Auto lange tijd stallen

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Auto lange tijd stallen

Bericht door Roy 2.0 16v »

Hoi

Ik denk eraan om de gsi binnenkort ergens overdekt te gaan stallen, misschien voor een half jaar, als ik het niet mis kan het zomaar jaren gaan duren.
mn werk is 6 minuten fietsen en van de wegenbelasting en benzinekosten wordt ik ook niet vrolijk, er zit eigelijk weer een grote beurt aan te komen, veel kosten voor weinig kilometers..
Maar wat kun je het beste doen ?

auto op blokken of op de wielen laten rusten ?
banden zacht of hard ?
volle of lege tank ?
goed wassen en dan buitenkant goed inwaxen ?
onderkant ontroesten waar mogelijk en tectyl spuiten
ramen op een kier voor ventilatie ?
elke paar maanden even langs en starten, zo mogelijk klein rondje rijden om het blok goed te houden ?

Dat soort dingen ben ik benieuwd naar, hoe doen anderen dat.

Groete!
Roy
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
prs
forum-gebruiker
Berichten: 809
Lid geworden op: 30 nov 2008 18:50

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door prs »

stilstand is achteruit gang .
ik zou de auto gewoon lekker op de weg houden en dan die 5? tientjes in de maand voor wegenbelasting en verzekering betalen. als je gaat fietsen dan heb je ook weinig benzine kosten dus erg duur wordt het uiteindelijk niet. je ophangingsrubbers slijten harder door het stilstaan als door het rijden.
mijn astra staat nu al 2 jaar binnen, hij was redelijk schoon maar nu onder een dikke laag stof. het interieur was redelijk schoon maar dit moet nu ook nodig eens gepoetst worden. bandjes worden ook minder door hun leeftijd. uiteindelijk zul je balen dat je hem niet even kan pakken en een rondje kan trappen :thumbsup:

je zal hem sowieso maandelijks moeten verrollen als hij niet op bokken staat.
benzine slaat dood na een bepaalde tijd. ik zou hem dus gewoon wegzetten met een lege tank. tectyl enz. is wel leuk, maar als er al roest zit, dan roest het onder de tectyl gewoon verder.


simpel gezegd, hou hem op de weg :wink:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7832
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door pascal1109 »

De mijne staat ook weken, soms maanden achtereen binnen helaas :(

Banden merk ik niks aan. Benzine merk je wel. Op een bijna lege tank starten, loopt die best slecht. Als je dan tankt, verse benzine erin, dan loopt die gelijk stukken beter.
Ramen heb ik dan eigenlijk wel altijd wagenwijd open staan. Of het goed is, geen idee. Stof komt er dan ook beter in natuurlijk. Maar ja...dicht houden is ook weer zo wat.

Hopelijk komt er gauw verandering in deze tijd. Dit is niks :clown:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door renej »

Die van mij staat ook alleen maar stil doe er niks meer mee, staat gewoon in de garage met vochtvreters erin dat help behoorlijk, en voor de rest laat ik hem 1x in de 2 maand even lopen en rij hem even heen en weer.
tja voor de rest zie wel wat er gebeurd...
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9297
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door RedBill »

Heej Roy,

Gaaf dat je em gaat stallen en niet weg wilt doen!

Als je em stalt en je rijdt heel af toe een rondje (ookal is het alleen op het terrein waar de stalling zich bevindt) om alles even weer draaiend te krijgen hoef je de wielen niet te verwijderen.

Wel aan te raden:
- Accukabel los (anders gaat je accu naar z'n grootje)
- Ramen niet vol open, maar op een kiertje (alleen dakraam in de kantelstand is ook al genoeg) Zo krijg je niet teveel stof binnen.
- Conditioneren van de buitenkant heb ik niet veel verstand van. Wel is het verstandig om de remschijven (behalve het wrijvingsvlak) en de ABS krans goed tegen roest te beschermen (bijvoorbeeld invetten met vaseline).
- Tank vol, anders gaat je vlotter naar z'n grootje.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Mr.F
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:13

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Mr.F »

Mijn zilvere Astra staat ook erg veel stil in de garage, nu alweer bijna een maand.
Ramen heb ik gewoon dicht, banden merk ik ook niks aan. De benzinetank weet ik nu niet, denk dat die gewoon half vol zit. Ik let er niet specifiek op.
Hoelang hij ook stil staat, hij start altijd. Hoef nog maar naar de sleutel te kijken :P
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door just_nll »

je moet alleen de banden wat harder oppompen als je m voor langere tijd in de garage zet
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1323
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Astrid_fahrer »

In plaats van de buitenkant poetsen kun je ook een autopyama nemen. Scheelt weer stof en insectenstront wat erop komt.
Ventilatie is altijd belangrijk. Afhankelijk van waar je m neer zet zou ik hem sowieso met de ramen op een kier laten en net wat Renej doet een vochtvreter erin zetten.

Stel je GSI staat in een vochtige ruimte met veel temperatuursverschillen en je hebt weinig ventilatie dan kun je in extreme gevallen zelfs wat schimmel krijgen :mrgreen:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Roy 2.0 16v »

Volle tank is 80,- en stel hij staat wel een jaar stil, of langer. Dan kun je dat ook maar beter wegmieteren volgens mij,
lege tank weg = vlotter gaat stuk = andere op sloop voor 10,- ? misschien is een nieuwe ook niet gek duur.

Schimmel kan gauw hoor, ik had eens in de stenen garage de passagiersstoel en achterbank staan, 1 halve winter / een maand of 2. Er kwam dik schimmel op wegens de kou en vocht.

en PRS, stilstand is achteruitgang inderdaad, maar ik moet toch een beetje knopen hakken.
af en toe rijden is geen probleem maar een auto amper gebruiken en wel elke maand kosten, daar heb ik geen zin in. De vaste lasten zijn al rete hoog.

Ja Redbill weet je wat het ook is, mijn auto is motorisch en technisch goed, met hard plaatwerk, maar is slecht gespoten. Als ik hem nu te koop zet krijg ik er misschien 800 euro voor.
8 jaar herinneringen zijn me dierbaarder en hij rijdt nog zo lekker :)
Ik weet zeker dat als ik deze auto wegdoe, ik er voor altijd spijt van krijg. Een gsi herken ik van ver en is niet alleen een auto van me, maar ook een stukje persoonlijkheid.

Als hier thuis de vectra gts en de astra er staan, pak ik altijd de astra. Das gewoon mijn wagentje 8)

Maar de gsi is behoorlijk overbodig en dat is zonde van de rekeningen , dus gaat ie waarschijnlijk even naar een schuur of wat ik ook kan vinden.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door The Undertaker »

Roy 2.0 16v schreef:Volle tank is 80,- en stel hij staat wel een jaar stil, of langer. Dan kun je dat ook maar beter wegmieteren volgens mij,
lege tank weg = vlotter gaat stuk = andere op sloop voor 10,- ? misschien is een nieuwe ook niet gek duur.
Nieuwe vlotter kost bij de dealer rond de 150 euro. Die van de sloop zitten in lege brandstoftanks en deze zijn dus ook niet geweldig

In mijn opinie is je auto langere tijd wegzetten uitstel van executie. Been there, done that. Uit jouw verhaal maak ik op dat je geen garagebox in de buurt gaat huren om je GSi in te stallen. Logisch want dit kost je 80-100 euro per maand en wegenbelasting verzekering en een beetje benzine is in de maand goedkoper. Dan kom je uit op een campingstalling waar je niet vrijblijvend bij je auto kan, dit kost je 150-250 per jaar. Je GSI komt tussen caravans te staan in een vergeethoekje. Omdat je er niet makkelijk bij kan en je de eigenaar van de stalling iedere keer moet bellen om je GSI eruit te halen (wat je niet wilt want dan rijd er een ander in je GSi, en die stallingseigenaar wordt er ook niet goed van), ga je er minder en minder naar toe. Dit ook mede doordat je er tijd voor moet maken en in de praktijk gaat je tijd naar andere zaken zoals je gezin. De GSi staat dus stil zonder dat de motor af en toe draait. Na de winter ga je dan je GSi halen en kom je er achter dat het allemaal niet meer zo lekker loopt, je banden zijn vierkant en je zal gegarandeerd meer problemen tegenkomen.

Niet om je te ontmoedigen Roy maar stal hem of vlak bij huis in een garagebox (duurder dan wegenbelasting, verzekering) of niet.
jeroenastra
forum-gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: 15 sep 2008 10:50
Locatie: BEMMEL

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door jeroenastra »

ik heb mijn astra nu net na 9 jaar stalling opgehaald vorige week
hij is er in die 9 jaar wel eens uitgeweest en heeft wel eens gelopen.
bij mij stond hij de laatste 2 jaar in een garage onder zeil
had er 2 vochtvreters in staan en de bekleding is nog steeds puntgaaf
heb in auto geen ramen zitten.

tanken of niet mijn benzine is 9 jaar nu
2 jaar geleden nog wel gelopen nu helaas niet willen starten rijdend naar binnen gegaan
nu helaas dus nog gaan zoeken en nieuwe benzine erin.

accu eruit gehad en thuis op druppellader gehad is nog super.
banden waren oude orginele en nu uitgedroogd.

heb zelf nog nooit met auto gereden maar het project staat thuis.
binnenkort foto's :speed:

dus mijn mening
binnen zetten op oude wielen die extra oppompen ramen open zeil of iets dergelijks erover
accu eruit op lader. weinig benzine erin en regelmatig starten warm draaien en als kan eens rijden
ivm vast gaan zitten van remmen etc

maar zeker houden!!!!!!!
van de astra kun je er niet genoeg hebben

that's why i've got 3
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Roy 2.0 16v »

Robert de auto gaat niet naar een caravanstalling in een vergeethoekje.
Maar ergens in de buurt in een boerenschuur ofzo. Af en toe eens zoontje mee, even gsi starten en wat rijden indien mogelijk. Komt helemaal goed.
Het moet gewoon bij een kennis of boer voor een doosje goede wijn ofzo, of 50,- uit eten bon. zoiets.

Zonder te rijden kost de auto nu iets van 700 per jaar. rond 250 verzekering en 450 wegenbelasting. Dan komt nog bij apk + kleine beurt etc
en ik moet nu ook voor de gsi een nieuwe distributie zetten, dat is 7 jaar en 50 000 km geleden. + waterpomp en multisnaar mag ook weer.
oftewel zo weer 400 euro verder. Dat is allemaal gewoon zonde voor een voornamelijk overbodige auto.

En stilstaan en droog wegzetten is dan beter dan komende winter pekel en korte ritten. met sneeuw fiets ik alsnog in 10 minuten naar het werk.

Maar ik ben er nog niet helemaal over uit, want soms is de 2e auto wel handig als mn vriendin weekenddienst heeft en met de auto gaat.
Ik denk dat ik wel binnenkort eens ga informeren naar mogelijke stallingruimtes.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door The Undertaker »

In ieder geval succes met het vinden van een stalling. Ik vond dat best lastig en vond er uiteindelijk één 60km verderop net over de grens in Kleve bij een kennis.

Heb nu een stalling 15km verderop. Ik merk dat ik er niet vaak kom doordat het niet naast de deur is. Ik spreek puur uit eigen ervaring. Zie je de auto niet, dan denk je er wel aan maar op de één of andere manier zijn andere dingen belangrijker. Zoals in mijn geval mijn vader met Alzheimer en mijn moeder.

Begrijp mij goed ik vind het top dat je hem wilt behouden. Het enige wat ik je wil meegeven is dat je iets vlak bij huis moet zoeken anders kom je er bijna niet. Of je nu wil of niet.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9297
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door RedBill »

Die van mij staat op 10 minuten fietsen hier vandaan, maar wel 60 euro per maand. Nu is het wel zo dat ie er wekelijks wel uit komt als mijn vrouw moet werken. Dan gaat degene die het verst moet rijden met de Corsa en de ander met de GSi.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Roy 2.0 16v »

Ja maar JW jij hebt m verderop omdat je volgens mij centrum Ede woont, met 1 parkeerplaats. 10 minuutjes fietsen is dan nog wel een mooie afstand.

en inderdaad Robert het moet in de buurt, ik denk aan straal 5km wat wel moet lukken, verder dan 10 km wil ik al niet omdat dan net die drempel om even snel langs te gaan te hoog wordt.
Maar ik woon hier aan dorpen heh, als ik lukraak bij boertjes verderop aanbel, netjes vraag, fles wijn en krat bier mee, kom ik denk ik al een heel eind. Ik ken er ook wel een paar.
en anders een schuur tegen kleine betaling. wgenbelasting is 450 per jaar, tja, stalling mag dan eigelijk ook wel wat kosten.
Maar dat op zoek gaan, is een verhaaltje apart. Eerst maar eens weten hoe je een auto het beste wegzet ( is al aardig duidelijk nu) en dan knoopje hakken om voor de winter de gsi in stalling te hebben.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9297
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door RedBill »

Ik merk het ook hoor, hij zou niet heel veel verderop moeten staan. Nu is het net OK. Ik zou em graag dichterbij hebben, maar 60 euro per maand is de goedkoopste garagebox te te krijgen was.

Ik denk dat jouw manier wel moet slagen. Alleen wel duidelijke afspraken maken, zorgen dat er niet in de stalling schade kan ontstaan die "niemand heeft gemerkt".
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door The Undertaker »

RedBill schreef:Die van mij staat op 10 minuten fietsen hier vandaan, maar wel 60 euro per maand. Nu is het wel zo dat ie er wekelijks wel uit komt als mijn vrouw moet werken. Dan gaat degene die het verst moet rijden met de Corsa en de ander met de GSi.
En daar ligt ook het probleem. Als je hem niet nodig hebt kom je er minder en minder omdat je er niet hoeft te zijn.

@Roy: maak zoals WJ al aangeeft goede afspraken. Van wat ik heb meegemaakt wordt er niet zo nou gekeken en schade kan zomaar ineens erop zitten.
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Roy 2.0 16v »

Ik ga vandaag bij 2 stallingen kijken. De 1 is hier vlak naast mn werk, en dat is dus 6 minuten fietsen van huis.
de ander is iets verder, op de fiets denk ik 10 minuten

Zo op de foto gewoon een hal met wat wagens, prima.

de 1 vraagt 42,- per strekkende meter per jaar
de ander 48,- per ,,
( zet de auto dan maar in de breedte neer) :wink:

Maar ik verwacht dus voor rond de 150 tot 200 euro jaar een goede, overdekte stalling te hebben.

4 meter * 48,- is 192,- per jaar dus maximaal 16,- per maand. grofweg 50 cent per dag.
De auto kost nu sowieso 800 per jaar aan wegenbelasting/verzekering/apk, kleine beurt dus tja

ik hou jullie op de hoogte!
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1323
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Astrid_fahrer »

En? Gaat het stallen worden uiteindelijk? Als hij netjes en droog kan staan dan is het een mooie optie.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door renej »

zou erwel een of 2 vochtvreters in zetten, van die wit/blauwe bakken van bison kun je ook navulllers voor krijgen.
Helpt gegarandeerd!
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Roy 2.0 16v »

Het is meer de vraag wanneer, dan of ik hem ga stallen.
misschien per 1 november maar dat is best snel :| en anders 1 of 2 maanden later.

Maar ik heb tot nu toe 3 opties waar ik al heb gekeken, ze zijn alle drie nagenoeg even ver. nog geen 10 minuutjes fietsen.

128,- per jaar in een kas , kan warm worden in de zomer.. kasdak wordt wel wit gekrijt, eventueel wit laken over de auto ofzo. kas is verder alleen maar stalling dus geen planten en vocht etc.
168,- per jaar in een soort schuur met dicht dak en latten zijkant, dus wel 1 en al ventilatie. auto kan niet nat worden, geen direct zonlicht maar wel bevroren enzo
192,- per jaar in een fabriekshal, bij een bedrijf staat 1 van de 3 hallen leeg en hier is nu stalling. duurste maar meest ideale optie denk ik. altijd donker of kunstlicht en tussen 5 en 30 graden ofzo

Mocht de gsi wel 3 jaar gestald worden scheelt het nogal of dat 576,- heeft gekost, of 384 snappie. Aan de andere kant, nu kost ie sowieso 800 per jaar dus na 3 jaar minimaal 2400.

Welke zouden jullie doen ? ik neig naar de duurste maar dat slaat misschien nergens op. In de kas beetje onder een wit doek moet ook goed genoeg zijn lijkt me.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9297
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door RedBill »

Ik zou ook laten meewegen waar je denkt dat ie het minste risico loopt op beschadiging. Maar dat zal een gevoelskwestie zijn denk ik.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1323
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door Astrid_fahrer »

Ik weet niet hoe warm het in die kas kan worden? Als t daar echt gaat broeien etc. dan zou ik hem daar toch niet plaatsen.

Verder lijken optie 2 en 3 mij prima maar net wat Redbill zegt waar staat hij het veiligst en ook insecten kunnen een hoop verklooien :mrgreen:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door renej »

vandaag mijn rode astra na 6 maand stilstand maar eens aan de praat gemaakt, jep na 5 minuten maar weer onder het kleed gezet die deed het amper nog, stinken naar benzine, stoters tikten even 2 minuten, maar mooi lopen zoals hij in het begin deed doet hij niet meer, injectors tikten ook behoorlijk en dat ging niet weg.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9297
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Auto lange tijd stallen

Bericht door RedBill »

Heb je een idee waar het aan ligt? Brandstof verouderd?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie