De wet van Murphy is bewezen!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

En terecht, hij staat nu ongeveer op blote voetjes, met zijn broek op de enkels, en de billetjes bloot..moet nu ook straks gaan toegeven dattie ernstig uit zijn nek lult, OF heeft gedaan in het verleden, en moet dat geblaat nu bekopen met zgn. recht voor zijn raap vragen.... dan zit je in een lastig parket, en raak je wel eens geirriteerd.... :lol:

Blijft kut als het zo loopt met je auto, waar je veel tijd, geld en energie in hebt geinvesteerd, maarja iedereen kent die spreekwoordding toch ???? Al is je Astra nog zo snel . . . . . . . je weet tog 8) :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

sorry kon het even niet helpen... Wou gewoon eens duidelijkheid hebben aangezien het nogal lijkt dattie redelijk uit zijn nek lult...

Ik zeg bewust lijkt! anders issie weer zo over de huppel....
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Hoe heet die tekenfilm ook alweer, welkom in de wonderlijke wereld van... ?

Kan even niet op de naam komen.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Bericht door D_V_R_O_S »

GSi Twente schreef:Hoe heet die tekenfilm ook alweer, welkom in de wonderlijke wereld van... ?

Kan even niet op de naam komen.
Alice :roll:
Who the fuck is Alice! :lol: :lol: :lol:
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

Ali-GSI schreef:Blok ligt klaar.. maar goed..dan met de ombouw enz en alle overige onderdelen.. bak, motronic, motorsteunen enz.. zou ik alsnog veel geld kwijt zijn.. Te veel voor mij.. want de auto moest al weg wegens te veel km''s.. Dus dat blok blijft gewoon lekker liggen.. en misschien in de toekomst in me corsa A.
rdv-astra schreef:Hey.. ben ik..

Maar goed..

Hebben ook even gekeken naar een 16V.. om die erin te hangen..
Dit kan wel natuurlijk.. maar zou me dan zon 1200 Euro gaan kosten.. compleet.. is niet onwijs veel.. en heb dan goed blok.. met andere nokkenassen en gechipt maar goed.. is wel TE veel geld voor mij momenteel.

+ dat dan hetzelfde probleem zou blijven bestaan waarom hij de verkoop in is gegaan.. dat ik teveel km's maak.. en me scheel betaal aan benzine.


greetz remco


En hieruit blijkt toch echt dat je nog geen 16V blok hebt...

Ps de vectra rijd absoluut een stuk zuiniger dan mijn astra, daarom deed ik het plus dat we eenhuis hebben gekocht en verbouwd... en heb na de verkoop en koop nog geld overgehouden, gespaard in de tussentijd en kon toen de auto ombouwen, nadat het huis af was... Dus loop niet te lullen over mij en veroordeel me niet, aangezien ik gewoon hard heb gewerkt en veel heb moeten laten om de vectra zo te krijgen... Astra werd idd te duur ja, met benzine, omdat ik veel heen en weer reed naar utrecht...daarom heb ik een vectra...
rdv-astra schreef:@ Alex ..
Te veel voor mij.. want de auto moest al weg wegens te veel km''s.. Dus dat blok blijft gewoon lekker liggen.. en misschien in de toekomst in me corsa A.
Dan mijn vraag... WAAROM VERBOUW JE HEM DAN EERST HELEMAAL ALS JE HEM TOCH AL WEG WOU DOEN :? Als je echt zo''n liefhebber/tuner bent zoals je zegt dat je bent, dan knap je deze op en maak je af waar je mee bezig bent... Ongeacht het aantal kilometers op de klok... Kijk als je een huis koopt kan ik snappen dat de Astra niet te betalen is, maar als je hem weg doet vanwege de km. stand dan snap ik je niet, en ben je in mijn ogen geen echt liefhebber, want die houd zijn auto altijd, ongeacht de kilometerstand... OF er moet echt iets ergs mee zijn, dat je hem niet meer WIL hebben, anders wassie nou ook wel helemaal "heavy" goud :?

IIG succes met de verkoop... ;)
Alex.. zoals je kan lezen licht het blok wel klaar.. al een tijdje btw.. Maar is het gewoon kaal blok.. geen kabelboom enz.. al met al dus toch veel geld kwijt uiteindelijk..

En als je leest.. zou ik de auto niet verkopen vanwege de km stand.. maar vanwege de KM'S DIE IK RIJD PER MAAND.. ik rijd zo'n 1500/2000 km per maand.. en dat is te veel .. Aangezien dit nog niet echt veranderen gaat..moet er een goedkopere/zuinigere auto komen.. en zodoende .. moest hij toch al weg... en ga ik dus niet zwaar investeren om hem te maken..

p.s. het besluit om hem echt weg te doen.. is gekomen toen ik hem te koop had gezet.. Niet eerder.. niet later.. en daarom dus toch eerst verbouwd.. want planning was om hem gewoon te houden en af te maken.. sterker nog.. ben bij AutoWZ langs geweest om nog iets veel extremers te maken..

En tsja. dan ga je paar avonden rekenen enz.. met eigen huis enz.. en dan moet je gewoon keuze maken.. of auto blijven rijden.. of voor een toekomst kiezen.. en in dit geval.. moest auto dus plaats maken..

En ik ga nu gewoon nieuw project starten met auto die zuiniger is.. want probleem financieel ligt niet bij de auto verbouwen.. maar het rijden van de gsi met die hoeveelheid km's per maand..
hello there..
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

oenatje schreef:nee ik bedoel je hebt teveel met je geld gesmeten
nee hoor ook dat niet..

heb gewoon veel te lieve vriendin gevonden die iets te ver weg woont..
hello there..
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9301
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

OK Helder...
Case closed!

Succes met de verkoop van je auto, de aankoop van je huis, en je toekomstige nieuwe project! (Weer een opel???)
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

RedBill schreef:OK Helder...
Case closed!

Succes met de verkoop van je auto, de aankoop van je huis, en je toekomstige nieuwe project! (Weer een opel???)
Yep.

Ben momenteel aan kijken naar een goede Corsa A

En daar heb ik wel wat leuke plannen mee.. gaat lekker duits worden..
hello there..
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

duits worden,

gaat ie kuilen graven op het strand?
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Bericht door Blue Vectra »

welke bank.. hypotheekverstrekker geeft een jochie met een bijbaantje als vakkenvuller bij de AH een hypotheek!!

en mocht het zo zijn dat die een hypotheek krijgt, zal het zeker wel een best bedrag worden....NOT!!!

dus kortom die RDV lult weer lekker uit z'n nek :roll:
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Corsa is toch al duits ? :zak: :pet: :lol: :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

rdv-astra schreef:en misschien in de toekomst in me corsa A.
Ahum....
je wil zuinig rijden?

*kuch*BULLSHIT!!!*kuch*

WAAROM FLIKKER JE DAN EEN C20XE IN EEN CORSA!!!???

Zoals je plannen waren... Weg zuinigheid...

Zoals gsi twente al zegt -> Welkom in de wondere wereld van......

Sorry hoor, je lult jezelf alweer tegen...
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Looyke
forum-gebruiker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:24
Locatie: Roosendaal

Bericht door Looyke »

Dit forum is "het gezeligste GSi forum", zoals zo vaak beweerd word. hou dan op met zeiken.
Wat maakt het jullie nou uit of die jongen wel of niet liegt? Slaap je dan beter, krijg je promotie op je werk?

Of ie nou wel of geen C20XE in zijn schuur heeft... dat z'n astra nou weg gaat omdat ie teveel KM's maakt of dat z'n vriendin hem niet mooi vind... who cares ???

Het is astra Forum, geen FOK forum ofzo.
C20XE
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Bericht door D_V_R_O_S »

Looyke schreef:Dit forum is "het gezeligste GSi forum", zoals zo vaak beweerd word. hou dan op met zeiken.
Wat maakt het jullie nou uit of die jongen wel of niet liegt? Slaap je dan beter, krijg je promotie op je werk?

Of ie nou wel of geen C20XE in zijn schuur heeft... dat z'n astra nou weg gaat omdat ie teveel KM's maakt of dat z'n vriendin hem niet mooi vind... who cares ???

Het is astra Forum, geen FOK forum ofzo.
en dat bepaal jij?
die ei moet is over ze bolletje aaien en eens nadenken wat ie allemaal zit te brabbelen...
zo ken ik er ook nog wel 1: ik ga afvallen maar eet toch iedere dag patat 8) :roll:
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Noord Nederland

liege

Bericht door Delax80 »

kdenk dat iedereen die voorgaande 2 pagina;'s leest van dit topic wel zelf kan beslisse offie liegt of nie....dus idd nie meer echt nuttig om verder af te zeiken/op ze fouten te wijzen/ tegen te spreken of hoe je het maar wil noeme:P

kd8 idd dat het hier altijd gezellig was :lol:
Looyke
forum-gebruiker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:24
Locatie: Roosendaal

Bericht door Looyke »

DaVaRiOuS schreef:
Looyke schreef:Dit forum is "het gezeligste GSi forum", zoals zo vaak beweerd word. hou dan op met zeiken.
Wat maakt het jullie nou uit of die jongen wel of niet liegt? Slaap je dan beter, krijg je promotie op je werk?

Of ie nou wel of geen C20XE in zijn schuur heeft... dat z'n astra nou weg gaat omdat ie teveel KM's maakt of dat z'n vriendin hem niet mooi vind... who cares ???

Het is astra Forum, geen FOK forum ofzo.
en dat bepaal jij?
die ei moet is over ze bolletje aaien en eens nadenken wat ie allemaal zit te brabbelen...
zo ken ik er ook nog wel 1: ik ga afvallen maar eet toch iedere dag patat 8) :roll:
Ik bepaal hier niks...

Wat schiet je er nou mee op? Dat zijn verhaal niet klopt maakt toch geen zak uit? Dat is even nutteloos als alle taalfouten uit jouw berichten halen, Davarious.

Hou het gewoon gezellig...
C20XE
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

we houden hier niet van mensen die liegen en daarna der eigen tegenkomen en vastlullen. internet warriors zijn dat
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Laten we het er maar op houden dat er al een paar jaar geschiedenis met RDV-Astra aan vooraf is gegaan... :roll:

Altijd maar doen alsof zijn manier de beste is & tips en aanwijzingen van anderen compleet in de wind slaan om er uiteindelijk achter te komen dat die tips en tricks van anderen misschien toch een betere optie waren geweest uiteindelijk. Het leuke is dat dit dan natuurlijk weer niet wordt toegegeven... :lol:
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

Ali-GSI schreef:
rdv-astra schreef:en misschien in de toekomst in me corsa A.
Ahum....
je wil zuinig rijden?

*kuch*BULLSHIT!!!*kuch*

WAAROM FLIKKER JE DAN EEN C20XE IN EEN CORSA!!!???

Zoals je plannen waren... Weg zuinigheid...

Zoals gsi twente al zegt -> Welkom in de wondere wereld van......

Sorry hoor, je lult jezelf alweer tegen...
Er staat toch in de toekomst.. lezen is moeilijk voor alex heb ik het idee..

als het over paar jaar financieel wel haalbaar is om hem in me A te hangen.. komt ie daarin,.. heb toch niet gezegd dat ik hem er nu in hang..

@sjaak..

Interesseert jou dat ene fuck welke hypotheek ik krijg.. nope idd.. dat zijn toch mijn zaken.. gaat je toch geen reet aan.. moet je me pincode anders ook even weten.. oh nee.. staat toch geen reet op me rekening.. want ben maar simpel AH mederwerkertje.. waar jij je al niet druk om ken maken zeg..
hello there..
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

goed om een blok een paar jaar te laten staan :roll: Kan je hem nu beter vast uit elkaar halen dan over een paar jaar :?

PS. sjaak heeft gewoon gelijk! Als jij een baan hebt bij de AH als vakkenvuller o.i.d. en je wil een huis kopen, schrijf het maar op je buik, daar weet ik alles ook van ondertussen... Misschien een kartonnen doos, of zoiets, maar je moet gewoon een goede full time job hebben en aan kunnen tonen dat je vastigheid hebt en alles, anders kan je het wel shaken.... En leningen zijn ook uit den boze...

En daarbij, huizen zijn duur hoor... Als 1 verdiener kan je het sowieso wel bijna vergeten om een mooi huis te kopen, of je moet schipladingen met geld verdienen... :roll:

Maar ja, kritiek kan jij niet verdragen, jij weet alles beter dan degenen die er ervaring mee hebben, en jouw manier is DE manier... Gaat uw gang, wij lachen naderhand wel weer...
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

:Chief wiggum:

Binnenkort ga ik echt huilen........

Snel zal er op dit forum een speciale REL sectie komen, waar iedereen tegen betaling elkander mag uitkafferen......
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

Ali-GSI schreef:goed om een blok een paar jaar te laten staan :roll: Kan je hem nu beter vast uit elkaar halen dan over een paar jaar :?

PS. sjaak heeft gewoon gelijk! Als jij een baan hebt bij de AH als vakkenvuller o.i.d. en je wil een huis kopen, schrijf het maar op je buik, daar weet ik alles ook van ondertussen... Misschien een kartonnen doos, of zoiets, maar je moet gewoon een goede full time job hebben en aan kunnen tonen dat je vastigheid hebt en alles, anders kan je het wel shaken.... En leningen zijn ook uit den boze...

En daarbij, huizen zijn duur hoor... Als 1 verdiener kan je het sowieso wel bijna vergeten om een mooi huis te kopen, of je moet schipladingen met geld verdienen... :roll:
ach .. blok zie ik over paar jaar wel hoor..

En huis.. tsja.. same verhaal als tegen sjaak... is dat jou probleem..?.. nee idd..
hello there..
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Opmerking van Ronald over de Corsa die kuilen gaat graven was WEL grappig.... maar daar leest iedereen weer overheen....

Is dan weer zo jammer.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9301
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Marty schreef:Opmerking van Ronald over de Corsa die kuilen gaat graven was WEL grappig.... maar daar leest iedereen weer overheen....

Is dan weer zo jammer.
Ik heb em gelezen, en ik vond em inderdaad ook grappig, dat is het niveau grappen dat ik erg kan waarderen!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Looyke
forum-gebruiker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:24
Locatie: Roosendaal

Bericht door Looyke »

Marty schreef:Opmerking van Ronald over de Corsa die kuilen gaat graven was WEL grappig.... maar daar leest iedereen weer overheen....

Is dan weer zo jammer.
Het gebeurd niet vaak dat ik spontaan ga lachen als ik op het forum van AGC lees, maar deze was dus echt goed(zou bijna een prijs verdienen :wink: ). Daarom vond ik het zo jammer dat juist hij vlak hierboven terugkwam met een reply van:
we houden hier niet van mensen die liegen en daarna der eigen tegenkomen en vastlullen. internet warriors zijn dat
Door zijn opmerking van de Duitse corsa dacht ik eigenlijk dat zijn niveau veel hoger lag. :thumbsup:
C20XE
Plaats reactie