Rogier
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
Lol...maar zou graag het tegendeel op foto willen zien hoor Sjaakie.
Mooie bak trouwens Maartje, 170beemerpeekaa's dat wil zeker wel,
heb de oude 325 gehad die beviel me al prima...op het verbruik na dan
kan je trouwens hele leuke dingen mee doen met zo'n beemer maar op de foto te zien heb jij hem al strak genoeg!!
Greetz Rogier
kan je trouwens hele leuke dingen mee doen met zo'n beemer maar op de foto te zien heb jij hem al strak genoeg!!
Greetz Rogier
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
Herstel, 193PK en moet zeggen dat verbruik me meevalt. Gisteren vanaf Losser naar Nieuwegein, van Nieuwegein naar Assen en van Assen weer naar Losser met 1 tankRogier schreef:Lol...maar zou graag het tegendeel op foto willen zien hoor Sjaakie.
Greetz Rogier
aartje
Technische gegevens
En bakkie doen hadden we geen puf meer voor. Mijn vriendin moest namelijk marathon schaatsen in Assen .
Volgende keer beter .
En bakkie doen hadden we geen puf meer voor. Mijn vriendin moest namelijk marathon schaatsen in Assen .
Volgende keer beter .
aartje
Ach so dus jullie hebben even een bezoekje gedaan aan de Smelt in Assen,Maartje schreef:Technische gegevens
Volgende keer beter .
dan begrijp ik ook wel dat jullie geen puf hadden voor een bakkie hoor en jullie hebben het adres natuurlijk ook niet haha
Greetz Rogier
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Jou heb ik ZEKER wel eens zien rijden hoor, heb je een paar keer zien rijden in de omgeving van winkelcentrum nobellaan op de rontondeKilat schreef:welkom hier
assen is niet ver bij mij vandaan en vaak ben ik daar wat aan het touren en om mn auto te wassen.
Ik weet niet of je me een keer hebt gezien rij namelijk nu met een geplamuurde originele gsi voorbumper .
Ook al eens achter je gereden je wagen ziet er bijzonder mooi uit! je valt met je astra ook wel goed op hoor in Assen!
Heb je nog niet zien rijden met een geplamuurde voorbumper, volgende keer toeter ik wel even vanuit mn station of G40
Greetz Rogier
-
- forum-gebruiker
Het blokje rijd in ieder geval perfect. Bergen koppel... Heb dan ook nog geen moment spijt van de aankoop, als je bedoelt wat ik begrijpRogier schreef:Dus hij is al met al in onderdelen welliswaar goed terrecht gekomen?
als ik dat hele Turbo project toch eens over kon doen...dan deed ik het gelijk!! ach wie weet wat de toekomst brengt..
Greetz Rogier
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik verkoop geen rommel.astra 1.8 schreef:Het blokje rijd in ieder geval perfect. Bergen koppel... Heb dan ook nog geen moment spijt van de aankoop, als je bedoelt wat ik begrijpRogier schreef:Dus hij is al met al in onderdelen welliswaar goed terrecht gekomen?
als ik dat hele Turbo project toch eens over kon doen...dan deed ik het gelijk!! ach wie weet wat de toekomst brengt..
Greetz Rogier
Grtz, GrinX
- ASTRA POWER
- forum-gebruiker
hoi Rogier,
mooie calibra en gave binnenkant jammer van die c20ne had een letje moeten zijn..
ik ben nog niet zolang lid dus ken je niet maar zou mooi zijn als je weer een GSI-tje gaat rijden(wordt je avatar ook mooier van grapje)
misschien heb je mij ook wel eens zien rijden is Assen,kom er ook regelmatig omdat mijn schoonzusjes er wonen (marsdijk).
mooie calibra en gave binnenkant jammer van die c20ne had een letje moeten zijn..
ik ben nog niet zolang lid dus ken je niet maar zou mooi zijn als je weer een GSI-tje gaat rijden(wordt je avatar ook mooier van grapje)
misschien heb je mij ook wel eens zien rijden is Assen,kom er ook regelmatig omdat mijn schoonzusjes er wonen (marsdijk).