Cv in de auto
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Rechts in de auto bij het voeteneind van de bijrijder, haal je het paneel los dat aan de zijkant onder het handschoenenkastje los en dan vind je in de dorpel een hele draadboom. dat kastje in de hoek bij het voeteneind is de computer... hier achter of eronder vindt je de kiekert (staat erop geschreven)... daar zit een stekker aan met kleuren draden erop.. dan kijk je naar het volgende:
2.nullutje schreef:als je auto is voorbereid... dus je hebt wel cv, maar geen zender... dan doe je het volgende:
Automodel Alarmmodel
Opel , Astra, 1992
Montageplaats sirene:Aan de rechter wielkast
Montageplaats modules:Achter het handschoenkastje
Knipperlichten: ZWART-GROEN en ZWART-WIT onder de stuurkollom
Accessoirestand +15: van zekering nr.7 in de zekeringkast
Startmotor: Voedingsdraad vanaf het contactslot
2e onderbreking: ROOD-LICHTBLAUW van het benzinepomprelais , in de zekeringkast
CPV: BRUIN-WIT (open) en BRUIN-ROOD (dicht) uit de linkerdeur , of op het kiekertrelais achter rechter schoppaneel
Schema:2N
Comfortsluiting: BRUIN-ZWART uit de linkerdeur , of op het kiekertrelais
Roze-Zwart
Deurcontacten: BRUIN-GRIJS-GEEL , BRUIN-PAARS-GEEL , en BRUIN-BLAUW-GEEL van de orginele deurcontacten ,
Koffercontact: BRUIN-WIT van het koffercontact
Elektrische ramen: Linksvoor : GEEL bij de motor in de deur . Rechtsvoor : GROEN-GRIJS-ZWART uit de linkerdeur
Pulsdraad: BLAUW-ROOD op de module achter het rechter schoppaneel , of in de radiostekker
Schema 2:
Aansluiting 12V (+30):
Rood
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11175
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Kiekert zit IN!!! de A-stijl.
Dus die zie je niet zomaar.
Als je RV de dorpelbekelding loshaalt en het kickpanel dan zie je daar een massapunt. Vlak bij dat massapunt gaat een kabelboom de isolatieschuim in. Volg die kabelboom, trek het schuim weg en dan zie je hem.
Dus die zie je niet zomaar.
Als je RV de dorpelbekelding loshaalt en het kickpanel dan zie je daar een massapunt. Vlak bij dat massapunt gaat een kabelboom de isolatieschuim in. Volg die kabelboom, trek het schuim weg en dan zie je hem.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
ik was me dit eens na aan het leze...
maar ik heb zeg maar ook cv op me auto en er zit onder de motorkap een alarmhoorn...
alleen als ik de bekleding aan de bijrijderskant weg haal, heb ik daar geen kastje zitten alleen de computer van de auto...
hoe zit het dan...?
de centrale werkt wel gewoon
maar ik heb zeg maar ook cv op me auto en er zit onder de motorkap een alarmhoorn...
alleen als ik de bekleding aan de bijrijderskant weg haal, heb ik daar geen kastje zitten alleen de computer van de auto...
hoe zit het dan...?
de centrale werkt wel gewoon
ASTRA GSI 2.0 8v
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
kiekert zit achter dat kastje... (achter het foamrubber).shorty schreef:ik was me dit eens na aan het leze...
maar ik heb zeg maar ook cv op me auto en er zit onder de motorkap een alarmhoorn...
alleen als ik de bekleding aan de bijrijderskant weg haal, heb ik daar geen kastje zitten alleen de computer van de auto...
hoe zit het dan...?
de centrale werkt wel gewoon
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Tri
- forum-gebruiker
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 03 mar 2007 13:13
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
Ok, ik heb hetzelfde setje liggen, heb m'n kiekert gevonden
als ik het goed begrijp moet ik dus:
Blauwe 'lock' draad op de bruin-rode kiekertdraad aansluiten
Groene 'unlock' draad op de bruin-witte kiekert draad
Rood op rode kiekert draad.
Alleen waar moeten die geel en geel-zwarte draad op?
Want volgens het bijgeleverde schema moeten die op de 'common line'.
als ik het goed begrijp moet ik dus:
Blauwe 'lock' draad op de bruin-rode kiekertdraad aansluiten
Groene 'unlock' draad op de bruin-witte kiekert draad
Rood op rode kiekert draad.
Alleen waar moeten die geel en geel-zwarte draad op?
Want volgens het bijgeleverde schema moeten die op de 'common line'.
Odrer Is For Itidos
Geunis Can Hdanle Caohs
Geunis Can Hdanle Caohs
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
je stuurt alleen een puls naar je kiekert (open) en een puls (dicht), verder niets. Die "common line" draad zul je naar mijn mening dan ook niet aan hoeven te sluiten...
gewoon plus en massa aansluiten op constante plus en massa, en de pulsdraden naar de kiekert, verder niets.
dan zou hij moeten werken.
gewoon plus en massa aansluiten op constante plus en massa, en de pulsdraden naar de kiekert, verder niets.
dan zou hij moeten werken.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Tri
- forum-gebruiker
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 03 mar 2007 13:13
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
net geprobeert, werkt niet..
constante plus en massa aangesloten, unlock op bruin-witte, lock op bruin-rode..
Alleen 't kastje maakt wat geluid en 't ledje knippert wat, maar geen deuren die op of van slot gaan.
Weet iemand een setje wat wél goed in te bouwen is?
constante plus en massa aangesloten, unlock op bruin-witte, lock op bruin-rode..
Alleen 't kastje maakt wat geluid en 't ledje knippert wat, maar geen deuren die op of van slot gaan.
Weet iemand een setje wat wél goed in te bouwen is?
Odrer Is For Itidos
Geunis Can Hdanle Caohs
Geunis Can Hdanle Caohs
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer: