelijk vanaf ik bedoel van t doen toch pijn als je eigen gsi zo moet zien denk dat we daar allemaal mee eens zijn
Heb nog wel me 92 orginele grill en orginele elec spiegels passen die btw op de gsi van >95?
en ik heb gewoon bij de sleeper een afstandsverklaring getekent zegmaar
achteraf niet snugger maar zoal ik zei ik wou er gewoon zo snel mogelijk vanaf ik bedoel van t doen toch pijn als je eigen gsi zo moet zien denk dat we daar allemaal mee eens zijn
Heb nog wel me 92 orginele grill en orginele elec spiegels passen die btw op de gsi van >95?
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
de <95 gril gaat alleen passen icm de <95, de 95 lampen zijn wat schuiner.
De spiegels passen denk ik wel
De spiegels passen denk ik wel
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker