Deukje in mn kap :@

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Deukje in mn kap :@

Bericht door 2.nullutje »

Godverdegodver!!!!

Rijdt ik vanmiddag een fietspad over zo een straat in, komt geen fietser aan ofzo, komt er uit die straat een andere auto dus ik ga een beetje aan de zijkant staan zodat die auto er makkelijk uit kan. Komt er ineens vanuit tegengestelde richting een fietser aanfietsen met hoge snelheid, zit zo op zn gms te kutten ofzo.... BAM!!! ik had geen tijd om hem te ontwijken omdat er een paal voor mij stond. Dus hij zo van Sorry sorry, ging per ongeluk. Nee dat begrijp ik :evil:

Dus ik kijken aan de zijkant en zag alleen een heel klein wit putje van zo'n mm in diameter. Verder zag ik nog niks. Dus ik zo van heb jij wat? nee, oke, voortaan wel uitkijken!!

Ik naar huis, kijk ik net op mn auto zie ik ineens in het licht een deuk op mn linker achterscherm van zo'n 20 cm, wat je alleen ziet als er licht op valt!!! :x :x

Godverdepleuris!! #%##$#@$*&@........... :shutup:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Ohoh, 2006 begint goed hiero.
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Oww :oops: vergeleken met erwin valt mijn schade nog wel een beetje mee :roll: :lol:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

ALTIJD het adres van zo'n dodo opschrijven, zodat ie achteraf te vinden is :? nu kost het je geld :(
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Als je ter plaatse van de deuk geen lakschade hebt en er geen scherpe knik in zit hoeft het niet veel te kosten. Als je zelf je bekleding loshaalt en em laat uitdeuken kost je dat misschien 50 - 75 euro...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

pluggie schreef:Ohoh, 2006 begint goed hiero.
Kun je wel zeggen ja :roll: ik ben mijn baan kwijt ontslag gehad maandag door een "grap" met de collega's waar ze mij nu voor op hebben laten draaien omdat hun kontenkruipers zijn.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Bullshit verwijderd :roll:

Bas, let een beetje op je taalgebruik aub..zeker als het nergens over gaat.. :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Kan ik dat uitdeuken niet zelf doen? Als ik de bekleding binnen eraf haal, kom ik dan bij de buitenste kap zodat ik dus de deuk kan uitdeuken?

Want het gaat gewoon om een bolle knik in mn achterscherm. Als ik dat met een stom voorwerp uit kan deuken scheelt het me natuurlijk weer geld.

Maar mijn vraag is dus of er een dubbele wand achter zit, waardoor ik niet bij de deuk kom?

alvast bedankt :P
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

dus je bent ook al uitdeuker van beroep

trek je paneel eraf en je kunt erbij veel suc6
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Het kan beter naar binnen gedrukt zijn als naar buiten.
Zo'n uitdeuker zonder spuiter heeft me dat al eens verteld.
Reden, van buiten naar binnen moet geslagen worden, kans op lak v.d. deur af.
Dus vraag eens even rond om de deuk eruit te laten halen, ipv zelf te doen.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

2.nullutje schreef: Maar mijn vraag is dus of er een dubbele wand achter zit, waardoor ik niet bij de deuk kom?
Nee er zit geen dubbele wand achter, maar please, ga dat niet zelf doen, dat wordt er echt alleen maar slechter van, dat geef ik je op een briefje!
Haal de bekleding eraf, zet een bij een schadehersteller (BOVAG) neer en voor minder dan 100 euro ben je klaar!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

RedBill schreef:
2.nullutje schreef: Maar mijn vraag is dus of er een dubbele wand achter zit, waardoor ik niet bij de deuk kom?
Nee er zit geen dubbele wand achter, maar please, ga dat niet zelf doen, dat wordt er echt alleen maar slechter van, dat geef ik je op een briefje!
Haal de bekleding eraf, zet een bij een schadehersteller (BOVAG) neer en voor minder dan 100 euro ben je klaar!
Precies, en als je het eerst even zelf verziekt (1 keer te hard slaan is genoeg) dan kost het je GEGARANDEERD méér :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie