Wederom een dame ------> AstraLaVista!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
.
Ik heb het maar afgetaped want elke keer als iemand met blote benen langs m'n voorkant liep had ie snijwonden in z'n been...glas was gebroken en ik zoek het niet om em voor een paar weken er nog uit te gaan trekken, als de bumper er toch af gaat Dan maar even zo...
Nieuwe bumper is in aantocht...eentje ZONDER mistlampen...Is nog een oud litteken van die ($&# VW die achteruit tegen m'n wagen klapte .Laagvlieger schreef:mistlampjes met TAPE
Das eens wat anders daan gaas erachter
Leuke auto met wat littekens
Ik heb het maar afgetaped want elke keer als iemand met blote benen langs m'n voorkant liep had ie snijwonden in z'n been...glas was gebroken en ik zoek het niet om em voor een paar weken er nog uit te gaan trekken, als de bumper er toch af gaat Dan maar even zo...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Ik wil er wel andere bumpers onder (Mattig had ooit hele mooie op de site staan..meer zo'n sneeuwschuifeffect ), maar omdat m'n wagen mee gaat naar de autocross (zand, kuilen, gras, stenen etc.) lijkt het me verstandig om dat maar niet te doen, dan heb ik binnen enkele weken geen bumpers meer over .
We bouwen het koekblik van m'n vriend wel uit .
We bouwen het koekblik van m'n vriend wel uit .
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Heejz wederom een limbabnees !GrinX schreef:Heejz mede limbonees
Altijd leuk om te zien dat er nog vrouwen zijn waar het GSi virus ook op is overgeslagen!!
Waar in Limburg kunnen we en je Astra tegenkomen?
Mijn wagen vind je veel terug in de driehoek Roermond-Venlo-Weert, en zo nu en dan moet ie me even over de paaltjes zetten naar Brabant, Deurne e.o.
-
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Kun je tzt als je nieuwe mistlampies op de kop hebt getikt alsnog wel de gaten voor de lampen in snijden, en weer mistlampies monteren (ik ga er tenminste maar even vanuit dat je het knoppie er wel in hebt zitten?)AstraLaVista schreef:.Nieuwe bumper is in aantocht...eentje ZONDER mistlampen...Is nog een oud litteken van die ($&# VW die achteruit tegen m'n wagen klapte .Laagvlieger schreef:mistlampjes met TAPE
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
Jep, dat knopje zit er nog wel in, maar vriend gaat op z'n 8v mistlampen bouwen, dus het knopje gaat naar hem toe, ik kan namelijk ook de kabels niet meer vinden van de mistlampen, ik vermoed dat de vorige eigenaar alles eruit getrokken heeft .RedBill schreef:Kun je tzt als je nieuwe mistlampies op de kop hebt getikt alsnog wel de gaten voor de lampen in snijden, en weer mistlampies monteren (ik ga er tenminste maar even vanuit dat je het knoppie er wel in hebt zitten?)AstraLaVista schreef:.Nieuwe bumper is in aantocht...eentje ZONDER mistlampen...Is nog een oud litteken van die ($&# VW die achteruit tegen m'n wagen klapte .Laagvlieger schreef:mistlampjes met TAPE
-
- forum-gebruiker
Jij woont maar 5 km van mij vandaan hahahahaha! Ik woon nl. in Heibloem .daafje schreef:dan kom je mij ook wel is tegen... woon namelijk ook in die streek. en kom regelmatig in die steden, dorpen.
Ben jij dan niet toevallig degene die een tijdje geleden naast me de auto stond te wassen bij B.A.S.??? Jij bent ongeveer van dezelfde grootte als mij ???
dan heb jij nog een goed geheugen!AstraLaVista schreef:Jij woont maar 5 km van mij vandaan hahahahaha! Ik woon nl. in Heibloem .daafje schreef:dan kom je mij ook wel is tegen... woon namelijk ook in die streek. en kom regelmatig in die steden, dorpen.
Ben jij dan niet toevallig degene die een tijdje geleden naast me de auto stond te wassen bij B.A.S.??? Jij bent ongeveer van dezelfde grootte als mij ???
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Offff....jij let niet op Blonde chickies die in een GSi rijden
Kwalijke zaak
Kwalijke zaak
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik kijk meestal naar beneden Ik ga meer voor small/midsize chica's
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Paintballer
- Oud-Clublid