subwoofer probleem voor de audiofielen hier

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

de kist heb ik er toen niet uitgehad. en die is vanmiddag wel eruit geweest en toen merkte ik het pas
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

nou heb de eerste klachten weer binnen hoor.

kom ik net thuis. radio op volume 10 terwijl mijn max 25 is. kome de bure naar buiten of mijn muziek zachter zou kunnen :twisted: .

dus het gaat weer lekker.

binnenkort maar eens kijke of ik ergens een db-meeting kan late doen. eens kijke wat al dat geweld produceerd :P .
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Gebruikersavatar
Army Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 mar 2007 15:41
Locatie: spijkenisse

Bericht door Army Gsi »

altijd leuk je buren pesten :lol: :lol: :lol:
BOHICA!!!
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Bericht door Theo Gsi »

trieste lui!

Me overbuurman die zij toen ik bezig was met de auto dat ik niks onder deed voor de dgb! hahaha ik moest lachen omdat dgb frot is
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

mijn overburrman vind het allemaal geweldig dat ik dat allemaal doe. die is van de week in mijn auto gaan zitte om te hore hoe dat klonk. want hij had al het speelgoed gezien toen ik mijn kofferbak open deed. hij vond het echt super klinke. als ik hulp nodig had als ik alles gaan inbouwe netjes mocht ik in zijn garage staan en kwam hij helpe.

maar het werkt ook tegen vervelende buurjongetjes die tot 12 uur 's nachts op zijn kamertje de muziek keihard aan heeft staan. en na 2 keer vrage of ze de muziek zachter doen niet wille doen. dan zette we de auto toch daar even voor de deur op de stoep. :P dat is hij ook gelijk afgeleerd. :P
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Plaats reactie